BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Géén streams bij CBML

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 20 augustus 2008 - 16:38   quote  deeplink  
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3531540

http://cbml.hyves.nl/forum/2200213/rnhD/Geen_streams_hotnieuws/

.
dit vind ik enorm balen ik keek er al naar uit.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 augustus 2008 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Dat is wel klote, dat worden rustige tijden op de diverse forums dan want nu wordt er online VEEL minder tijd aan besteed!

Ik zal het op tv wel een paar keer kijken maar ik verwacht er niet al te veel van.

-- waar we wachten op Big Brother, dan maar --
draakje
 draakje - donderdag 21 augustus 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 01:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is wel klote, dat worden rustige tijden op de diverse forums dan want nu wordt er online VEEL minder tijd aan besteed!

Ik zal het op tv wel een paar keer kijken maar ik verwacht er niet al te veel van.

-- waar we wachten op Big Brother, dan maar --
Komt Big brother dan nog? Ik dacht dat dit in plaats van was?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 augustus 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 10:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Komt Big brother dan nog? Ik dacht dat dit in plaats van was?
een jaartje langer wachten...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 21 augustus 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 01:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is wel klote, dat worden rustige tijden op de diverse forums dan want nu wordt er online VEEL minder tijd aan besteed!

Ik zal het op tv wel een paar keer kijken maar ik verwacht er niet al te veel van.

-- waar we wachten op Big Brother, dan maar --
mijn man zegt wedde dat ze op het laatste nippertje wel live streams nemen, ik hoop het maar. ik heb iig op diverse fora's gelezen hoe ze balen dat er geen streams komen. ik blijf toch een beetje hoop houden, want hoeveel geld lopen ze niet mis door geen streams te nemen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 augustus 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 15:52 schreef moha het volgende:

[..]

mijn man zegt wedde dat ze op het laatste nippertje wel live streams nemen, ik hoop het maar. ik heb iig op diverse fora's gelezen hoe ze balen dat er geen streams komen. ik blijf toch een beetje hoop houden, want hoeveel geld lopen ze niet mis door geen streams te nemen.
Misschien willen ze niet zo veel last van 'een bepaald forum' zoals bij DGK.

Maar zou die paar euro per maand per kijker nou hebben kunnen opwegen tegen de kosten die ze voor de livestreams gemaakt hebben? Ik denk dat er niet veel winst mee behaald is, maar een zeer zekere pre is wel de online belangstelling die over het algemeen voor hogere kijkcijfers heeft gezorgd denk ik.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 21 augustus 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 15:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Misschien willen ze niet zo veel last van 'een bepaald forum' zoals bij DGK.

Maar zou die paar euro per maand per kijker nou hebben kunnen opwegen tegen de kosten die ze voor de livestreams gemaakt hebben? Ik denk dat er niet veel winst mee behaald is, maar een zeer zekere pre is wel de online belangstelling die over het algemeen voor hogere kijkcijfers heeft gezorgd denk ik.
er hoeft niets meer geinstalleerd te worden voor die livestreams, dus juist nu zouden ze misschien wat winst kunnen behalen.

ik ben met je eens dat het wel voor hogere kijkcijfers zou zorgen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 27 augustus 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Stelletjes trekken in De Gouden Kooi

Media & Cultuur - door Redactie op 27-08-2008 @ 15:12
De tv-villa De Gouden Kooi heeft weer nieuwe bewoners. De afgelopen dagen hebben zeven vrouwen en vijf mannen hun intrek in het met camera's behangen huis genomen. Ze doen mee aan het nieuwe dagelijkse RTL5-programma Can't Buy Me Love, dat draait om relaties en geld.

Can't Buy Me Love, dat zondag begint, is ontwikkeld door John de Mol. In de eerste weken is het spel een soort stoelendans. Elke week vallen de twee vrouwen zonder man af. Zij worden meteen vervangen door twee nieuwe single vrouwen die op hun beurt zullen proberen een man te veroveren.

Geld verdienen de stellen met opdrachten. Dat geld belandt op de creditcards van de mannen, met wie de vrouwelijke partners iedere week uitgebreid gaan winkelen zonder dat ze bij manlief hoeven te verantwoorden of ze een kwart of de helft van het geld hebben uitgegeven.

Niet geheel onbelangrijk, omdat na acht weken het eerste stel met het minste geld op de creditcard moet vertrekken. Zuinigheid loont dus. Het stel dat na dertien weken het meeste geld heeft, maakt kans op de hoofdprijs van 100.000 euro plus het overgebleven saldo op de creditcard.

Bron: Fok.nl
draakje
 draakje - woensdag 27 augustus 2008 - 20:41   quote  deeplink  
Het belooft dus knap ranzig te worden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 27 augustus 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Gouden Kooi heeft nieuwe bewoners
Uitgegeven: 27 augustus 2008 14:47
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2008 15:11

EEMNES - De tv-villa De Gouden Kooi heeft weer bewoners. De afgelopen dagen namen zeven vrouwen en vijf mannen hun intrek in het met camera's behangen huis. Ze doen mee aan het nieuwe dagelijkse RTL5-programma Can't Buy Me Love, dat draait om relaties en geld.

Can't Buy Me Love, dat zondag begint, is ontwikkeld door John de Mol. In de eerste weken is het spel een soort stoelendans. Elke week vallen de twee vrouwen zonder man af.

Zij worden meteen vervangen door twee nieuwe single vrouwen die op hun beurt zullen proberen een man te veroveren.

Winkelen

Geld verdienen de stellen met opdrachten. Dat geld belandt op de creditcards van de mannen, met wie de vrouwelijke partners elke week uitgebreid winkelen zonder dat ze bij manlief hoeven te verantwoorden of ze een kwart of de helft van het geld hebben uitgegeven.

Zuinigheid

Niet geheel onbelangrijk, omdat na acht weken het eerste stel met het minste geld op de creditcard moet vertrekken. Zuinigheid loont dus.

Het stel dat na dertien weken het meeste geld heeft, maakt kans op de hoofdprijs van 100.000 euro plus het overgebleven saldo op de creditcard.

First lady

De 20-jarige Kelly uit Nijmegen is tijdens de eerste opnames gekozen tot first lady en deelt de lakens uit in huis. Zij bepaalt wie moet (af)wassen, strijken en stofzuigen.

Ze vormt een setje met de 25-jarige Rory uit Tiel, ondanks dat hij haar type niet is. Samen slapen ze deze dagen in de master bedroom, de slaapkamer van Gouden Kooi-winnaar Jaap.

Seks

Kelly baarde al veel opzien door tijdens de audities voor de camera te verklaren dat ze bereid is tot seks met een man als ze daarna zijn creditcard mag gebruiken. RTL gebruikt dit fragment veelvuldig in promotiefilmpjes voor de nieuwe realitysoap.

Kelly heeft veel spijt van haar uitspraak. "Ik krijg er veel reacties op en ik vind het vervelend omdat ik niet zo ben. Het is nu niet meer terug te draaien."

Rory heeft Kelly niet om haar uitspraak gekozen. "Ik wil haar graag beter leren kennen, maar ik weet nu al zeker dat ze niet zo is", verdedigt Rory zijn verovering die zijn naam op een armbandje draagt.

Inruilen

Kelly loopt het risico dat Rory haar op elk moment kan inruilen voor Lisa, Kimberly, Suzan, Chelsea, Yasmin of Fiona. Maar ze heeft een strategie: "Ik blijf mezelf en als dat niet lukt ga ik er alles aan doen om toch in het huis te blijven", zegt Kelly.

Rory's strategie bestaat uit het screenen van zijn medespelers. "Ik ga iedereen goed leren kennen en aan de tand voelen. Klikt het? Is ze wel te vertrouwen?."

Verliefd

De bewoners van het huis waken ervoor op elkaar verliefd te worden. Rory: "Ik ben het niet van plan me helemaal aan iemand over te geven omdat je nooit zeker weet of de ander het meent of net doet alsof uit winstbejag."

Roddelen

De villa in Eemnes is flink onder handen genomen met nieuwe meubels en een haard. De fitnessruimte is vervangen door een lounge. Verder hebben de mannen de beschikking over een bar met barman en voor de vrouwen is er een beautysalon waar ze kunnen roddelen over de andere sekse.

Bron: Nu.nl
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 29 augustus 2008 - 15:25   quote  deeplink  
zondag begint het dus om 19:30 tot 20:00 dat is krap 17 min wat je krijgt te zien met die kutreclame er tussen door.
goldenpage.nl
 goldenpage.nl - zondag 14 september 2008 - 12:48   quote  deeplink  
alles over CBML op goldenpage.nl
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 12:48 schreef goldenpage.nl het volgende:
alles over CBML op goldenpage.nl
Wie is "eigenaar/beheerder" van Goldenpage? en is Goldenpage een zus/broer van Nowlive?
gold
 gold - zondag 14 september 2008 - 15:29   quote  deeplink  
lizke is eigenaar en beheerder samen met shadow en nee goldenpage heeft niks te maken met nowlive. goldenpage is gewoon een algemeen forum. met een deel cbml omdat zowel shadow als lizke dat volgen, en er graag over kletsen met andere kijkers
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 september 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 13:53 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wie is "eigenaar/beheerder" van Goldenpage? en is Goldenpage een zus/broer van Nowlive?
ik denk hetzelfde Mrs. B.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 september 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 15:29 schreef gold het volgende:
lizke is eigenaar en beheerder samen met shadow en nee goldenpage heeft niks te maken met nowlive. goldenpage is gewoon een algemeen forum. met een deel cbml omdat zowel shadow als lizke dat volgen, en er graag over kletsen met andere kijkers
nou veel plezier daar gold
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 15:43   quote  deeplink  
Shadow? dat is/was toch de "columnist"van Nowlive?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 september 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 15:43 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Shadow? dat is/was toch de "columnist"van Nowlive?
ik zie dat pauline ook van de partij is nou lekker daar blijven pauline zijn wij eindelijk van je verlost
goldens
 goldens - zondag 14 september 2008 - 15:57   quote  deeplink  
ik denk dat er wel meer shadow's zijn ;) wij hebben echt niks met nowlive te maken hoor al moet ik bekennen dat ik daar lang geleden wel lid ben geweest.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 14 september 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 15:57 schreef goldens het volgende:
ik denk dat er wel meer shadow's zijn ;) wij hebben echt niks met nowlive te maken hoor al moet ik bekennen dat ik daar lang geleden wel lid ben geweest.
Ik was ook lid tot ik eraf gekikt werd.
Tja, de waarheid zeggen kan soms vervelend zijn voor sommigen. Ben benieuwd naar Goldenpage. Ik blijf Headliner wel trouw.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 september 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 15:57 schreef goldens het volgende:
ik denk dat er wel meer shadow's zijn ;) wij hebben echt niks met nowlive te maken hoor al moet ik bekennen dat ik daar lang geleden wel lid ben geweest.
maar je komt dus hier om nog ff een paar nieuwe leden te scoren?
goldens
 goldens - zondag 14 september 2008 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 16:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik was ook lid tot ik eraf gekikt werd.
Tja, de waarheid zeggen kan soms vervelend zijn voor sommigen. Ben benieuwd naar Goldenpage. Ik blijf Headliner wel trouw.
ik heb daar nooit gereageerd alleen gelezen zo als iknu ook doe met alles over cbml je mocht daar inderdaad geen eigen mening hebben ;)
goldens
 goldens - zondag 14 september 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 16:02 schreef moha het volgende:

[..]

maar je komt dus hier om nog ff een paar nieuwe leden te scoren?
als dat er uit voort komt is het mooi mee genomen

en die pauline waar je het over hebt kwam die ook van belgie?want de pauline die bij ons geregistreerd is komt namelijk daar vandaan dus ik denk misschien een andere pauline
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 14 september 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 16:18 schreef goldens het volgende:

[..]

als dat er uit voort komt is het mooi mee genomen [ afbeelding ]

en die pauline waar je het over hebt kwam die ook van belgie?want de pauline die bij ons geregistreerd is komt namelijk daar vandaan dus ik denk misschien een andere pauline
ik zou het niet weten al komt ze uit lutjebroek dat boeit me niet ik hoop dat het dezelfde is dan mag je haar hebben en houden.
goldens
 goldens - zondag 14 september 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2008 - 16:22 schreef moha het volgende:

[..]

ik zou het niet weten al komt ze uit lutjebroek dat boeit me niet ik hoop dat het dezelfde is dan mag je haar hebben en houden.
dank je wel ;0
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 15 september 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Waar blijven de streams, potjandoosie. Gaan ze knokken moeten we tot morgen wachten.
draakje
 draakje - maandag 15 september 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2008 - 20:15 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Waar blijven de streams, potjandoosie. Gaan ze knokken moeten we tot morgen wachten.
Viel het je op dat dat vechten op precies dezelfde manier als in dgk gebeurde? Zo met de koppen tegen elkaar, echt haantjesgedrag. Moet zeker van de regie, en die regie is hetzelfde als bij dgk.
Sas
 Sas - dinsdag 16 september 2008 - 10:13   quote  deeplink  
dit klinkt misschien een beetje naief. maar word er dan echt gezegd, jongens als jullie ruzie gaan maken doe dan jullie hoofden tegen mekaar ?
draakje
 draakje - dinsdag 16 september 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 - 10:13 schreef Sas het volgende:
dit klinkt misschien een beetje naief. maar word er dan echt gezegd, jongens als jullie ruzie gaan maken doe dan jullie hoofden tegen mekaar ?
Geen flauw idee, maar ´t lijkt er wél op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Géén streams bij CBML









0.0160510