BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veel geblesseerde spelers, toch spijt van de verhuur van Chun-soo Lee ??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
HosS
 HosS - zaterdag 23 augustus 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord een grote fout heeft begaan met het verhuur van deze speler, deze speler hadden we o.a. vandaag goed kunnen gebruiken denk ik, ik vind dat er toch wel altijd dreiging van hem uitgaat door o.a. zijn snelheid en goede voorzetten.

Dat was een ding wat ik vandaag mistte, snelheid op de flanken en degelijke voorzetten, toch ??

Jullie mening hierover ?
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 23 augustus 2008 - 20:46   quote  deeplink  
zekker weten,
ron1973
 ron1973 - zaterdag 23 augustus 2008 - 20:56   quote  deeplink  
spppoooor jewel tuurlijk mis je die gozer niet heb hij gedaan dan alleeeen maar gehuild lol koop die rechsback van zwolle en koop die spits vaan gladbach
HosS
 HosS - zaterdag 23 augustus 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Gast, iedereen kan last hebben van z'n soort dingen. Hij heeft kwaliteit genoeg anders noemen Advocaat en Hiddink het niet een goede aankoop van Feyenoord.

En jij bent aan het dromen, want een spits zie ik niet meer komen of het is niet een bekende maar een afdankertje zoals Charisteas toen.
sjonny
 sjonny - zaterdag 23 augustus 2008 - 21:10   quote  deeplink  
10 supporters 10 meningen ik vind het jammer dat hij weg is hij heeft niet veel speel minuten gehad dus kan je ook nooit in vorm komen
ron1973
 ron1973 - zaterdag 23 augustus 2008 - 21:21   quote  deeplink  
WEINIG VERSTAND JONGENS OPEN DOEL OVER NAASST NEE IS MISKOOP
HosS
 HosS - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:06   quote  deeplink  
gast, zag amrabat vandaag, open goal schiet hem ook over, ook een miskoop zeker, jij hebt gewoon geen verstand, ga aub iets anders doen ofzo waar je meer verstand van hebt, dus NIET VOETBAL !!
sjonny
 sjonny - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:11   quote  deeplink  
HELEMAAL MEE EENS met HosS
ron1973
 ron1973 - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:26   quote  deeplink  
pleur opjoh geen kans hij zat te huilen heim wee heb hem nog geen bal goed zien geven maar nee 9e worde dat is leuk betaal je weer kaart voor ze moete eens gaan kijke in zweden noorwegen die landen kijk heerenveen
HosS
 HosS - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:53   quote  deeplink  
verstandige jongen, ga jij lekker soliciteren bij 020, ga je daar met je kennis heen doe je ook eens iets goed, lekker 020 naar de klote helpen omdat je gwn geen verstand hebt, ook al denk je zelf van wel.

mzls
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 00:41   quote  deeplink  
nou lee is ook wel van een andere klasse als dat amraTbat is naar mijn mening. lee was al uitgeleerd. amraTbat moet nog veel leren en kan veel beter worden. lee is gewoon een misselijk ventje geweest, zelfs al op weg naar feyenoord toe met die vrouw toen....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 24 augustus 2008 - 09:55   quote  deeplink  
Tien keer beter de jeugd de kans geven. hebben alleen maar problemen met die Lee gehad. las iets over dat Amrabat de bal ook hoog over schoot. Die Amrabat leert daar nog van is een erg jong ventje. Lee heb je geen klote aan. ga liever ten onder met eigen jeugdspelers dan met zo'n Lee
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Ik denk dat de heimwee van lee wel zijn spel en dus dat van feyenoord beïnvloed heeft. Als je zelf geen last van heimwee hebt of kent doen mensen er al snel lullig over. Als 2 gerenommeerde choaches zeggen dat ze het een goede aankoop vinden, terwijl zij al jaren op niveau werkzaam zijn in de voetballerij, wie zijn wij dan om dat tegen te spreken. En ten onder gaan met de jeugd klinkt leuk, maar jeugd moet vertrouwen krijgen en elke week spelen om beter te worden, in nederland worden ze na 2 slechte wedstrijden aan de kant gezet onder het mom hij is te licht of hij kan de druk niet aan. Door spelers af te branden worden ze niet beter, ook lee niet.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 15:01   quote  deeplink  
Ik weet best wat heimwee is, toen ik in Engeland zat ben ik ook teruggekomen naar Nederland, omdat het mijn prestaties negatief beïnvloedde. Lee had naast heimwee ook nog eens geen wil om te werken, en kon er niet tegen dat zijn 'sterrenstatus' in ons land niet erkend werd.
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 15:19   quote  deeplink  
derq kerel, hij had zeker wil om te werken, hij liep zich zo ongeveer dood op de flanken en als hij een fout maakte probeerde hij het te herstellen, dat zag ik Bruins en De Guzman op de flanken in het begin van het seizoen niet zo doen. En dat wat sterrenstatus betreft is gewoon fucking onzin....
Jeli
 Jeli - zondag 24 augustus 2008 - 16:53   quote  deeplink  
Lee was/is gewoon niet goed genoeg voor een nederlandse topclub. Helaas geldt dat ook voor een aantal collega's van hem die nog wel in Rotterdam rondlopen. Er lopen bij Feyenoord wel degelijk een aantal jeugdige aanvallende talenten rond. Geef die maar een kans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 augustus 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Lee had van mij nog wel een jaar mogen blijven. Feit is dat hij bij Feyenoord nog nooit een hele wedstrijd speelde. En volgens mij zelden vaker dan 1 helft (4x?). Ik vind het een lastig verhaal. Hij heeft kennelijk op de trainingen ook niet genoeg laten zien. Maar gezien de huidige blessuregolf was een fitte Lee wel welkom geweest. Als de spelers weer terugkomen zou hij toch sowieso weinig speeltijd krijgen. Dan kan je beter een jeugdspeler voor hem in de plaats op de bank hebben. Janota dus. Viel mij gisteren in de korte tijd dat hij speelde in positieve zin op!
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 17:09   quote  deeplink  
Ja maar met het wisselbeleid van Verbeek gister zeg, gvd he, laat ie Manteiga, de revelatie van de voorbereiding op de bank, die jongen heeft een scorend vermogen maarnee, die kwam er niet in :(
zvornik
 zvornik - zondag 24 augustus 2008 - 19:14   quote  deeplink  
ik denk dat ze gewoon moeten kijken naar spitsen in balkan daar heb je goede spitsen man voor bijna niks.
zvornik
 zvornik - zondag 24 augustus 2008 - 19:15   quote  deeplink  
gewoon een goede spits halen uit servie of bosnie of croatie jonge gozer lopen er za voor bijna niks
sjonny
 sjonny - zondag 24 augustus 2008 - 21:23   quote  deeplink  
MOET JE TEGEN BOSZ ZEGGEN
spoes
 spoes - zondag 24 augustus 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Manteiga is ook geblesserd. Vandaar dat ie niet ingezet kan worden. Anders had ie zeker gespeelt
jaapbo
 jaapbo - zondag 24 augustus 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 09:55 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Tien keer beter de jeugd de kans geven. hebben alleen maar problemen met die Lee gehad. las iets over dat Amrabat de bal ook hoog over schoot. Die Amrabat leert daar nog van is een erg jong ventje. Lee heb je geen klote aan. ga liever ten onder met eigen jeugdspelers dan met zo'n Lee
Helemaal mee eens dat je beter met je eigen jeugdspelers kunt spelen dan een paniekaankoop doen.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Janota en manteiga zijn toptalenten. over erasmus ben ik minder te spreken, maar vooral blijven steunen dat jong!
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 18:46   quote  deeplink  
Wil nog even meededelen dat onze Chun-soo Lee in zijn 2de wedstrijd heeft gescoord. Hij draagt nummer 28 bij Blue Wings als je hem zoekt. Hoop dat ie een goed seizoen draait, wellicht dat ie dan volgend seizoen echt er tegen aan kan. We hadden hem tegen Heracles niet slecht kunnen gebruiken met z'n snelheid en actie's. Beter als Biseswar iig
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 19:15 schreef zvornik het volgende:
gewoon een goede spits halen uit servie of bosnie of croatie jonge gozer lopen er za voor bijna niks
nou nou wat een toppers! kijk in belgie daar loopt van alles uit de balkan : das ook niks! Lazovic is international maar in nederland reserve bij PSV dat zegt wel wat toch????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Veel geblesseerde spelers, toch spijt van de verhuur van Chun-soo Lee ??









0.0135769