BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Samenwerking met grote club

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 13 augustus 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Complexe samenwerking tussen Celtic en Barcelona
De Schotse en Spaanse grootmachten Celtic en Barcelona zijn samen tot een opmerkelijk akkoord gekomen. De clubs zullen een samenwerking starten, die veel clausules met zich meebrengt.

Voor een gereduceerd bedrag kan Celtic spelers van Barcelona overnemen, om de spelers zo een kans te geven hogerop te komen. De Catalaanse club behoudt echter wel het recht de speler(s) binnen twee jaar voor hetzelfde bedrag terug te kopen. Celtic krijgt bij een volgende verkoop dan 25 procent van de transfersom die Barcelona ontvangt.

Als Barcelona besluit de speler binnen twee jaar niet terug te kopen, dan krijgen de Spanjaarden bij een eventuele verkoop van de speler ook 25 procent van de transfersom. Al met al een ingewikkeld samenwerkingsverband, maar eentje die voor beide partijen voordelig is.

De eerste speler is al verkocht door Barça. De Schotse club neemt Marc Crosas als eerste speler van Barcelona over. De verwachting is dat er nog veel spelers gaan volgen. Javier Saviola en Ricardo Quaresma konden eenzelfde overgang maken, maar beide spelers besloten om dit niet te doen.

Je ziet dit steeds vaker gebeuren. Dit zou Feyenoord ook meoten doen, dit lijtk me een geweldige boost voor de club!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2008 door Pietje1 --
Joszef
 Joszef - woensdag 13 augustus 2008 - 16:24   quote  deeplink  
Gelijk heb je. psv doet het met chelsea, 020 met arsenal. Dus waarom wij niet? Mooie mogelijkheid om talenten te huren (zie alex) en om spelers die niet meer aan bod komen in de absolute top naar Rotterdam te halen.
Maar welke club dan?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 13 augustus 2008 - 16:39   quote  deeplink  
Weet het zo net nog niet. Ik denk dat we juist van onze eigen krachten moeten uit gaan. Begint zo'n speler die van een andere club is juist een beetje te presteren word hij gelijk weer terug gehaald. Ik denk dat er in onze eigen jeugdopleiding ook veel meer potentie zit dan er nu word uitgehaald. Verwacht dat Verbeek ook eindelijk de jeugd eens een echte kans geeft. Alhoewel dat de laatste jaren steeds beter gaat. Nu alleen de spelers niet te snel voor een prikkie verkopen en al helemaal niet voor meer terug halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Samenwerking met grote club









0.0060040