BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
michael
 michael - woensdag 30 juli 2008 - 21:58   quote  deeplink  
middevelder+spits
kampioentje09
 kampioentje09 - woensdag 30 juli 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Als er nog een middenvelder weggaat;
Bradley + Kezman (hoop: Rvn)
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - donderdag 31 juli 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Ik kijk regelmatig naar het belgische voetbal en heb Jovanovic vaak gezien op tv. Het is best een aardige speler hoor, ze zeggen wel dat het belgische voetbal minder is dan het nederlandse, maar ik denk dat die beter is dan Lazovic... Hij scoort bijna elke wedstrijd, ook vandaag. Ook al was vandaag een oefenwedstrijd hij heeft er 5 gescoord + 1 assist.
roberto1980
 roberto1980 - zaterdag 02 augustus 2008 - 17:26   quote  deeplink  
Haal nou eens gewoon die jovanovic!!elke keer wordt er weer wat geroepen (net als die mexicaan vorig seizoen), maar uiteindelijk vertrekken ze altijd naar een ander. 2 miljoen erbij en klaar
gomes
 gomes - zaterdag 02 augustus 2008 - 20:53   quote  deeplink  
gewoon defour halen en en een type vennegoor berg van groningen. jovanovic kan ook.
jastri
 jastri - woensdag 06 augustus 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Wat zag mijn oog vandaag? Ik fiets langs het stadion. Komt net Kezman buiten met 2 heren met zware actetassen. Wat denken we hiervan?
psver
 psver - woensdag 06 augustus 2008 - 17:42   quote  deeplink  
dus jij denkt dat kezman terug komt naar psv? zou wel mooi zijn. psv vraagt 15 miljoen voor afellay.
Bluz
 Bluz - woensdag 06 augustus 2008 - 18:20   quote  deeplink  
@ jastri
Ik denk hiervan dat jij dit uit je dikke duim hebt gesabbelt. Trusten jongen.
embamba
 embamba - donderdag 07 augustus 2008 - 11:50   quote  deeplink  
Ik denk die spits van Standard Luik.
Of we daar nu echt gelukkig van worden...mmmmm
Verder denk ik niet dat er nog iemand bij komt.
Misschien die Braziliaanse verdediger...
nicky
 nicky - donderdag 07 augustus 2008 - 18:30   quote  deeplink  
kezman is nu van Paris Saint-Germain.
kezman word voor 1 jaar gehuurd met optie voor hem te kopen voor 4 miljoen dus dat was dus echt niet kezman bij het stadion.
psv is nog steeds bezig met erding van Sochaux.
zaterdag gaan er een paar scouts van psv kijken na een wedstrijd waar erding zal spelen.

ik hoop dat erding of milan jovanovic na eindhoven komen dit zijn wel degelijk versterkingen voor psv.(ik volg het belgie,s en frans voetbal ook)
ook hoop ik dat psv de verdediger leo(braziliaan) koopt.
en afellay moeten ze niet verkopen want dan heeft psv een groot probleem en wij als fans ook want dan wordt het niet zo,n leuk seizoen als de afgelope 4 jaren en dan zullen ze in amsterdam wel lachen(helaas)
PSV_FOR_EVER
 PSV_FOR_EVER - donderdag 07 augustus 2008 - 22:47   quote  deeplink  
kezman is nog helemaal niet van PSG is nergens OFFICIEEL bekend gemaakt dus als psv snel is en 5 miljoen voor hem neer tellen van dat geld van isi dan komt het zeker goed want kezman is toch een TOP spits voor DE NEDERLANDSE competitie hoop echt als psv fan dat hij terug komt en die erding mag lekker in frankrijk blijven misschien jovanovic halen dan heb je een echte spitsen strijd want nu hebben we maar 2 spitsen :S leo wel halen natuurlijk
nicky
 nicky - vrijdag 08 augustus 2008 - 00:07   quote  deeplink  
sorry hoor maar kezman gaat wel na psg dat staat namelijk wel ergens vermeld en namelijk op de website van psg

groetjes nicky
Rohien
 Rohien - dinsdag 12 augustus 2008 - 12:45   quote  deeplink  
Lazovic moet in ieder geval moven!!!!!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 13 augustus 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Als in eindhoven wonende FEYENOORD supporter zeg ik; koop wat je wilt FEYENOORD word toch kampioen dit seizoen.
Arthur
 Arthur - woensdag 13 augustus 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Nee, nog een jaar of 5 jaar wachten en Feyenoord wordt weer kampioen!

Alleen dan wel in de Jupiler League
nicky
 nicky - woensdag 13 augustus 2008 - 22:41   quote  deeplink  
hopelijk voor feyenoord is de regel voor degraderen in de jupiler league over 5 jaar niet aan de orde want anders degraderen ze misschien ook nog in de JUPILER LEAGUE. bye bye feyenoord HAND IN HAND IS VOOR HOMO,S
zweef
 zweef - zaterdag 16 augustus 2008 - 19:10   quote  deeplink  
ik maak uit reactie van reker op dat erding en jovanovic niet naar psv komen. (zie interview op psv-tv)
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 19 augustus 2008 - 18:17   quote  deeplink  
Kijk dan die domme boeren ze kunnen alleen elkaar napraten (nicky vs arthur voor de ongeletterde onder jullie). En wie is er nou homo wie liep er ook alweer in het park te zoeken naar jongetjes. En daar bedoel ik overigens wel 18+ mee.
FEYENOORD KAMPIOEN.
Arthur
 Arthur - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:17   quote  deeplink  
Hooligan.

vs is versus oftewel tegen;) en als we elkaar napraten is het geen tegen.

Hoe herken je een oldtimer? Als er een stikker achterop zit: Feyenoord landskampioen, zegt al genoeg...
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:27   quote  deeplink  
vs betekent ook voortsukkelende stakkers.
draakje
 draakje - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 - 21:17 schreef Arthur het volgende:
Hooligan.

vs is versus oftewel tegen;) en als we elkaar napraten is het geen tegen.

Hoe herken je een oldtimer? Als er een stikker achterop zit: Feyenoord landskampioen, zegt al genoeg...
Hahaha, die is leuk!

Groeten van een Ajax-fan.
Arthur
 Arthur - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:46   quote  deeplink  
Zolang we geen discussies over wie er kampioen wordt ofzo openen is het goed;)
lampioenuhhh
 lampioenuhhh - woensdag 20 augustus 2008 - 11:08   quote  deeplink  
BVV Barendrecht word kampioen
BVV Barendrecht - Feyeniks 2-1 hahahahahah
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 20 augustus 2008 - 12:08   quote  deeplink  
Ach ja kan gebeuren met een 3de elftal. Die boere verliezen van 1ste divisionist VVV
en die boere speelde met hun eerste sterkste elftal. FEYENOORD KAMPIOEN
psver
 psver - woensdag 20 augustus 2008 - 16:06   quote  deeplink  
eeh goapert!! het was 1-1. ik weet nie of je hebt opgelet, maar als je van die onzin neerzet, zeg dan maar niks.EN PSV WORDT KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moi
 Moi - woensdag 20 augustus 2008 - 17:41   quote  deeplink  
Is da nu hier ook al zo, zijn er alleen maar pubers (lees: kleuters) op internet die op forums willen verkondigen dat hun club de beste is en de rest allemaal losers zijn?!?! Get a life!!! En de meeste hiervan kennen niks van het voetbal in het algemeen, alleen hun eigen clubje, dus: spreek niet over dingen waar ge geen verstand van hebt!!!
psver
 psver - vrijdag 22 augustus 2008 - 17:51   quote  deeplink  
ge hèt helemaol gelèèk
Arthur
 Arthur - vrijdag 22 augustus 2008 - 18:34   quote  deeplink  
De meeste, waar ik dus niet bij hoor;).
Arthur
 Arthur - vrijdag 22 augustus 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Er is hier gewoon een normale discussie bezig over transfers en dat er dan een Feyenoorder tussen komt, daar kunnen wij niets aan doen;)
dus ik zeg...
 dus ik zeg... - vrijdag 22 augustus 2008 - 22:34   quote  deeplink  
Eindhoven en Rotterdam moeten geen ruzie maken. De vijand van mijn vijand is mijn vriend!
patrick
 patrick - zaterdag 23 augustus 2008 - 02:31   quote  deeplink  
ik ben een feyenoord supporter inhard en nieren maar ik heb ook genoten van psv de laaste jaren in champions leage als psv er niet ws geweest was er nog maar een club via de voorronde geplaatst ik ben psv dan ook erg dankbaar en wat betreft super cup ik heb in mijn hoofd een sterk feyenoord maar 80% van mijn team ontbreekt we hebben nu geen schijn van kans
feyenoord op zijn sterkst

-----------------timmer--------------------------
lucius--------vlaar-------hofland---------cler
--------------------el hamadi-----------------
landzaat----------------------------bronckhorst
--------------------guzman--------------------
--------------tomasson-------makaay-----------
uit dit team ontbreken er morgen 7 man ik ben al blij met een kleine nederlaag 0-1 of zo gun psv alles en 020 niks
hammer
 hammer - zaterdag 23 augustus 2008 - 09:16   quote  deeplink  
ik denk dat er zat talent in nederland zelf zit,
dus kijk eens naar de nederlandse velde.
kijk, Jimmy Floyd Hasselbaink kwam ook van een
amateur club.
gewoon beter kijken hier in den lage landen
dus ik zeg...
 dus ik zeg... - zaterdag 23 augustus 2008 - 13:27   quote  deeplink  
Natuurlijk zit er zat talent in Nederland. Half Madrid is talent uit Nederland. Het probleem is, dat ze al uit de B-jeugd worden weggekocht tegenwoordig. Aan de andere kant doen wij hetzelfde (kijk bijvoorbeeld naar Manco. Vandaag 18 geworden!
Tonneke
 Tonneke - zondag 24 augustus 2008 - 12:10   quote  deeplink  
weet je wat AEGON betekent
Allen Ezels Geloven Ons Nog
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 12:10 schreef Tonneke het volgende:
weet je wat AEGON betekent
Allen Ezels Geloven Ons Nog
Leuk bedacht!
Moi
 Moi - maandag 25 augustus 2008 - 18:25   quote  deeplink  
@patrick en eigelijk@ iedereen: Ik geef er niks om da er andere supporters hjun mening geven hier, zolang het maar n beetje ontopic is en niet van dat hersenloos gezeik over hoe geweldig hun eigen club is, en de andere clubs niet...
Ze zouden n IQ test moeten verplichten eer je op forums mag posten.

Ontopic: Nijland volgens mij wel leuke aankoop voor de toekomst dan, hoop dus stiekem toch nog op direct inzetbare scorende spits (liefst milevsky)

Groeten van n PSV suppporter maar bovenal n liefhebber van (liefst degelijk) voetbal!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Moi --
psver
 psver - dinsdag 09 september 2008 - 18:00   quote  deeplink  
ronaldo komt naar psv!!!
dat zei hij op een persconferentie!!
draakje
 draakje - dinsdag 09 september 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Om handtekeningen te zetten waarschijnlijk ...
embamba
 embamba - woensdag 10 september 2008 - 13:18   quote  deeplink  
welke persconferentie dan ?
url ??
Moi
 Moi - woensdag 10 september 2008 - 15:24   quote  deeplink  
Jaja, en romario komt er ook nog 100 binnenshotten nadat zijn O-benen zijn omgebouwd naar X-benen...
MATEA
 MATEA - donderdag 11 september 2008 - 13:57   quote  deeplink  
ja ik zag um ook
+/- 17.00 uur
psver
 psver - dinsdag 04 november 2008 - 14:24   quote  deeplink  
toivonen komt naar psv!! Dat is een ding dat zker is!!:D
ikkeweet
 ikkeweet - dinsdag 04 november 2008 - 20:00   quote  deeplink  
Reker trek beurs, alex-van bommel-jovanovic verkoop afelay die gaat toch,garandeer dat dit wordt terugbetaald,kampioen=championsleage
psver
 psver - dinsdag 04 november 2008 - 21:51   quote  deeplink  
je kunt door afellay te verkopen niet alex van bommel en jovanovic kopen
zoveel brengt afellay ook weer niet op
ikkeweet
 ikkeweet - dinsdag 04 november 2008 - 22:25   quote  deeplink  
dat snap ik maar als je kwaliteit in de as wil moet je er alles aan doen om dit rond te krijgen,afglijden als feijnoord wordt anders de volgende stap....
psver
 psver - woensdag 05 november 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat het zo ver zal komen. Feyenoord gaat dit jaar degraderen. Als PSV gegradeerd zit het er somber uit voor zo'n mooie club uit Nederland.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 10 november 2008 - 10:24   quote  deeplink  
Als jullie daar nou een beetje slim zijn steunen jullie Koef en Lazovic want als ik me goed herinner zijn die met veel tromgeroffel binnengehaald....een jaartje wat minder kan gebeuren alleen ziet het er naar uit dat er hier een structureel probleem opsteekt....de verdediging was altijd het sterkste punt van jullie en helaas voor jullie is juist daar weinig van over....als zo Affelay ook nog vertrekt wordt het wel een heel lastig seizoen..een ajacied
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 november 2008 - 14:19   quote  deeplink  
@patrick buisman. Supporters moeten hun spelers steunen. Koef schiet er per jaar wel 20 in als je hem wekelijks opstelt. Lazovic heeft een zeer wankele persoonlijkheid die niet geholpen is door weinig te spelen. Bij Feyenoord besloten ze Lazovic weg te doen vanwege zijn persoonlijkheid die goed voetbal te veel en te vaak in de weg zit. Het zou voor die jongen het beste zijn om bij een goede middenmoter in Nederland of Duitsland te spelen waar hij de vedette is.

Hoe stoer Stevens ook praat het is een eindeloze twijfelaar die bang is te verliezen en dat gaat niet werken in Eindhoven dit jaar. Zijn onrust slaat over op de groep spelers waar hij overduidelijk geen vertrouwen in heeft.

Kijk GJ Verbeek zei al in augustus er komen geen spelers meer bij we gaan het doen met de mensen die we hebben. Hij valt zijn spelers ook niet af na tegenvallende resultaten en houdt vast aan een elftal en hoopt dat hierdoor het vertrouwen groeit. Spelers met blessures krijgen de tijd te herstellen. Hoewel de resultaten nog steeds niet overhouden zie je langzaam maar zeker dat de ploeg beter voetbalt.
psver
 psver - woensdag 12 november 2008 - 16:24   quote  deeplink  
wie denkt er serieus dat van bommel én Ooier terug komen naar PSV?
en dan lazovic weg gaat bij psv? en dat Toivonen naar psv komt?
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 13 november 2008 - 11:52   quote  deeplink  
psv heeft een manco xD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: transfers









0.0113439