BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kampioen worden is het doel van Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 19 augustus 2008 - 15:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Kampioen worden is het doel van Feyenoord' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 19 augustus 2008 - 15:09   quote  deeplink  


‘Kampioen worden is het doel van Feyenoord’

Hoewel trainer Gertjan Verbeek en technisch directeur Peter Bosz voorzichtig zijn met het deponeren van een doelstelling voor komend seizoen, vindt aanvoerder Giovanni van Bronckhorst dat zijn ploeg voor de landstitel moet gaan. “Als Feyenoord zijnde is het doel altíjd kampioen worden. Alleen word je dat niet zomaar.”

Of zijn met Jon Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi versterkte ploeg dichterbij Ajax en PSV is gekomen durft Van Bronckhorst nog niet te zeggen. “Dat zullen we in de competitie moeten laten zien. Ajax heeft van zich laten spreken op de transfermarkt, maar het is afwachten of al hun nieuwe spelers goed bij elkaar passen. En bij PSV is het de vraag hoe ze het vertrek van wat belangrijke spelers gaan opvangen. Maar ze hebben het daar de laatste jaren altijd goed gedaan. Als een club voor de vijfde keer achter elkaar kampioen kan worden, dan moet je die zeker serieus nemen.”

Feyenoord opent het nieuwe seizoen zaterdag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV in een 4-4-2-formatie, met een ruit op het middenveld. Van Bronckhorst: “Dat systeem vergt veel fysieke kracht, daarom is het alleen maar goed dat we in de voorbereiding zo hard aan onze fysiek en conditie hebben gewerkt. Nu is het even zwaar, maar straks zullen we ervan profiteren. Zo werkte het bij Arsenal ook.”

Verbeek moet het in de Arena doen zonder de nog niet fitte Karim El Ahmadi, Kevin Hofland, Theo Lucius, Roy Makaay, Andwelé Slory en Tim Vincken. Of hij Jonathan De Guzman speelminuten schenkt, hangt mede af van diens fysieke conditie. De geboren Canadees keert dinsdag terug bij de club na zijn deelname aan de Olympische Spelen in China. “Deze week zullen we testen hoe hij erop staat en op basis daarvan bepaal ik of ik hem zaterdag kan gebruiken,” zegt Verbeek.

Bron: Sportweek.nl

Vraag me af of dat met dit materiaal mogelijk is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2008 door Legioen Weblog --
draakje
 draakje - dinsdag 19 augustus 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Wat een optimist, die Verbeek!
Roel Wuite
 Roel Wuite - dinsdag 19 augustus 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Feyenoord kan met deze huidige selectie nooit voor het kampioenschap gaan, het is allemaal te veel armetierig, gebrek aan kwaliteit, er zit geen enkele speler meer binnen de selectie met echte klasse.De achterhoede is nog steeds niet versterkt en dat is nu juist de zwakke plek bij Feyenoord, zolang je met spelers als Bahia,Greene, Lucius en Buys blijft spelen, is het winnen van een wedstrijd uitermate moeilijk. In elke wedstrijd worden cruciale fouten gemaakt, de reden hiervan is, dat deze spelers gewoonweg niet beter kunnen en dienen te vertrekken.
Het middenveld is ook nog steeds te matig bezet, er ontbreekt een leider met scorend vermogen en tenslotte de voorhoede ontbreekt het ook aan scorendvermogen, Makaay is op zijn retour en de rest heeft totaal geen scorend vermogen, dus dient deze linie met twee spelers versterkt te worden, waarbij er een spits bij moet zijn die goede lengte heeft en scorend vermogen,bovendien dient er een voorhoede speler bij te komen, die scorendvermogen combineert met snelheid.
Komen genoemde versterkingen niet, kun je het komende seizoen vergeten, weer veel nederlagen en snel uit de Uefa Cup, ook in deze competitie heeft het huidige elftal niets te zoeken, bovendien dienen er dan meer wedstrijden gespeeld worden, met als gevolg weer meerdere blessures en de huidige reservebank kan dit niet opvangen.
De toekomst van ons geliefde Feyenoord is uiterst somber, over een paar jaar moeten er veel basisspelers vervangen worden, daarzij dan ruim over de dertig jaar oud zijn geworden, het gaat dan omtrent 6 a 7 spelers, hoe lossen we dat op, waar komen de centen vandaan om dit probleem optelossen?? Met de huidige selectie wordt je nooi geen kampioen, zodat plaatsing voor de championsleaque onmogelijk is en je geen extra geldinkomsten verkrijgt die noodzakelijk zijn om de selectie te versterken. Er moet durf aanwezig zijn om te investeren, Feyenoord is nu al afgezakt tot een grijze muis in Europa en moet dit nog erger worden??. Lijkt me niet, doch dan dient er alles aangedaan te worden om het getei te doen laten keren.
raveloekie
 raveloekie - dinsdag 19 augustus 2008 - 18:10   quote  deeplink  
we worden zeker kamioen
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 19 augustus 2008 - 18:14   quote  deeplink  
Wat ben jij een optimist Roel een beetje supporter staat achter zijn club. Ik zeg niet dat je op sommige punten geen gelijk hebt, de bank is idd dun bezet met goede vervangers voor een eventuele blessure. Maar G.J Verbeek heeft laten zien dat als je over een fysiek sterk elftal beschikt je heel ver kan komen of heeft hij het bij Heereveen niet goed gedaan met een elftal dat op een hoop plaatsen toch het mindere is vergeleke met onze jongens. Nogmaals je hebt goede argumenten maar een beetje supporter staat achter zijn club. Dus ik besluit met FEYENOORD KAMPIOEN. Een super seizoen toegewenst aan iedereen die de enige volksclub van dit land een warm hard toedraagd.
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 19 augustus 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Ik vind ook dat je als Feyenoord voor het kampioenschap moet gaan. Als je jezelf een beetje respecteerd als topclub mag je dat ook uitspreken.In 020 roepen ze dat ook elk jaar en zijn ze het ook al jaren niet. Qua feiten heeft Roel wel gelijk, maar een fan ben je niet alleen in goede tijden. Hoe vaak zijn we in de jaren 80 kampioen geworden en daarna? Als je de spelers niet hebt als club, moet je gewoon met lef en 200% inzet voetballen. Geen Woorden Maar Daden.
kenny
 kenny - dinsdag 19 augustus 2008 - 19:16   quote  deeplink  
roel heeft hier groot gelijk , eigenlijk moet feyenoord juist nu durven investeren we hebben nu een aantal goede spelers maar de rest van de selectie trekken het niveau danig naar beneden waardoor blij moeten zijn om derde te worden.
ok er is geen geld maar waarom is groningen en heereveen wel in staat om door goede scouting wel goede spelers voor weinig aan te trekken ? het zou mooi zijn om om 2 goede verdedigers en een talentvolle spits aan te trekken en dan hoop ik dat we meer kans hebben om kampioen te worden.
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 augustus 2008 - 19:36   quote  deeplink  
als ik eerlijk ben vind ik de verdediging ook zwak maar dat ik bahia zo slecht vind hij kan gwn niet samenwerken met lucius en greene maar wel met vlaar en hofland

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kampioen worden is het doel van Feyenoord'









0.0080788