BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke rechtsback moet Feyenoord halen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 09:54 schreef FANdré het volgende:
eens Barabas, er komt geen RB of LB, de centen gaan naar de voorwaartsen
Nou... ik zie graag nog een centrale verdediger komen. Nu Joris en Boulahrouz vertrekken is daar best wel een noodzaak. En als Clasie gaat dan moeten we in die positie ook nog iemand halen; binnen de club zie ik geen opvolger.
MMM
 MMM - maandag 02 maart 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nou... ik zie graag nog een centrale verdediger komen. Nu Joris en Boulahrouz vertrekken is daar best wel een noodzaak. En als Clasie gaat dan moeten we in die positie ook nog iemand halen; binnen de club zie ik geen opvolger.
Eens. Een centrale verdediger halen is ook nodig.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:00 schreef FR-Henk het volgende:
Zie naast Clasie zomaar Kongolo vertrekken. En van Beek ook als we Europees voetbal niet halen.
Nee joh, die zijn nog lang niet klaar bij ons!

quote:


vrijdag 13-02-15 15:59
Feyenoord bindt Van Beek tot 2018

Sven van Beek blijft langer aan Feyenoord verbonden. De club en de twintigjarige verdediger hebben overeenstemming bereikt over een nieuw, verbeterd contract tot medio 2018. De huidige verbintenis van de jeugdinternational liep tot 1 juli 2016, met een optie voor nog een jaar. Van Beek, die de voorbije periode al meermaals aangaf graag langer bij de club te willen blijven, zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe contract.
Stormachtige ontwikkeling

Martin van Geel toonde zich in een eerste reactie bijzonder content met het akkoord met Van Beek, die dit seizoen grote indruk maakt in De Kuip en een vaste waarde is in de defensie van Feyenoord. Sven maakt dit seizoen een stormachtige ontwikkeling door en laat wekelijks zien waarom hij dit seizoen vanaf de eerste wedstrijd een basisplaats heeft.

Het is geweldig om een jongen uit de eigen jeugdopleiding van de club op deze manier te zien doorgroeien, vervolgt Feyenoords technisch directeur. Dit nieuwe contract is een meer dan terechte beloning voor de stappen die hij maakt en wij zijn heel blij dat we hem langer aan de club kunnen binden. Wij zien in Sven veel potentie om de komende jaren bij Feyenoord nog verder door te groeien.
Vaste basisplaats

Voor Van Beek zelf was de keuze om zijn verblijf in De Kuip te kunnen verlengen geen lastige. Omdat ik het hier super naar mijn zin heb, reageert de verdediger. Bovendien is dit pas mijn eerste volledige seizoen als basisspeler en ben ik van mening dat ik bij Feyenoord nog veel verder kan groeien. Zeker onder deze trainer, die me erg helpt bij mijn ontwikkeling. Hij is veel met me bezig en let op details, waardoor ik alleen maar beter word. Ik hoef hier niet zo snel weg.

Hoewel Van Beek zich na het vertrek van Stefan de Vrij richtte op het veroveren van een basisplaats, had hij niet verwacht dat doel zo snel te bereiken. Het verbaast me wel een beetje dat alles zo goed verloopt dit seizoen. Ten opzichte van vorige jaren ben ik vooral rustiger geworden in mijn spel. Ik weet zelf heel goed wat ik wel en niet kan, dat is een van de oorzaken van mijn constante prestaties.
Feyenoorder sinds de D-jeugd

Met Van Beek bindt Feyenoord een groot talent, dat al sinds de D-jeugd deel uitmaakt van de club. Zijn ontwikkeling op Varkenoord werd in januari 2013 beloond met een eerste profcontract in De Kuip, terwijl diezelfde maand zijn debuut in het eerste elftal volgde (PSV-uit voor de KNVB-beker). Dit seizoen maakt de centrale verdediger voor het tweede achtereenvolgende jaar vast deel uit van Feyenoord 1, waar hij onder Fred Rutten onomstreden is in het hart van de defensie. Bovendien maakte Van Beek dit seizoen zowel in de competitie als de Europa League zijn eerste doelpunt voor Feyenoord.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Een centrale verdediger halen is ook nodig.
Doe maar Lachman van FC Twente, kan volgens mij ook rechts back spelen. Heb je gelijk voor 2 posities een goede backup.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:12 schreef moa het volgende:

[..]

Nee joh, die zijn nog lang niet klaar bij ons!

[..]

Let wel op he, van Beek was kennelijk blij met Rutten...
En zo'n jongen kan gek gemaakt worden.
Daarom moet van Geel een veto uitspreken over enkele spelers.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Let wel op he, van Beek was kennelijk blij met Rutten...
En zo'n jongen kan gek gemaakt worden.
Daarom moet van Geel een veto uitspreken over enkele spelers.
van Beek lijkt me geen type die zich snel gek laat maken, verstandige rustige jongen, Kongolo idem.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Belangrijk is wel dat Feyenoord deze transferwindow wat krachtiger gaat handelen, dus zorgen dat er de dag na de laatste competitie wedstrijd direct een nieuwe trainer gepresenteerd kan worden.

Een krachtig transferbeleid moet dan al met de nieuwe trainer zijn uitgelrolt achter de schermen met daarin op alle plaatsen waar het nodig is adequate versterkingen.

- Rechts Back ( Anholt?
- Centrale verdediger ( Lachman?
- Spits ( Traoré?
- Links/rechts buiten ( Berghuis?
- Centrale middenvelder ( Gudelj?

Als je naar die jonge knapen maar duidelijk maakt dat er een goede en duidelijke koers wordt gevaren hebben zij echt geen zin om hun geluk te beproeven in het buitenland. Jongens als Beek, Karsdorp, Woudenberg, Kongolo, Sleegers etc.. weten dat de kanzen die zij krijgen bij Feyenoord groot zijn en dat je die in het buitenland niet zomaar krijgt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:37 schreef moa het volgende:
Belangrijk is wel dat Feyenoord deze transferwindow wat krachtiger gaat handelen, dus zorgen dat er de dag na de laatste competitie wedstrijd direct een nieuwe trainer gepresenteerd kan worden.

Een krachtig transferbeleid moet dan al met de nieuwe trainer zijn uitgelrolt achter de schermen met daarin op alle plaatsen waar het nodig is adequate versterkingen.

- Rechts Back ( Anholt?
- Centrale verdediger ( Lachman?
- Spits ( Traoré?
- Links/rechts buiten ( Berghuis?
- Centrale middenvelder ( Gudelj?

Als je naar die jonge knapen maar duidelijk maakt dat er een goede en duidelijke koers wordt gevaren hebben zij echt geen zin om hun geluk te beproeven in het buitenland. Jongens als Beek, Karsdorp, Woudenberg, Kongolo, Sleegers etc.. weten dat de kanzen die zij krijgen bij Feyenoord groot zijn en dat je die in het buitenland niet zomaar krijgt.
Naar het buitenland gaan ze alleen maar voor de centjes !!!
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:37 schreef moa het volgende:
Belangrijk is wel dat Feyenoord deze transferwindow wat krachtiger gaat handelen, dus zorgen dat er de dag na de laatste competitie wedstrijd direct een nieuwe trainer gepresenteerd kan worden.

Een krachtig transferbeleid moet dan al met de nieuwe trainer zijn uitgelrolt achter de schermen met daarin op alle plaatsen waar het nodig is adequate versterkingen.

- Rechts Back ( Anholt?
- Centrale verdediger ( Lachman?
- Spits ( Traoré?
- Links/rechts buiten ( Berghuis?
- Centrale middenvelder ( Gudelj?

Als je naar die jonge knapen maar duidelijk maakt dat er een goede en duidelijke koers wordt gevaren hebben zij echt geen zin om hun geluk te beproeven in het buitenland. Jongens als Beek, Karsdorp, Woudenberg, Kongolo, Sleegers etc.. weten dat de kanzen die zij krijgen bij Feyenoord groot zijn en dat je die in het buitenland niet zomaar krijgt.
Rechtsback gaan we niet kopen, tenzij Wilkshere gaat.
Lachmann? Lijkt mij niet haalbaar en niet goed genoeg.
Traoré? Wishful thinking... Kunnen we helemaal niet betalen.
Berghuis? Goed idee, hopelijk is hij te betalen.
Gudelj? Kost nu al 10 miljoen. Te duur voor ons.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Berghuis is interessant ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Vind het wel een lichtgewicht. Ben er niet van overtuigd dat hij Feyenoord beter zou maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Als je zo'n type erbij wil hebben, dan kunnen we beter Sleegers een kans geven. Die staat immers al bij ons onder contract.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Berghuis is kudt.
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Er zijn zat goede lichtgewichten die internationale topspelers zijn, dus ik vind dat geen steekhoudend argument. Wél ben ik onder de indruk van zijn talent. Voor dit seizoen had ik hem ook al eens benoemd als potentiële versterking en hij is alleen maar beter geworden.
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als je zo'n type erbij wil hebben, dan kunnen we beter Sleegers een kans geven. Die staat immers al bij ons onder contract.
Goed punt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Die Berghut echt vaak dramatisch zien spelen.
Zelfde type als Bilal of Boëtius of Manu.
Momenten voetballers
James88
 James88 - maandag 02 maart 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Op de Rechtsback gewoon Karsdorp houden. Eventueel van Beek daar laten spelen. Centraal op van Beek"s positie is dan Kum of v Eijden geschikt als vervanger. Op de rechtsbuitenpositie Manu. Linksbuiten leroy george. Boetius als aanvallende middenvelder (rcam zeg maar) Clasie cvm voor centrum defensie. Middenvelder met punt naar achteren. Lcam vilhena
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:49 schreef Barabas het volgende:
Er zijn zat goede lichtgewichten die internationale topspelers zijn, dus ik vind dat geen steekhoudend argument. Wél ben ik onder de indruk van zijn talent. Voor dit seizoen had ik hem ook al eens benoemd als potentiële versterking en hij is alleen maar beter geworden.
Natuurlijk, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik er niet van overtuigd ben dat voetballende kwaliteiten goed genoeg zijn, om zijn mindere fysiek te compenseren. Ik zie Berghuis met enige regelmaat spelen, en wat Stylzz zegt, daar zitten ook een heleboel matige wedstrijden van hem tussen. Kortom, mochten we wat centen hebben van de zomer, dan is Berghuis niet mijn eerste, tweede of derde optie. Ik ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Naar het buitenland gaan ze alleen maar voor de centjes !!!
Vertel eens iets nieuws,
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Samuel Inkoom

http://www.transfermarkt.de/samuel-inkoom
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Rechtsback gaan we niet kopen, tenzij Wilkshere gaat.
Lachmann? Lijkt mij niet haalbaar en niet goed genoeg.
Traoré? Wishful thinking... Kunnen we helemaal niet betalen.
Berghuis? Goed idee, hopelijk is hij te betalen.
Gudelj? Kost nu al 10 miljoen. Te duur voor ons.
Lachman is uit de selectie gezet bij Twente, daarom noem ik hem, je haalt hem achter het basis duo van Beek/Kongolo. Zo'n speler zit niet lekker in zn vel bij Twente, en Twente zit in zijn maag met hem, ideaal moment om hem voor een goede prijs op te halen. Zie ook:
quote:
23 februari 2015 De rol van Darryl Lachman bij FC Twente is voorlopig uitgespeeld. Volgens het regionale TC Tubantia is de centrale verdediger door coach Alfred Schreuder uit de A-selectie gezet. Lachman, afgelopen zomer overgekomen van PEC Zwolle, moest zondag de wedstrijd tegen Vitesse al vanaf de tribune bekijken.

De 25-jarige Lachman was ruim een week geleden nog basisspeler in de topper tegen Ajax. Om disciplinaire redenen hield Schreuder hem tegen Vitesse buiten de selectie. "We zijn niet tevreden over hem", zei de geplaagde coach na afloop van dat duel. "Niet alleen over de wedstrijden die hij speelt, maar ook over zijn trainingen. Het gaat om het team. Het is bij hem een mentale kwestie. Darryl moet harder zijn voor zichzelf."

Onduidelijk is nog voor hoe lang Lachman uit de A-selectie van FC Twente gezet is. De Tukkers maken een dramatische fase van het seizoen door, de afgelopen vier competitiewedstrijden gingen verloren.
Ik verwacht niet dat Gudelj 10 miljoen moet kosten, AZ heeft simpelweg het geld niet om een bod van bijv. +/- 6 miljoen zomaar af te wijzen. Doen ze dat wél dan weten ze zeker dat ze een ongemotiveerde speler hebben die over 2 jaar gratis de deur uit loopt.

Die 6 miljoen zou een flinke investering vereisen van Feyenoord maar als je Clasie goed kan verkopen haal je voor dat bedrag wel kwaliteit terug.

Wat betreft Traoré weet ik niet hoe hij op de radar staat bij Chelsea, Chelsea heeft hele volksstammen jeugdspelers onder contract staan die overal en nergens verhuurd worden. Ik sluit niet uit dat je zo'n jongen ook voor +/- 7 miljoen wellicht kan vast leggen.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als je zo'n type erbij wil hebben, dan kunnen we beter Sleegers een kans geven. Die staat immers al bij ons onder contract.
Dan wel opwaarderen tot en met 2020 voordat we weer iemand met een aflopend contract laten debuteren, sinds van Geel er zit gaat het gelukkig goed met het op tijd verlengen van de contracten bij onze grootste talenten (Beek, Kongolo, Karsdorp, Clasie) er is ook een tijd geweest dat we elke jeugdspeler die het een paar weken leuk deed direct een mega contract moesten aanbieden omdat we anders bang moesten zijn dat ze na een half jaartje eredivisie al weer in het buitenland terecht konden. (Biseswar bijv.)
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik er niet van overtuigd ben dat voetballende kwaliteiten goed genoeg zijn, om zijn mindere fysiek te compenseren. Ik zie Berghuis met enige regelmaat spelen, en wat Stylzz zegt, daar zitten ook een heleboel matige wedstrijden van hem tussen. Kortom, mochten we wat centen hebben van de zomer, dan is Berghuis niet mijn eerste, tweede of derde optie. Ik ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten.
Rusnak?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:23 schreef moa het volgende:

[..]

Rusnak?
Moet zich over een langere termijn bewijzen.
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Moet zich over een langere termijn bewijzen.
Over de langere termijn is elke topper voor ons onbetaalbaar, je moet altijd een risico nemen met een topper.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 18:49   quote  deeplink  
het liefst n stijf linksbenige.
ar
 ar - maandag 02 maart 2015 - 18:53   quote  deeplink  
bij willem2 loopt nog een echte linksbuiten.
VVout
 VVout - maandag 02 maart 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Snel,sterk, lekkere pass, betaalbaar, niet te oud (25 jaar) de van gobbel in spee.

Speelt met nummer 2 in onderstaand filmpje, in Duitsland eventueel interesse van Wolfsburg.


https://www.youtube.com/watch?v=TF282fSR-Zo
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 11:34   quote  deeplink  
dan maar Leerdam
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Zou ik graag terug zien keren...
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Alsjeblieft zeg..
En al helemaal niet als rechtsback.
theezakje
 theezakje - dinsdag 03 maart 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:49 schreef van geil het volgende:
het liefst n stijf linksbenige.
Als zijn linkerbeen nu al stijf is hebben we er ook niets meer aan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:23 schreef ar het volgende:
Alsjeblieft zeg..
En al helemaal niet als rechtsback.
Precies. Dan glij je af zeg.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Is die Mokotjo niet wat?
;)
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies. Dan glij je af zeg.
Zeer goede speler voor ons; had nooit moeten gaan.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 19:14   quote  deeplink  
hij scoorde als back meer als Kazim
detail
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 19:25   quote  deeplink  
En 8 van de 10 slidings van hem in de 16 was een pingel.
erger detail.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeer goede speler voor ons; had nooit moeten gaan.
kan er niets van. Waardeloze prutser. Ging weg omdat hij de strijd niet aandurfde.
Geldwolf.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 20:03   quote  deeplink  
We hoeven helemaal niet te investeren in een rechtsback. We hebben Karsdorp al. De beste rechtsback van Nederland. De verbeterende versie van Janmaat.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 20:11   quote  deeplink  
mooi,
dan zijn we klaar.
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
We hoeven helemaal niet te investeren in een rechtsback. We hebben Karsdorp al. De beste rechtsback van Nederland. De verbeterende versie van Janmaat.
Dat kan maar zo.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:03 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
We hoeven helemaal niet te investeren in een rechtsback. We hebben Karsdorp al. De beste rechtsback van Nederland. De verbeterende versie van Janmaat.
Karsdorp is van origine een middenvelder , omgeturnd door die slissert ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Karsdorp is van origine een middenvelder , omgeturnd door die slissert ...
Zag Fred goed..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zag Fred goed..
Bij toeval idd. Zoals alles bij Fredsje. Als Wilshire en Boula niet geblesseerd waren geraakt.
Pakt wel heel goed uit
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Karsdorp is van origine een middenvelder , omgeturnd door die slissert ...
Zoals bijna alle Nederlandse backs. Prima toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke rechtsback moet Feyenoord halen?









0.0100910