BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frieze conditietrainer grijpt macht in voetballand

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 augustus 2008 - 21:50   quote  deeplink  
De macht van Foppe lijkt onbegrensd.

Toen ik het commentaar van Verbeek na de matige wedstrijden van Feyenoord 1 op mijn vakantieadres opving dacht ik daar beginnen de slappe excuses al. Dortmund en Celtic waren verder in de voorbereiding. Het leek me allemaal nogal onzinnig afgezien van het feit dat er nogal wat spelers ontbraken vanwege blessures en de Olympische spelen.

Totdat ik zag dat ze in Duitsland en Schotland het afgelopen weekeinde weer zijn begonnen met de competitie.

Vanwege de Olympische spelen is de aanvang van de competitie uitgesteld tot het weekeinde van 30 Augustus. O ja de JC-schaal wedstrijd is er op 23 augustus tussen PSV en Feyenoord. Pas na die wedstrijd kan er weer een SEEEPR© worden gepubliceerd.

Ondertussen moet de doorgewinterde voetbalfan zich bijna 2 maanden zonder serieuze wedstrijden van de geliefde clubs zien te overbruggen. Na het EK, slepen de Olympische Spelen zich nu voort. Mart Smeets speelt sportpaus. Zijn dagelijkse mis is al even voorspelbaar als die van Rome al moet gezegd dat de bijdragen van de geweldige Bettine af en toe leuk zijn.

Ik ben er nu uit. Het is niet zo dat de beste sporters tegen elkaar in actie komen tijdens de spelen. Zo mocht om reclameredenen de uiterst sympathieke doch sportief allang uitgetelde Dennis van der Geest mee in plaats van een echte kanshebber. Nu ja het circus is bijna voorbij en gelukkig doen de zeilers het dit jaar goed.

Terug naar het voetbal. Waarom de KNVB zich zoveel gelegen laat liggen aan de OS laat zich gissen. Foppe heeft de macht en de clubs vinden het prachtig. De geweldige Frieze conditietrainer heeft er immers voor gezorgd dat JongOranjeklanten als Drenthe en Rigters voor goed geld door hun werkgevers verkocht kunnen worden. Ik maak me sterk dat bestuurders in Rotterdam, Eindhoven en wie weet ook in Valencia hoopten op geweldige resultaten in het verre China.

En verdomd het kan nog steeds, maar wat een puinzooi is het elftal. Bruins mocht niet mee omdat hij geen winnaarsmentaliteit uitstraalde. Ik kan er van Foppe’s selectie zo nog wel een paar opnoemen. De enige spelers die tot nu toe een voldoende verdienen zijn Marcellis, Vermeer, Sibon, de Guzman, Jaliens en de voorbeeldige Babel. Ook Makaay heeft zijn best gedaan voor Foppe en Feyenoord daarom nu met de brokken. Roy kan alles zegt hij zelf behalve met de wreef schieten. Dat is nou precies het enige waar ze hem in Rotterdam voor nodig hebben.

Desalniettemin moeten we niet gek staan te kijken als het Olympisch Elftal dat doet wat niemand na de groepswedstrijden meer verwacht. Een gouden medaille winnen. Messi is niet elke dag goed en met Babel, Sibon, de Guzman en soms die malle Overijssel is het mogelijk dat Foppe een nog grotere status krijgt dan hij eigenlijk verdient.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frieze conditietrainer grijpt macht in voetballand









0.0092031