BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zenit St. Petersburg ziet in De Guzman opvolger Arshavin

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 12 augustus 2008 - 14:34   quote  deeplink  
Ik vind dat de guzman gewoon nog een jaar bij feyenoord moet blijven, en heus gaat hij naar Zenit St. Petersburg als hij bijv. naar chelsea kan gaan ofzo.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Maakt mij allemaal niet uit waar hij naar toe gaat, als we maar minimaal 10 miljoen voor hem vangen.
herm
 herm - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:09   quote  deeplink  
voor 15 miljoen mag hij weg; dan kan feyenoord voor dat geld een verdediger en een aanvaller aantrekken, van een zeer behoorlijk niveau.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 - 16:09 schreef herm het volgende:
voor 15 miljoen mag hij weg; dan kan feyenoord voor dat geld een verdediger en een aanvaller aantrekken, van een zeer behoorlijk niveau.
Helemaal mee een alleen mogen het van mij 2 verdedigers en een aanvaller worden. Een rechtsback en ee centrale verdediger. Zit zelf te denken aan Sagnol, Ooijer of Hansson en John!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 12 augustus 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Beste medesupporters:
we lopen allemaal te huilen dat het niks is met Feyenoord , wat moet je dan doen?? Je BESTE spelers houden en de MINDERE verkopen , en niet je beste verkopen! gUZMAN HOUDEN DUS! hofs,slory, en nog wat matige spelers verkopen en dan een rechtsback en spits erbij dan is t aardig in balans MAAR NIET GUZMAN VERKOPEN! (al is 15miljoen natuurlijk wel om over te praten.............

pffffffffff wat is t toch zwaar om Feyenoord supp. te zijn ........
kan je nagaan als je TD bent van Feyenoord , op pad met lege portemonnee en geen mooie vooruitzichten.......
ga dan maar eens een topper halen!!!!!!!!!!
schiedam
 schiedam - dinsdag 12 augustus 2008 - 20:10   quote  deeplink  
"jantje 1974" eindelijk is een verstandig iemand hier
don 42
 don 42 - dinsdag 12 augustus 2008 - 20:17   quote  deeplink  
vathouden en boven de 20 miljoen pas verkopen anders nooit laten die russen de thypus anders krijgen.
Voor dat geld hebben ve geen vervadiger vervanger.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 12 augustus 2008 - 22:48   quote  deeplink  
beter halen we een goede rechtsback...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zenit St. Petersburg ziet in De Guzman opvolger Arshavin









0.0073168