BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: moet MVB andy van der meyde terug naar ajax halen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dani
 dani - zondag 10 augustus 2008 - 19:38   quote  deeplink  
wat mij betreft wel
manfred
 manfred - zondag 10 augustus 2008 - 19:44   quote  deeplink  
het mag van mij wel, want dan kan hij dejeugd veel aanleren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 augustus 2008 - 19:50   quote  deeplink  
wat kan hij de jeugd leren???? zuipen,snuiven,wilde vrouwen????

was echt wel aardige voetballer maar is helemaal uitgeleefd !!!!!!

wellicht dat ie weer op de rails zit maar of hij nog zijn nivo haalt??????????????
draakje
 draakje - zondag 10 augustus 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Waar hangt ie tegenwoordig eigenlijk uit?
Ajax-fan
 Ajax-fan - zondag 10 augustus 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Mislukte voetballers in de nadagen van hun carriere genoeg, wil sowieso teveel verdienen en kan in mijn ogen niets meer brengen dan Suarez ond hem tegen Arsenal top, werklust genoeg.
draakje
 draakje - zondag 10 augustus 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Zo oud istie toch nog niet? Istie nu al uitgevoetbald?
Thomas
 Thomas - zondag 10 augustus 2008 - 21:48   quote  deeplink  
Tja, was is uitgevoetbald? Hij komt iig bij Everton niet aan spelen toe. 8 wedstrijden in 2 jaar ofzo, dat is toch veel te matig.
draakje
 draakje - zondag 10 augustus 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 21:48 schreef Thomas het volgende:
Tja, was is uitgevoetbald? Hij komt iig bij Everton niet aan spelen toe. 8 wedstrijden in 2 jaar ofzo, dat is toch veel te matig.
Issie echt zo losgeslagen als hierboven wordt beweerd? Ik heb daar nooit iets over gelezen. Kan het me tenminste niet herinneren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 augustus 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 22:08 schreef draakje het volgende:

[..]

Issie echt zo losgeslagen als hierboven wordt beweerd? Ik heb daar nooit iets over gelezen. Kan het me tenminste niet herinneren.
toch meer lezen draakje! heeft alcohol probleem gehad , en ook weleens gesignaleerd met drugs-oogjes al vertelde hij toen de smoes dat ze wat in zijn drinken hadden gedaan....
draakje
 draakje - zondag 10 augustus 2008 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 22:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

toch meer lezen draakje! heeft alcohol probleem gehad , en ook weleens gesignaleerd met drugs-oogjes al vertelde hij toen de smoes dat ze wat in zijn drinken hadden gedaan....
Dat ze wat in zijn drankje gedaan zouden hebben kan ik me iid wél herinneren. Toen was hij volgens mij nét weg bij Ajax.
bully
 bully - maandag 11 augustus 2008 - 00:36   quote  deeplink  
was leuke speler maar denk niet dat we die nodig hebben
we hebben voorin al genoeg goede spelers lopen die ik hoger inschat
joey
 joey - maandag 11 augustus 2008 - 11:27   quote  deeplink  
nee...niet goed genoeg meer...jammer, had hij miss beer eerder terugmoeten komen...
ajax heeft dat wel veel aanvallers aan de buitenkant maar welke heeft veel waarde dan...ik vind rommedahl,suarez wel goed...sulemani...ook...maar bakirnogwat,lugue,delorge enzo daar heb je geen ene reet aan!!!! leo ook niet trouwens maar die zie ikdan nog wel als invaller,waar die best goed in is....
cj
 cj - maandag 11 augustus 2008 - 16:37   quote  deeplink  
nee nee en nog is nee ik zou zelf nac niet adviseren om hem te halen,laat hem lkker bij kv mechelen spelen of bij queens park rangers het talent van vroeger is al lang weg
Pietje
 Pietje - maandag 11 augustus 2008 - 19:32   quote  deeplink  
Nog een aanvaller erbij? Ik dacht eerlijk gezegd dat we er daar wel genoeg van hebben rondlopen. Andy van der Meyde is (of was) een leuke en creatieve voetballer, maar het huidige Ajax zit beslist niet op hem te wachten. Verdedigers moeten er komen. Achterin blijf ik het vaak een zwakke en vooral een onderbezette boel vinden.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 12 augustus 2008 - 20:59   quote  deeplink  
ik vind het eigenlijk ook wel een overweging om Finidi George voor de rechtsbuiten positie terug te vragen......pfffff
PJ
 PJ - dinsdag 12 augustus 2008 - 21:53   quote  deeplink  
van der Meyde ???? Wat moeten we hier in gods naam mee. We zijn net goed bezig met ons aankoopbeleid. Laten we vooral zo door gaan en ons niet vergrijpen aan dezelfde fouten als onder MvG
ollielars
 ollielars - dinsdag 12 augustus 2008 - 22:54   quote  deeplink  
kies dan voor overmars. haal hem nog een jaartje of 2 terug. zekers beter dan vd meyde. meer snelheid. maar waar praten we over???? we hebben een heel mooi team staan nu.
Ajaxmike91
 Ajaxmike91 - dinsdag 19 augustus 2008 - 18:54   quote  deeplink  
laat vd meyde maar lekker in liverpool, gewoon spelers uit eigen jeugd doorlaten stromen
louis
 louis - woensdag 20 augustus 2008 - 18:00   quote  deeplink  
laat die maar lekker daar waar hij zit .... laat ze maar een paar verdedigers halen!!!! en als ze dadelijk een 25 mil krijgen voor the hunter voor hoede is dan nog wel goed genoeg maar die verdediging maak ik me meer zorgen over
SanderS
 SanderS - zondag 31 januari 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Van der Meyde had nooit naar Inter moeten gaan. Hij is een typische buitenspeler. Wat doe je dan in Italie?? Bij Everton is ie nooit meer terug op niveau gekomen, maar hij mag het van mij bij Ajax best wel proberen, maar eerst lekker op amateur-basis. Een soort proef van een maand of 3. Daarna verder kijken of ie een contract verdiend....
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Op amateur basis?
waar dacht je dan aan om precies te zijn?
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 31 januari 2010 - 19:48   quote  deeplink  
nee tuurlijk niet mischien nog wel een aardige speler maar je hebt helemaal geen geld om hem te betalen en boven dien we hebben al genoeg goede spelers op zijn positie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: moet MVB andy van der meyde terug naar ajax halen









0.0128870