BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Programma info

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 augustus 2008 - 02:37   quote  deeplink  
Can’t buy me love een spel voor 5 mannen en 7 vrouwen, 13 weken in een prachtig landhuis in ’t Gooi.

Voor zowel de meisjes als de jongens geldt: Hoe onderscheid je een goede partner van een slechte partner. Ben jij in staat deze vraag in jouw voordeel te beantwoorden? Heb jij het talent om de speld uit de hooiberg te vinden? En samen met deze partner een spel te spelen om twee ton cash te verdienen? Dan ben je welkom.

Maar pas op: het ijs is glad, all is fair in love and war en wat soms echte liefde lijkt, kan een gecalculeerde geldwens zijn. Kies je partner dus heel zorgvuldig. Samen kunnen jullie andere mensen buitenspel zetten of zelfs helemaal het spel uitwerken, maar wees wel altijd op je hoede, anderen kunnen dat ook bij jou willen doen, sterker nog, degene aan jouw zijde zou wel eens niet kunnen zijn wat hij-zij zegt. Ligt er een roofkip of een tortelduif naast je.

In Can’t buy me love komt het aan op jouw inschattingsvermogen, je tactische capaciteiten, je wilskracht EN uiteraard je charmes. Deins je niet terug voor een spannend en verleidelijk avontuur? Kan jij hard zijn, maar weet je op tijd je gevoelige kant in te zetten:

Je zou er wel eens HEEL veel geld mee kunnen verdienen.

bron: http://www.rtl.nl/liefde/cantbuymelove/programma_info.xml
draakje
 draakje - maandag 04 augustus 2008 - 12:40   quote  deeplink  
Twee ton? Is tegenwoordig niet zo heel veel geld meer, hoor. En die grieten willen elke week winkelen zeggen ze, dus dan is het helemaal zo op.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 08 augustus 2008 - 01:52   quote  deeplink  
Zoals alle nieuwe programma's word ook deze eerst verguisd, daarna de hemel in geprezen, en uiteraard weer naar beneden gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2008 door Xanne@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Programma info









0.0057389