BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Misser: Nikkie Plessen presenteert Can't Buy Me Love

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Misser: Nikkie Plessen presenteert Can't Buy Me Love (Zappen.blog.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Over een week of drie betrekt een dozijn vrijgezellen de miljoenenvilla die voorheen werd gebruikt voor De Gouden Kooi. Samen spelen ze het spelletje Can't Buy Me Love. Wie geen partner vindt in de villa, moet de boel verlaten. Oftewel: is je relatie echt of is je partner uit op een flinke bom duiten? Extra addertje: er zijn maar vijf jongens en zeven meisjes. Can't Buy Me Love moet dè trekker worden in de vooravond van RTL 5, maar de zender zet er onbegrijpelijk Nikkie Plessen op als presentator.

Niet dat ze bij RTL 5 heel veel keuze hadden; Big Brother-goeroe Bridget Maasland is hoogzwanger en ook RTL 5-gezicht Renate Verbaan droomt al over poepluiers en huilbaby's. Beau van Erven Dorens heeft het druk genoeg met allemaal andere programma's en dan blijven er niet zo veel gezichten over.

Nikkie Plessen. Ik vind haar dus echt drie keer niks op TMF. Allemaal lege, oppervlakkige praatjes. Ze heeft verder 0 presenteerervaring (of wil je die interviews bij TMF van een hoog niveau noemen?) en krijgt dan meteen een moeilijk programma als Can't Buy Me Love. Als dat maar goed gaat...

Er blijven inderdaad niet zoveel gezichten over maar als het maar ene beetje op De Gouden Kooi lijkt qua hoeveel er gepresenteerd moet worden dan valt het allemaal wel mee aangezien dat bijna niet voorkwam behalve bij de start en bij de uiteindelijke (halve) finale
draakje
 draakje - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Ik ken het hele mens niet en kan er dus geen oordeel over vellen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 13 augustus 2008 - 02:47   quote  deeplink  
http://www.nikkieplessen.nl/index2.html

Ze heeft voor TMF in ONM en Kees & Co gespeeld.

En ze heeft ooit in de Veronica gids Headliner op nr 1 in de top 5 van haar meest favoriete sites gezet, dus bij mij kan ze niet meer stuk :)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 28 augustus 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Misser? ik hoop het niet. Nikkie is een leuke spontane meid.
Ik mag haar graag.
amy
 amy - vrijdag 05 september 2008 - 03:34   quote  deeplink  
Imho echt een grote misser ja. Nou heb ik nog niet eens zoveel van haar gezien, maar die 'quiz' stream van vandaag heb ik echt met kromme tenen zitten kijken. Zo'n bevoogdend toontje, ongeinspireerde opmerkingen, makkelijk willen scoren met inkoppertjes.. Ik weet niet wat ze probeert, maar het overtuigt niet echt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Misser: Nikkie Plessen presenteert Can't Buy Me Love









0.0081791