BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord waar gaan we toch naar toe? Er moeten nieuwe spelers komen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - dinsdag 19 augustus 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Feyenoord waar gaan we weer naartoe. Weer een verloren seizoen. Dit kun je wij als supporters toch niet aan doen. Fortis zo'n grote sponsor is daar niet iets mee te regelen. Een gezamenlijke supporters rekening of dergelijke. Er moet wat gebeuren want Feyenoord is de club van het volk en dat moet ook zo blijven. Maar dit gaat niet goedkomen zo met al die oude afgedankte spelers. Er moet gewoon gekocht worden
derq
 derq - woensdag 20 augustus 2008 - 00:00   quote  deeplink  
nee met fortis gaat het lekker wou je zeggen

supportersrekening is wel goed idee...
kan der zomaar 10 miljoen binnenkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2008 door derq --
derq
 derq - woensdag 20 augustus 2008 - 00:01   quote  deeplink  
er moet gewoon heel snel geld komen om jongens de deur uit te werken en minimaal 2 a spelers erbij te halen...
Brhaven
 Brhaven - woensdag 20 augustus 2008 - 08:19   quote  deeplink  
Er zijn nieuwe spelers en ja wie weet komen er nog een paar. Niet klagen maar dragen. Je kan ook een seizoenskaart uitsparen door tijdens de wedstrijd lekker op de bank te hangen en de teletekstpagina's door te bladeren. Niemand dwingt de supporter om al zijn geld in de club te stoppen.

Een supporter onder alle omstandigheden!!!!
Kadaver
 Kadaver - woensdag 20 augustus 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Wat zitten jullie mietjes je zelf nou aan te stellen.
HET SEIZOEN MOET NOG BEGINNEN!!!
Heb je de opstelling gisteren gezien? Dat zegt toch helemaal niets?!

Je bent Feyenoordsupporter, je weet wat voor een club het is. You'll Never Walk Alone staat ergens voor, zit niet zo te zeiken en leef er naar.
mike69
 mike69 - woensdag 20 augustus 2008 - 09:51   quote  deeplink  
hee Kadaver volgens mij weet je niet zo veel over voetbal en noem mij geen meisje je kan er niet onderuit dat feyenoord gewoon ronduit slecht aan het seizoen begint EEN GOEDE VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK en ik heb nog geen goede wedstrijd gezien JIJ???
en dan kan je ze wel weer de voordeel van de twijfel geven maar kom nogmaals we zijn feyenoord en geen amateu ploeg DUS!!!!!!
Kadaver
 Kadaver - woensdag 20 augustus 2008 - 10:15   quote  deeplink  
@mike,

Vorig jaar heeft AZ een geweldige voorbereiding gehad. I rest my case.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 20 augustus 2008 - 10:18   quote  deeplink  
Kadaver heeft wel gelijk feyenoord speelde vorig jaar een super voorbereiding liverpool chelsea. Het seizoen was klote dus wie weet.
Roel Wuite
 Roel Wuite - woensdag 20 augustus 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Het is een grote schande hoe Feyenoord momenteel reclame maakt voor de club van rood en wit, zelfs van amateurs verliezen, dit mag NOOIT gebeuren, zo zie je ook maar weer hoe het gesteld is met de kwaliteit van de wisselspelers en qua inzet van de vaste spelers,laat ook veel te wensen over. Feyenoord is diep gezakt tot een grote grijze muis in Europa en ook in Nederland heeft men niets in de melk te brokkelen, ook wanneer het elftal straks compleet is, is er veel te weinig kwaliteit aanwezig, zelfs in de basisopstelling en laten we het dan nog maar niet hebben over de wisselspelers, Feyenoord onwaardig, ze presteren niets. Zolang Feyenoord geen afscheid weet te nemen van Bahia,Buys,Greene,Lucius en Hofs, blijft het een kwakkelelftal, dat practisch geen wedstrijd weet te winnen. Dat er niet geinvesteerd wordt in nieuwe spelers is onvoorstelbaar. De achterhoede is uitermate zwak bezet, dient een rechtervleugelverdediger te komen en een centrale verdediger, die keihard moet zijn en beschikt over goede opbouwende activiteiten, het middenveld is ook nog steeds te zwak bezet, geen echte leider met scorend vermogen vanf dat middenveld en tenslotte de voorhoede, uitermate zwak bezet, Makaay is op zijn retour en de vleugelaanvallers van Feyenoord zijn te zwak, er dient dus nog een kopsterke lange scorende spits te komen en een watervlugge vleugelaanvaller met ook scorend vermogen, komen deze spelers er niet bij, wordt het voor de zoveelste keer een dramatisch seizoen, met vele nederlagen en zelfs de eerste competitiewedstrijd uit tegen Heracles op het kunstgras, wordt dan al een probleem en is de kans groot dat we in de 2e thuiswedstrijd tegen 020 opgevreten gaan worden in de eigen Kuip en staan we daarop met zijn allen te wachten??.Lijkt me niet, Feyenoord moet durven te investeren in een kwalitatief betere selectie, zodat je kans kan gaan maken op een plaats in de championsleaque, dit om extra geld te gaan verdienen voor de club, met de huidige selectie bereik je niets en zelfs een lang verblijf in de Uefa Cup lijkt een utopie, bovendien worden de spelers weer extra belast, wat weer tot gevolg heeft dat de blessures weer gaan toenemen, want dat is bij Feyenoord ook een groot probleem, of ze zijn ziek of geblesseerd.
De afgelopen oefencampagne is zeer slecht verlopen met dramatisch slecht spel en een matig scoringspercentage wat de doelpunten betreft, de club dient nu integrijpen, want anders gaat de club nog dieper zakken en worden de problemen als maar groter, want over twee jaar dienen veel dertigers vervangen te worden, waar moet dat geld vandaan komen omdat te verwezenlijken, grijp SVP in voordat het te laat is.
RW
 RW - woensdag 20 augustus 2008 - 11:01   quote  deeplink  
Ik ben het volledig met Roel Wuite eens. Voor feyenoord is het nu een voor twaalf. Je moet ook lering kunnen trekken uit de voorafgaande jaren en zoals het er nu voor staat, hou ik me hart vast.De achterhoede is zo lek als een zeef, en Ron Vlaar en Kevin Hofland zijn zeer blessuregevoelig.Blessureleed kost ook kostbare punten in de competitie zoals ook vorig seizoen is gebleken. In de defensie dient ook echt te worden geïnvesteerd. Er moet echt een centrale verdediger en een goede rechtsback met spoed komen en ook een fysieke kopsterke spits, die net als Pierre van Hooydonk zo twee verdedigers van de tegenstander meeneemt, waardoor anderen makkelijker kunnen scoren.Dit moet de directie en technische staf toch inzien!!

R.W. van As
Kadaver
 Kadaver - woensdag 20 augustus 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Ik lees al jaren van dit soort reacties, 'ingezonden brieven' en colums en iedereen weet het steeds beter. In plaats van dit soort lulverhalen te schrijven, doe er dan wat aan! Lekker makkelijk om continu te klagen en 'wanbeleid' te roepen. Maar je schiet er niets mee op. Jullie hebben er geen idee van hoe zwaar het is om zo'n club te leiden als de onze. Sta verdomme gewoon achter je club en help ze door deze blijkbaar zware tijd heen. Dit heeft meer effect dan dit soort irritante gezeur.
Paauwe
 Paauwe - woensdag 20 augustus 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Haal gewoon Hasselbaink die zoekt nog een club en wil zelf nog graag 1 jaar ballen!! Hallo BOSZ wakker worden!!!

Ik lees net ook dat Ailton komt naar feyenoord? denk het niet he
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 20 augustus 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Kunnen we Bradley van Heereveen niet halen. Hij mag weg bij heereveen wil wel het liefst naar het buitenland maar mischien kan GJ Verbeek hem overhalen. Hij is toch zeker wel een versterking.
kale co
 kale co - woensdag 20 augustus 2008 - 13:00   quote  deeplink  
jongens het is nog steeds een klerezooi bij onze club! dat is toch duidelijk 2 kindertenues
120 euro per stuk! en er is nooit geen geld jaja hoe kan dat nou joh iedereen geeft z,n kids een tenue tje seizoenkaarten etc etc maar geld voor 2 goede verdedigers mastorovic bijv is er niet er lopen zat spelers die wat kunnen in europa maar die mongolen die bij ons scouten zien het niet!!!!!!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 21 augustus 2008 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 - 08:19 schreef Brhaven het volgende:
Er zijn nieuwe spelers en ja wie weet komen er nog een paar. Niet klagen maar dragen. Je kan ook een seizoenskaart uitsparen door tijdens de wedstrijd lekker op de bank te hangen en de teletekstpagina's door te bladeren. Niemand dwingt de supporter om al zijn geld in de club te stoppen.

Een supporter onder alle omstandigheden!!!!
Eindelijk iemand met verstand!! Goed zo Brhaven. Steunen moeten we ipv zeiken. Achteraf mogen we zeggen dat iets niet goed gegaan is, maar voor die tijd moeten we alleen maar steunen.
schiedam
 schiedam - donderdag 21 augustus 2008 - 19:42   quote  deeplink  
inderdaad die halen die halen ik weet het is kut maar je praat wel over FEYEOORD he kanslozen die moet je steunen door dik en dun en niet afkafferen anders word je maar ajakes supporter
fr22
 fr22 - donderdag 21 augustus 2008 - 20:00   quote  deeplink  
Er is niemand weggegaan, maar vorig jaar zouden we volgens velen wel eventjes kampioen kunnen worden. Oh wat waren we blij met die ´30-ers´ en ik ook (nog steeds), de een na de ander kwam. Met hetzelfde team plus nog een 3 tal aanwinsten (Tomasson, Erasmus en El Ahmadi) zie ik wel mogelijkheden. Evenals dat Vlaar gelukkig weer terug is.

Plus dat talenten kunnen doorbreken:

Wijnaldum: 17 jaar
Fer: 18 jaar
Manteiga 18 jaar
Erasmus: 18 jaar
Biseswar: 20 jaar
Janota: 17 jaar
Nieveld: 17 jaar

Ruim 1 jaar geleden hadden we nog in de basis, met Lucius als aanvoerder !:

Timmer
Verdediging Danny Buijs
Bahia
Vlaar
Drenthe
Middenveld Hofs
De Guzman
Lucius
Aanval Kolkka
Huysegems
Charisteas
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 22 augustus 2008 - 01:20   quote  deeplink  
fr22, je hebt helemaal gelijk jongen. en je vergeet Landzaat nog te noemen, die was er pas met kerst. We moeten eens ophouden met dat gezeur. We hebben een veel breder -en hopelijk straks veel fittere- selectie dan vorig jaar, en toen zouden we ook even kampioen worden. De directie heeft gelijk, eerst een paar spelers weg, dan pas weer investeren. Wat denk je dat er per maand aan salarissen uitgaat op dit moment ?
BOB
 BOB - vrijdag 22 augustus 2008 - 03:31   quote  deeplink  
Tja, wat mensen dus echt missen , dat de andere clubs wel sterke veranderingen maken.
Dus wat ons vorig jaar 6e maakte, maakt ons tegen de versterkte teams dus echt niet beter.

Ik ben niet pessimistisch, maar eerder realistisch.
(cliché,maar goed)

We dachten vorig jaar, vooral dat we kampioen zouden worden, omdat we eerst nog overtuigd waren dat deze routiniers het geweldig zouden doen. Ze doen het niet slecht, alleen zijn ze vaak de klos tegen jongere spelers.
Aan het begin van het vorige seizoen, speelde Feyenoord ook echt de sterren van de hemel. Ze waren goed voorbereid, alleen hielden dat conditioneel niet vol. (gaat met 020 gebeuren dit seizoen). Bovendien de blessures van vorig jaar , het gebrek aan discipline (de guzman ging gewoon volop uit een dag voor de wedstrijd) en een achterhaalde strategie hebben ons de das omgedaan.

Iedereen kreeg in de gaten, dat als je bruins,Makaay en GIO uitschakelt , dat het team nog weinig voorstelt, er is dan geen aansluiting. Makaay verdedigen is gewoon een kwestie van ballen onderscheppen en buitenspel vallen. Makaay komt niet in z'n eentje de 4-man muur door. Hij werd dus niet gediend, en dus ook geen doelpunten. (Nadeel van 1 spits).
Als je je strategie niet aanpast als trainer, begrijp ik het ook niet helemaal.

Maar PISVEE stelde vorig jaar ook niet veel voor en Jodax stelden het vorige seizoen weinig voor, alleen wisten ze gewoon sneaky terug te komen, en uit eindelijk constant te presteren. Waar Feyenoord geen conditie meer had.

Dus hopelijk gebeurt dat ook met Feyenoord dit seizoen, en zal die harde training van GJV ons kampioen maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2008 door BOB --
aqua bleu
 aqua bleu - vrijdag 22 augustus 2008 - 08:49   quote  deeplink  
Mastorovich was bij Twente een keiharde maar zeer goede verdediger hij zou zeeeer welkom zijn maar is hij te betalen ?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 22 augustus 2008 - 12:35   quote  deeplink  
Het is gewoon ronduit kut hoe het met Feyenoord gaat. Ben het er mee eens je moet je club altijd steunen, maar het beleid kan mijn rug op. Weet ook niet waar die Verbeek mee bezig is maar ik hoor allemaal wilde verhalen over die jongen uit knijpen in het krachthonk. Is goed idee man! de halve selectie is al geblesseerd. Gaat er dan geen lichtje branden???? Beter hele dagen met een bal trainen. Het is toch voetbal en geen bodybuildng????? Moeten mekaar blindelings kunnen vinden op het veld dus baltraining veel belangrijker. Dan ook nog allemaal middenvelders en aanvallers halen terwijl de verdediging de grootste achilleshiel was vorig seizoen. Snap niets van het hele beleid maar dat betekent niet dat ik en vele andere die dit beleid niet snappen, de spelers niet aanmoedigen!!!!! Wij hebben gewoon het recht om aan te geven dat er dingen niet kloppen binnen de club. Heb in de 18 jaar dat ik nu standaard gaat genoeg geld moeten betalen. Weet je wat ze voor een seizoenkaart betalen bij een van de andere clubs (niet zijnde topclubs) in eredivisie. Ik betaal topprijzen dus wil ook top zien. Feyenoord tot aan mijn dood, maar zitten elke week minimaal 40000 man die je zo te kakken zet.
mrc
 mrc - vrijdag 22 augustus 2008 - 13:05   quote  deeplink  
het seizoen is nog niet begonnen en er is alweer gezeik. Je hoort overal dat het steeds beter met de club gaat dus maak je niet zo druk. We moeten Feyenoord steunen en vertrouwen hebben.
BOB
 BOB - vrijdag 22 augustus 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Trouwens, mensen gebruiken graag de Bosz methode.
Spelers die in het buitenland mislukt zijn, en het net niet konden waar maken. Of oudere spelers.
Koop jonge potentieel goede spelers, zodat je die in de toekomst kunt gebruiken.
Die kun je later nog verkopen voor 20 mil.
Of je behandelt de jeugd goed, geef ze genoeg salaris, dan hoef je geen miljoenen te investeren in een nieuwe speler.
blacky
 blacky - vrijdag 22 augustus 2008 - 17:02   quote  deeplink  
heel leuk allemaal dat jullie de club willen steunen, en ik doe niets liever. maar als je verliest van een amateurclub moet je wel ff kijken wat er nou mis is. we hebben zo'n beetje de slechtste verdediging van de eredivisie en als 1 aanvaller geblesseerd raakt, is het meteen chaos, want er is dan geen goede vervanger. Dit wordt geen goed seizoen en europees wordt het ook een flater. ik steun feyenoord nog steeds, maar ik ben daarentegen ook realistisch. er moeten gewoon nog wat spelers bijkomen, sowieso goede verdedigers, anders krijgt feyenoord weer zo'n beetje de meeste tegendoelpunten en zo kom je niet ver. De nul houden is 1 van de belangrijkste dingen, daar haal je gelijk al een boel punten mee, en met dit elftal missen we dat voordeel.
Frenk
 Frenk - vrijdag 22 augustus 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Wat kletsen jullie nu over een supportersrekening. Maanden geleden zijn we als supporters al benaderd om lid te worden en per jaar mee te betalen aan de ontwikkeling van Feyenood. Zoals dat bij clubs als Barcelona ook gebeurd. Toen hebben de 'supporters' het weer eens laten afweten, waardoor dat mooie idee maar weer half van de grond gekomen is.
johannes
 johannes - dinsdag 30 september 2008 - 15:07   quote  deeplink  
waar blijven wij supportens wanneer laten wij eens van ons horen zo kan het toch niet er moet wat gebeuren met zijn allen naar peter bos
Joszef
 Joszef - dinsdag 30 september 2008 - 15:18   quote  deeplink  
zie het topic over de klankbordbijeenkomst die niet doorgaat. Iedereen schreeuwt wel, maar het is blijkbaar teveel moeite om naar een bijeenkomst te komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord waar gaan we toch naar toe? Er moeten nieuwe spelers komen









0.0099530