BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord, Ajax, AZ en PSV willen Keirrison

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 21 augustus 2008 - 21:34
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord, Ajax, AZ en PSV willen Keirrison (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 21 augustus 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Feyenoord, Ajax, AZ en PSV willen Keirrison

Volgens Braziliaanse media wordt Keirrison de Souza Carneiro door verschillende Nederlandse clubs begeerd. Het 19-jarige talent zou kunnen overstappen naar Ajax, AZ, Feyenoord en PSV. Keirrison staat momenteel onder contract bij Coritiba.

Bij zijn club heeft hij nog een contract dat doorloopt tot 2009. In de strijd om de diensten van de Braziliaan krijgen de Eredivisieclubs volgens Coxanautas wel concurrentie van Borussia Dortmund en Benfica, terwijl in eigen land ook Sao Paulo en Palmeiras staan te popelen om hem in de selectie op te nemen.

Feyenoord en PSV liet al eerder doorschemeren dat ze met het oog op de financiën op zoek zijn naar een versterking die niet al te duur is. Ook AZ wil er graag nog een spits bij.

Legioen Weblog

Zal wel niet naar ons komen....
derq
 derq - donderdag 21 augustus 2008 - 21:58   quote  deeplink  
jawel!
pieper plakje
 pieper plakje - donderdag 21 augustus 2008 - 22:06   quote  deeplink  
koop nu eens een echte versterking dus een ervaren spits die er gelijk staat
derq
 derq - donderdag 21 augustus 2008 - 22:44   quote  deeplink  
waarom zegt mols: "voel me fitter dan ooit" jezus als je op je top bent als je bijna 40 bent doe je toch iets verkeerd in je carrière lijkt me..
of zou die dat alleen maar zeggen voor een basisplaats? nee want al die blessures maken hem toch al voorste man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord, Ajax, AZ en PSV willen Keirrison









0.0085389