BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Barendrecht stunt tegen Feyenoord: 2-1

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Robin
 Robin - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:37   quote  deeplink  
Barendrecht wint van Feyenoord in een oefenduel met 2-1. AL SPEEL JE MET EEN FOCKING E-ELFTAL HOOR JE GODVERDOMME NOG TE WINNEN VAN AMATEURS! ER MOET NU HEEEEEL SNEL WAT VERANDEREN BIJ FEYENOORD!!!
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Wat een tyfus zooitje, en gewoon dezelfde verdediging die er komende zaterdag ook staat...
Robin
 Robin - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Opstelling Feyenoord:
Eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Landzaat, Bruins, Hofs, Wijnaldum; Mols en Biseswar.

Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.
----

Naar mijn mening had je zeker de 1e helft moeten scoren!
draakje
 draakje - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Aanstaand weekend 20-0 voor PSV?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 19 augustus 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Misschien gewoon een tactisch geweldige zet van Verbeek, Vlemmings en Jansen om PSV zand in de ogen te strooien.

Slechte generale is goede uitvoering. JC Schaal Feyenoord-PSV 4-2

www.sportdwaas.blogspot.com
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:01   quote  deeplink  
Je moet die zaterdagamateurhoofdklassers uit de regio Rotterdam niet onderschatten!
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:13   quote  deeplink  
doei met feyenoord
sjonny
 sjonny - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:27   quote  deeplink  
barendrecht-feyenoord 2-1 behoeft volgens mij geen verder kommentaar, vond de ingezonden brief van harry in fr4ever zeer goed en meneer Bosz kan zich die brief ook aantrekken
Brhaven
 Brhaven - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Waarom windt iedereen zich nog zo op na al die jaren. Al die typische negatieve Rotterdamse uitlatingen over je enige echte liefde. Volgens mij hebben het grootste deel van de supporters zelf in hun leven nooit een bal aangeraakt. Wil je het echte topvoetbal zien dan zijn er genoeg opties, zonder je eigen Feyenoord te verloochenen. Het positieve is dat er genoeg jonge talenten nu eindelijk eens speelminuten gaan krijgen en dat gaat zich op termijn terugverdienen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 augustus 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Maar het komt goed! Toch, heren in het Maasgebouw?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Barendrecht stunt tegen Feyenoord: 2-1









0.0072679