BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord maakt zich zorgen om veiligheid supporters tijdens Johan Cruijf schaal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 09 augustus 2008 - 22:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord maakt zich zorgen om veiligheid supporters tijdens Johan Cruijf schaal (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zaterdag 09 augustus 2008 - 22:47   quote  deeplink  
Feyenoord maakt zich zorgen om veiligheid supporters tijdens Johan Cruijf schaal

Vanavond was op Radio Rijnmond te horen dat Feyenoord zich zorgen maakt om de veiligheid van haar eigen supporters tijdens de Johan Cruijf schaal. Veel fans van de Rotterdammers zijn op andere manieren aan kaarten gekomen dan is afgesproken met de KNVB. Aangezien er veel vakken gereserveerd zijn voor de actie 'Kampioenen ontmoeten Kampioenen' wat inhoud dat amateur-teams die kampioen zijn geworden tegen een gereduceerde prijs kaarten kunnen krijgen voor de Supercup wedstrijd tussen PSV en Feyenoord, deze kaarten doorverkopen aan Feyenoord supporters. De club brengt deze week een officiele mededeling hierover naar buiten.

Legioen Weblog
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 08:40   quote  deeplink  
Ligt niet aan ons!!! Komt door die Koninklijke NEUZEN Voetbal Bond. Is gewoon weer kut geregeld. straks breekt de pleuris weer uit en krijgen wij de schuld. Precies hetzelfde als met die laatste ernstige rellen. Ook weer fouten van hoger hand. O hebben die joden de trein kapot gemaakt, dan laten we ze toch gewoon voor de kuip wachten tot na de wedstrijd. Ook niet zo slim he als de grote rivaliteit bekent is. Die rellen zijn misschien niet goed te spreken, maar ze weten nou eenmaal dat de haat tussen beide zo groot is, dus moet je toch voor goede oplossing gaan. Die joden direct met zelfde kapootte trein terugsturen. JC schaal bij Feyenoord-Boeren in een ander stadion laten spelen dan 020. Maar ja dat zal ik wel weer verkeerd zien. Ze stapelen gewoon fout op fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 10 augustus 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Ligt ook aan Feyenoord... Ze konden meer kaarten krijgen, maar ze waren bang dat het niet uitverkocht zo raken dan, en in dat geval moesten ze wel de (lege) treinen betalen. En dat allemaal terwijl toen de kaartverkoop voor seizoenkaarthouders begon het binnen een paar minuten was uitverkocht en het grootste deel van NL op vakantie is...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 augustus 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Dus als ik t goed begrijp:
omdat ze van hoger hand fouten maken , mogen supporters helemaal los gaan , de boel slopen en dan is het niet hun schuld want bij de KNVB maken ze fouten dus is het hun schuld!!! Toch jammer dat bijv. in Engeland (hooligan country no 1) gewoon 70.000 supporters verdeeld in 2 groepen van bijv. Chelsea en Manchester UNtd wel gewoon naar een neutraal stadion (wembley) kunnen zonder echt gekke problemen maar hier nog niet eens 5000 !!!!! Denk daar maar s over na................
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Nee dat heb je niet goed begrepen. Ze moeten ook niet de kat op het spek binden. Algemeen bekent hoe groot de haat tussen 020 en ons is. dan laat je geen trein met neuzen voor de kuip wachten. Feyenoord -boeren in 020 laten spelen. De beveiliging van het voetbal is zo duur roepen ze dan ook nog. Dan moeten ze zelf ook eens wat verstandigere besluiten nemen. Kan een hoop geld besparen. Hier gebeurt er ook niets meer in het stadion. Alleen er buiten netzo als in Engeland. Is allemaal niet goed te spreken maar ik geef een pyromaan ook geen lucifers met de mededeling dat hij ze niet mag aan steken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 augustus 2008 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 22:03 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Nee dat heb je niet goed begrepen. Ze moeten ook niet de kat op het spek binden. Algemeen bekent hoe groot de haat tussen 020 en ons is. dan laat je geen trein met neuzen voor de kuip wachten. Feyenoord -boeren in 020 laten spelen. De beveiliging van het voetbal is zo duur roepen ze dan ook nog. Dan moeten ze zelf ook eens wat verstandigere besluiten nemen. Kan een hoop geld besparen. Hier gebeurt er ook niets meer in het stadion. Alleen er buiten netzo als in Engeland. Is allemaal niet goed te spreken maar ik geef een pyromaan ook geen lucifers met de mededeling dat hij ze niet mag aan steken.
Hiermee sla jij dus de spijker op zijn kop!
Bedankt voor deze heldere visie, ik wilde de discussie wat opvoeren maar met deze verklaring ben ik ook wel blij!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 11 augustus 2008 - 10:31   quote  deeplink  
Komen ze weer erg laat mee. Heb me er wat verder in verdiept en als de pleuris uit breekt heeft Feyenoord daar zelf ook schuld aan. Ze moeten is wat beter hun best doen voor de supporters zowel op bestuurlijk niveau als op het veld. Wij zijn de ruggegraat van deze club, word tijd dat ze dat eens in gaan zien. Ondanks de prestaties van afgelopen jaren zit de kuip iedere keer weer zo goed als vol. Maar waarom zou je je wat van je supporters aan trekken. Iedereen die op eigen vervoer gaat heeft groot gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord maakt zich zorgen om veiligheid supporters tijdens Johan Cruijf schaal









0.0070960