BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Bommel: 'Niet logisch als ik aanvoerder word'

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 18 augustus 2008 - 14:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Bommel: "Niet logisch als ik aanvoerder word" (VoetbalPrimeur)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 18 augustus 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Mark van Bommel denkt niet dat hij de nieuwe aanvoerder van het Nederlands elftal zal worden. "Ik ben een tijdje weg geweest. Daarom ligt het niet voor de hand dat ik nu aanvoerder word."

De middenvelder van Bayern München is blij met zijn rentree bij Oranje. "En ik heb het idee dat de andere jongens het ook leuk vinden dat ik weer terug ben. Ik heb nooit met iemand een probleem gehad. Ik wilde alleen niet meer onder Van Basten spelen."

De relatie met zijn schoonvader Bert van Marwijk is bij de nationale ploeg volgens Van Bommel logischerwijs anders. "Ik heb bij Fortuna Sittard ook bijna drie jaar onder hem gespeeld. Dat is ook altijd goed gegaan. Bij Oranje is Bert ook niet de opa van mijn kinderen. Dan is hij bondscoach op wie ik misschien wel wil schelden."

Dat mag ik hopen ja!
Ik zie hem liever op de bank blijven zitten dan meedoen eigenlijk. Ik voorspel een groot debacle met van Bommel in het team!
dirk jan
 dirk jan - zondag 24 augustus 2008 - 13:03   quote  deeplink  
hoezo zegt schoonvader nu niets.anders was je nooit meer gekozen,en wat een eigen dunk ook nog aanvoerder.
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 14:07   quote  deeplink  
Hij had zijn eerste rode kaart alweer te pakken!
bully
 bully - maandag 25 augustus 2008 - 00:52   quote  deeplink  
een goede voetballer
maar eentje die niet wil leren van zijn eigen fouten
dus niet geschikt voor oranje
maar denk omdat zijn schoonvader trainer is zal het wel vaste waarde worden
geert
 geert - zaterdag 30 augustus 2008 - 21:18   quote  deeplink  
nou van mij mag hij weg blijven want ik vind het wel zon overschate voetballer hij zou verdedigend goed zijn maar met al die rode kaarten die hij in no time haald kan je nog beter direct met 10 man spelen
Wouter Hermanns
 Wouter Hermanns - zondag 31 augustus 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Hij is nooit te beroerd om het vuile werk op te knappen. Hij haalt tijdig iemand naar de grond, de tegenstander kan bijna nooit echt snel gevaarlijk worden, dat gaat wel eens gepaard met gele en soms rode kaarten. Mark van Bommel is een speler om van te houden of van te walgen. Ikzelf ben groot fan en ben ervan overtuigd dat de Russen nooit Oranje hadden weggespeeld in Basel als Van Bommel had meegedaan. Het spel was gewoon te slap daar tegen de Russen. Heel jammer want de titel was dichtbij.
Sebbe
 Sebbe - zaterdag 06 september 2008 - 18:46   quote  deeplink  
Van Bommel is wel een speler die die grens opzoekt en niet bang is deze te overschrijden als het moet. Elk team heeft zo'n speler nodig. Ik ben blij dat hij terug is in oranje, tenminste 1 met een winnaarsmentaliteit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Bommel: 'Niet logisch als ik aanvoerder word'









0.0071887