BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene langer bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 20 augustus 2008 - 17:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Greene langer bij Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 20 augustus 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Greene langer bij Feyenoord

Volgens de nieuwe VI krijgt Serginho Greene een deze dagen een nieuw contract van Feyenoord aangeboden. Greene staat nog tot volgende zomer onder contract bij Feyenoord. Peter Bosz liet weten: 'Wij vinden Serginho een speler die van waarde is voor Feyenoord. Daarom praten we over zijn toekomst. Wij willen hem graag langer binden. Over de termijn doe ik geen uitspraken, daarover zijn we aan het praten. We hopen er snel uit te komen.'

Dat het niveau bij Feyenoord al zover is gezakt dat Greene wordt bestempeld als een speler van belangrijke waarde voor de club is toch onbegrijpelijk...
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 20 augustus 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 - 17:25 schreef Legioen Weblog het volgende:
Greene langer bij Feyenoord

Volgens de nieuwe VI krijgt Serginho Greene een deze dagen een nieuw contract van Feyenoord aangeboden. Greene staat nog tot volgende zomer onder contract bij Feyenoord. Peter Bosz liet weten: 'Wij vinden Serginho een speler die van waarde is voor Feyenoord. Daarom praten we over zijn toekomst. Wij willen hem graag langer binden. Over de termijn doe ik geen uitspraken, daarover zijn we aan het praten. We hopen er snel uit te komen.'

Dat het niveau bij Feyenoord al zover is gezakt dat Greene wordt bestempeld als een speler van belangrijke waarde voor de club is toch onbegrijpelijk...
Waarom maakt het legioen weglog zich zo druk hierover? Beter zeggen dat iemand goed is dan is er misschien kans dat iemand hem echt wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2008 door sportdwaas --
Roodwithart
 Roodwithart - woensdag 20 augustus 2008 - 22:48   quote  deeplink  
'wij vinden Serginho een een speler van waarde, willen hem graag langer binden'. Of met andere woorden: 'We kunnen nu geen goede verdediger kopen'...
Andere kant: de competitie moet nog beginnen en door mijn kinderlijke vertrouwen, heb ik ieder jaar weer zin in een nieuwe start...Succes Greene !!
ron1973
 ron1973 - woensdag 20 augustus 2008 - 23:08   quote  deeplink  
nou je ke nze beterverkope echte back halen goede spits zo red je hetniet hoor geloof me
ron1973
 ron1973 - woensdag 20 augustus 2008 - 23:13   quote  deeplink  
jongens op deze manier is het echt drama elftal geen spits geeen back rechts moete we nu
Jeli
 Jeli - woensdag 20 augustus 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Greene kan een prima rechtsback zijn/worden! Goed gezien Bosz.
Een verdediging met Greene/Vlaar/Hofland/de Cler is voor de NL competitie ruim voldoende.
Een fitte/scorende/actie makende spits is wat we nog nodig hebben.
ron1973
 ron1973 - woensdag 20 augustus 2008 - 23:49   quote  deeplink  
precies maar bosh denk dat die vanzelf kom aan lopen geloof me niemsna kom naar feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene langer bij Feyenoord









0.0077018