BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek: 'Er komen geen nieuwe spelers meer bij'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verbeek: 'Er komen geen nieuwe spelers meer bij' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zaterdag 23 augustus 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Verbeek: 'Er komen geen nieuwe spelers meer bij'

Na afloop van de verloren wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijf Schaal liet Gertjan Verbeek in een interview met SBS6 weten dat er geen nieuwe spelers meer bij zullen gaan komen bij Feyenoord. Het is al langer bekend dat de Rotterdammers weinig tot geen geld meer heeft om nieuwe spelers te kunnen kopen.

Legioen Weblog
ron1973
 ron1973 - zaterdag 23 augustus 2008 - 23:08   quote  deeplink  
daar ga het sezioen 2008 / 2009 bedankt bestuur geen spits geen rechtsback schandalig behandeld de supporters je zie toc hzelf een blinde zie het dat je spits mist gvd WAT DOE JE DAN IN ZWOLLE ZAKKEN VULLER
Adri
 Adri - zondag 24 augustus 2008 - 08:35   quote  deeplink  
Heb ik dan zoveel ongelijk gehad?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 24 augustus 2008 - 10:10   quote  deeplink  
Wat een klootzakken. Zet je supporters maar weer te kakken met al jullie beloftes. Geen Spits kan ik nog begrijpen want van met Makaay, Tomasson, Biseswar, Janota, Mols moet je toch wel een aanval kunnen neerzetten (makaay/tomasson). Geen verdedigers is niet te verkroppen. Gewoon max middenvelders halen tot het geld op is terwijl we er daar ruim genoeg van hebben. Die verdediging lijkt wel gatenkaas. Hofland functioneert alleen met Vlaar naast zich. Vlaar geblesseerd (hoop niet te lang). Dus op dit moment een speler die functioneert in de verdediging en dat is de Cler. Wat ze als rechtsback durven neer te zetten moet ik gewoon van huilen. Lucius een middenvelder die daar zelfs te kort komt. Buys is leuk voor op de bank om in te brengen als er meer inzet getoont moet worden. Maar inzet is ook de enige kwaliteit van hem. (zou dat van rest van team wel graag eens zien INZET!!!) Greene heeft alleen het eerste jaar voldaan maar dat komt waarschijnlijk om dat de rest van het team zo slecht speelde dat het leek dat hij heel goed was. hoop voor Feyenoord dat het allemaal mee zal vallen anders zie ik het toch weer gebeuren dat we weer met duizenden richting maasgebouw zullen gaan. Kan er weer gezegd worden dat de supporters van Feyenoord asociaal zijn. D'r is maar een ding asociaal en dat is hoe de club met de trouwste aanhang van Nederland om gaat. Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
sjonny
 sjonny - zondag 24 augustus 2008 - 19:33   quote  deeplink  
Volledig mee eens
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 21:24   quote  deeplink  
ik ook , al vind ik Fer de beste optie als rechtsback , kan ie zich lekker jaar ontwikkelen! lekker slim om zuiverloon weg te sturen 2 jr geleden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 21:33   quote  deeplink  
nou van Zuiverloon ben ik ook niet helemaal kapot, vooral gezien de OS waar ie toch wel vaak de fout in ging, ik denk dat Heerenveen blij is dat ze hem voor die OS al verkocht hadden.

Maja, hij is nog steeds beter dan Greene op de rechtsback positie want die bakte er gister helemaal niks van, liet steeds zijn man de bal aannemen waardoor psv meerdere malen gevaarlijk werd, GREENE LEER KOPPEN AUB !!
netsurfer
 netsurfer - zondag 24 augustus 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Toch zie ik er van de week nog wel 1 of 2 spelers bijkomen. Het is een trend van de laatste jaren dat er steeds meer gebeurd in de laatste week van de transferperiode.
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Tsja ik hoop dat ze gewoon een Botteghin en een goedkope, jonge spits. Wellicht iemand op huur, beter dan niks.
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Staat net op VoetbalPrimeur dat een onbekende club een concreet bod heeft gedaan op Nijland van Groningen, laten we hopen dat Feyenoord ons voor de gek heeft gehouden en dat er toch nog een spits komt ?? Of willen we hem zowiezo niet ??
jaapbo
 jaapbo - zondag 24 augustus 2008 - 22:06   quote  deeplink  
Als de blessuregolf weg is, hebben ze een beter team dan vorig jaar. Niet 'snel nog ff' inkopen. Als het nodig is, in de winterstop nog wat doen als het kan. Kampioenschap is dit jaar toch te voorbarig...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:47 schreef HosS het volgende:
Staat net op VoetbalPrimeur dat een onbekende club een concreet bod heeft gedaan op Nijland van Groningen, laten we hopen dat Feyenoord ons voor de gek heeft gehouden en dat er toch nog een spits komt ?? Of willen we hem zowiezo niet ??
Lijkt me wel goeie hoor , blijft altijd een gok zo'n jonge speler , maar wel echt een top-talent en zit goede kop op met een pittig karakter , wel een speler die voor gevaar zorgt , zeker beter dan bijv: Biseswar , voor de juiste prijs zou t wel een aanwinst zijn (al zal Groningen m niet voor paar ton laten gaan) zal niet de verlosser zijn maar in mijn ogen wel welkom! Ik verwacht ook zeker nog wel wat deze week .........................
jan_9
 jan_9 - woensdag 01 oktober 2008 - 13:51   quote  deeplink  
wordt het niet eens tijd dat we weer wat van ons laten horen we hebben ons nu al lang genoeg voor de gek laten houden ze beloven van alles maar ho maar ze weten nu al jaren dat we een slechte verdedeging hebben daar moet wat aan gedaan worden wat als wij met zijn allen weg blijfen dat willen ze toch niet dat kan niet als wij nu niets doen is het weer een ramp seizoen daar kan ik niet meer tegen wij moeten nu wat doen
derq
 derq - woensdag 01 oktober 2008 - 13:55   quote  deeplink  
ja je moet wat doen: vertrouwen hebben in je clubleiding.
dudek
 dudek - woensdag 01 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
ja jan begrijp dat dan heb vertrouwen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 oktober 2008 - 18:09   quote  deeplink  
laten we eerst kalmar en de volgende thuis wedstrijd maar afwachten, kijken of ze de strijdlust kunnen blijven laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek: 'Er komen geen nieuwe spelers meer bij'









0.0058889