BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: planning van de voorbereiding is slecht

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
erik
 erik - zondag 10 augustus 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Gert Jan Verbeek vind dat de planning van de voorbereiding slecht is gemaakt. veel tegen amateurs gespeeld en eerst tegen exelsior maassluis en de dag erna naar benfica!
ik vind het zelf ook geen goeie plenning, wat vinden jullie?
derq
 derq - maandag 11 augustus 2008 - 00:35   quote  deeplink  
nee nu opeens vind je het geen goede planning, waar was jij vóór het bericht van verbeek?

neemt niet weg dat ik het eens ben met verbeek, maar jezus wat een hypocriete supporters heeft feyenoord er toch bij zitten.

kom eens met iets voordat het publiekelijk is. dan blijkt dat je ergens kijk op hebt.

alle nieuwsberichten zijn voor spek en bonen, feyenoord moet een rechtsback aantrekken en wel zo snel mogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2008 door derq --
erik
 erik - maandag 11 augustus 2008 - 12:09   quote  deeplink  
toen vond ik het ook al slecht maar omdat verberbeek er nu mee kwam hat ik het er over
Sebbe
 Sebbe - maandag 11 augustus 2008 - 13:39   quote  deeplink  
De meeste van die oefenpotjes zijn toch al bekend van te voren. Wat klaagt iedereen toch, die gasten worden toch vorstelijk betaald om tegen een bal aan te schoppen. In welk bedrijf is de planning wel zo dat alle werknemers er mee kunnen leven? Er schort altijd wel wat aan. Mijn mening, niet zeuren en doen waarvoor je betaald wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: planning van de voorbereiding is slecht









0.0109741