BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat zou Afellay hebben gezegd? 'Vuile tyfeshond' bevestigd en ontkend!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 31 juli 2008 - 15:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Kouwen: Afellay heeft gelijk (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 31 juli 2008 - 15:12   quote  deeplink  
uit de telegraaf:

VENLO - VVV'er Frank van Kouwen bevestigde het verhaal van Ibrahim Afellay, dat scheidsrechter Jack van Hulten hem een 'vuile tyfushond' heeft genoemd. "Het klopt. Afellay kwam bij een vrije trap aanstormen naar Van Hulten en riep ook wat. Ik kreeg niet mee wat precies. Maar Van Hulten zei daarna: ’Rot op, vuile tyfushond. Ik was verbijsterd.”

maar het verhaal van scheidsrechter van Hulten luidt:

quote:
Scheidsrechter Jack van Hulten ontkent in alle toonaarden dat hij Ibrahim Afellay woensdag een ‘vuile tyfushond’ noemde in de slotfase van het oefenduel VVV-Venlo – PSV (1-1).

‘Met eer en geweten: dat heb ik niet gezegd,’ aldus Van Hulten donderdagochtend in het programma van Humberto Tan op radio 538. De woordenwisseling met Afellay ontstond nadat PSV’er Tommie van der Leegte de gele kaart kreeg vanwege het wegtrappen van een bal. ‘Die accepteerde hij gewoon,’ herinnert Van Hulten zich. ‘Toen kwam Afellay opeens van grote afstand naar me toe gerend. Hij nam een dreigende houding aan. En toen zei ik tegen hem: ‘naar typetje.’

Van Hulten heeft er geen verklaring voor dat VVV-speler Frank van Kouwen de lezing van Afellay tegenover De Telegraaf bevestigt. ‘Ik ben zeventien jaar scheidsrechter in het betaalde voetbal en heb zoiets nooit gezegd en zal me ook nooit verlagen tot het gebruik van zulke taal. Als een speler dit soort woorden tegen mij zegt, dan geef ik hem een rode kaart en dan hoop ik dat de KNVB hem een behoorlijke straf oplegt.’

Dus Afellay heeft 'iets' gezegd maar dat wordt niet door Van Hulten bevestigd terwijl volgens 2 spelers bevestigd wordt dat hij 'vuile tyfeshond' heeft geroepen maar ook dat wordt weer ontkend...

Wie geloven jullie??


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2008 door Boudewijn --
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - donderdag 31 juli 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Ik geloof Afeklay, maar ik denk ook wel dat hij wat tegen de scheidsrechter heef gezegd.
toch geeft dit nogmaals aan dat de scheidsrechters weldegelijk schelden tegen bepaalde spelers.
en dan zouden ze ook geschorst moeten worden, want zoals van Hulten al zei,had die het tegen mij gezegd dan had die een rode kaart op de koop toe gehad en hoopte ik dat die een lange schorsing zou krijgen.
dan kan dit ook voor de scheidsrechters!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wat zou Afellay hebben gezegd? 'Vuile tyfeshond' bevestigd en ontkend!









0.0084240