BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 22 augustus 2008 - 13:07   quote  deeplink  
wat denk jij, komt er een bloedbad of niet.
Ik denk zelf van niet, ik vind "BLOEDBAD" een hele grote woordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2008 door feyenoord-fr12info --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 22 augustus 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Ik weet niet. Weet niet wat ze onderling hebben afgesproken. Is ook niet slim om Feyenoord - Boeren in 020 te houden. Kan je zeggen dat ze zich gewoon moeten gedragen, maar ernstige rivaliteit is bekent en dan moet je de kat ook niet op het spek binden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Wat onzinnig, dan zou je de bekerfinale tussen P$V en 020 dus ook niet in De Kuip kunnen houden?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 22 augustus 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:
Wat onzinnig, dan zou je de bekerfinale tussen P$V en 020 dus ook niet in De Kuip kunnen houden?
De rivaliteit is heel erg groot en dat is bekent dus nee. Moet kat niet op spek binden. Is het jammer dat het zo moet? Ja maar je geeft een alcholist ook ggen fles jenever met de mededeling dat hij hem niet op mag drinken.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 23 augustus 2008 - 18:35   quote  deeplink  
zo te zien gaat er niks gebeuren:S
draakje
 draakje - zaterdag 23 augustus 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Ik heb in mijn grenzeloze domheid altijd gedacht dat het om voetbal ging. Maar blijkbaar vinden de "supporters" het in elkaar slaan van elkaar boeiender. Dat mag van mij hoor, maar noem jezelf dan in vredesnaam geen voetbalsupporter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cohen vreest bloedbad rond Feyenoord-PSV









0.0059828