BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Signaalsterkte laag

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PDA
 PDA - zondag 17 augustus 2008 - 21:12   quote  deeplink  
M'n signaalsterkte van mijn draadloze netwerk is na aanschaf van de PS3 erg laag. En ook als ik online ga met mijn PS3 gaat dat erg traag, is dat te verhelpen?
Tgdb.nl
 Tgdb.nl - maandag 18 augustus 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ik zou graag willen weten hoe dit opgelost kan worden.
Campracer
 Campracer - dinsdag 19 augustus 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Probeer eens aan ander kanaal in te stellen in je router.
Word nooit geadviseerd, terwijl elke router op kanaal 1 wordt afgeleverd
DooM
 DooM - woensdag 20 augustus 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Leg eens uit hoe je dat doet. Ik heb er geen last van, mijn pc is verbonden met kabel, mijn PS3 en PSP maken gebruik van de draadloze verbinding. ik heb mijn modem/router van Tele2. Alles loopt als een tierelier, ook als de pc en de PS3 gelijktijdig aan het naarbinnen aan het zuigen zijn...
TARD
 TARD - donderdag 21 augustus 2008 - 11:53   quote  deeplink  
Als het aan je router ligt dan weet ik er niks van, maar ik had wel het probleem dat de signaalsterkte van mijn PS3 zeer laag was. Dat kwam blijkbaar omdat mijn PS3 in een kastje onder mijn CRT tv (dus met grote bak) stond, nu staat hij voor de tv en de signaalsterkte is nu rond 80% of meer, blijkbaar zorgde mijn tv ervoor dat de signalen niet goed doorkwamen. Maar dat lag natuurlijk niet aan het netwerk zelf dusja, weet niet of dit wel ook wel enige hulp is.
dante
 dante - donderdag 21 augustus 2008 - 16:25   quote  deeplink  
t is heel simpel ga naar je routers configuratie pagina http.192.168.enzovoorts staat zowiezo in de beschrijving en hang af van welke router je hebt maar tussen al die opties staat je kanaal / channel op 11 verander die naar een ander kanaal
moet je wel ff opnieuw bij je andere apparaten ook instellen op dat kanaal tenzij dit automatisch gaat dan succes ermee
MystG
 MystG - donderdag 18 september 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Wikkel een stukje aluminiumfolie om je antenne(s) heen. Dit versterkt de signaalverzending van je antenne(s) wat uiteindelijk leidt tot een hogere signaalsterkte.
tris20
 tris20 - maandag 29 september 2008 - 12:38   quote  deeplink  
mystG:

weet je dit zeker en kan dit geen kwaad ivm brand ofzo? want dan is mijn gebed gehoord haha.
gerboo61
 gerboo61 - maandag 13 september 2010 - 17:14   quote  deeplink  
mijn ps3 staat naast mijn tv en veranderd steedst van sterkte bv:100% en op een s naar 30% kan ik er iets aan doen???
mathias
 mathias - zondag 26 december 2010 - 15:43   quote  deeplink  
ik heb signaalsterkte rond de 70%
nu vraag ik mij af of dit voldoende is om goed te kunnen gamen ?
ronaldb78
 ronaldb78 - dinsdag 25 januari 2011 - 07:03   quote  deeplink  
trek gewoon een draadje
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - woensdag 02 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Hallo allemaal, sinds vorige week heb ik ook ontzettend veel problemen met de signaal sterkte terwijl ik hier nog nooit last van heb gehad, continu wordt ik van het psn gekicked, of loopt de PS store vast? volgens mij komt dit of door de hacks bij o.a. MW 2 of door de zogenaamde veiligheids update van vorige week?
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - woensdag 02 februari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
MystG, bedankt voor de tip! had een signaal sterkte van 55 en zit nu op een stabiele 80%
tommie77
 tommie77 - maandag 28 februari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
idd trek een draadje heb je zeker beter signaal en kortere download tijd
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - woensdag 09 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
@tommie77: en hoeveel korter is die tijd? want ik moet helemaal draad gaan trekken dus weet niet of dit de moeite waard is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: Signaalsterkte laag









0.0067479