BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene als rechtsback?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 03 augustus 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Volgens mij kunnen ze Greene beter niet meer rechtsback laten spelen, hij maakte daar al nooit een goede indruk en vanavond tegen Celtic bleek dat opnieuw.
Pedro
 Pedro - maandag 04 augustus 2008 - 01:08   quote  deeplink  
In principe niet nee maar nog altijd beter dan in het centrum,en zeker beter dan buijs op die positie wat een drama is dat.
Met buijs,greene,bahia en ekramy win je nooit een wedstrijd achterin.
Toen Vlaar erin kwam ging het een stuk beter!
PVDD
 PVDD - maandag 04 augustus 2008 - 08:23   quote  deeplink  
Als Feyenoord iets moet kopen dan is het een centrum en of een rechter verdediger. Maar een van de twee is absoluut nodig. Het ideale was een Boulahrouz geweest die beiden kan. Misschien dat er ergens nog zo een loopt.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 04 augustus 2008 - 09:00   quote  deeplink  
bij gebrek aan beter............... Fer is evt. ook nog optie (al zie ik hem liever als m.velder hoor) en Gio evt. nog centraal met Vlaar (voor de opbouw) kan ook een optie zijn voor de altijd gebless. Hofland ik denk aan de volgende opstelling:
timmer
fer , gio(hofland), vlaar , de cler
landzaat(gio) el-ahmadi
guzman wijnaldum (bruins)
makaay thomasson

en dan als "wapens slory,mols,erasmus,bruins

zal niet zeggen datr we kampioen worden maar denk wel beter ...............
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 04 augustus 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Bij het eerste doelpunt was Buijs meer schuldig dan Greene. Buijs staat eigenlijk Greene te dekken en besluit dan op het moment dat de vrije trap wordt genomen dat Greene vanwege de lengte van Samaras naar deze Samaras moet. Greene komt te laat en het is 0-1 . Uiterst knullig allemaal. Greene pleit ik ook niet vrij want hij weet ook wat de afspraken zijn en hij dient zijn verdediging ook neer te zetten......maar dat doet hij niet. Hebben wij weer.....één van de weinige 020-ers met geen zelfvertrouwen (lees die niet arrogant is)!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2008 door Madhopfc --
Rowan
 Rowan - maandag 04 augustus 2008 - 11:10   quote  deeplink  
Green/buijs oprotte! Gister waren het gewoon fouten van die klote verdediging van ons! met vlaar staat het veel beter daar.. Dus gewn: lucius/vlaar/hofland/de cler..
lykt me wel wat aankunne..
fredje
 fredje - maandag 04 augustus 2008 - 12:36   quote  deeplink  
Green heeft in die 15 min als rechtsback meer laten zien dan buijs over 2 wedstrijden.
Mick
 Mick - maandag 04 augustus 2008 - 13:04   quote  deeplink  
En wat als ze proberen Jacobsen proberen te halen, hij is rechtsback. transfervrij en speelde bij nurnberg?
Jeli
 Jeli - maandag 04 augustus 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Fredje heeft helemaal gelijk. Greene is gewoon de beste rechtsback-optie voor Feyenoord dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2008 door Jeli --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene als rechtsback?









0.0079810