BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet het legioen een groter aandeel krijgen in de beslissingen in de club???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 24 augustus 2008 - 10:34   quote  deeplink  
Ik denk van wel want dit gaat gewoon nergens over. Elke idioot kon vorig jaar zien dat de verdediging het zwakste punt was en we halen alles behalve verdedigers. Zet zo voor het zoveelste jaar de trouwste aanhang van het land te kakken. Eindbeslissingen kunnen wij niet nemen, maar wat meer inspraak zou fijn zijn. Voor mijn gevoel luistert niemand in dat Maasgebouw naar hun supporters. Ze helpen de hele club, sfeer, naam naar de klote. Zelfs de tifo sfeerakties hebben ze al naar de klote geholpen. Met die fruitschaal weer hetzelfde. Het was Feyenoord die zo weinig kaarten af nam en dan zeggen dat je bang ben voor supporters die op eigen vervoer gaan. Wat verwacht je nou? Wij zijn altijd en overal!!!!!! Ze moeten er alles aan doen om ten alletijde zoveel mogelijk supporters mee te nemen. Blijf Feyenoord supporter tot mijn dood, maar zoals Gerard Cox ooit zei "Feyenoord supporter ben je niet voor je lol" en er word van de lol die we wel hebben steeds meer naar de klote geholpen.
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Feyenoord supporter ben je voor je leven, waarbij positieviteit vaak verder weg is dan negatieve emoties. Hierdoor kan je als supporter nooit meebeslissen omdat dan emotie overheerst. Als feyenoord supporter ben je ook niet snel verwent, al helemaal niet de laatste jaren (2002 niet meegenomen), maar onze kracht is dat het in je bloed zit en geen modeverschijnsel is zoals in 020.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
ik denk van niet want er is toch teveel onenigheid binnen de supporters. sommige mensen roepen zulke onnozele dingen dat dit van mij niet hoeft.
Als zij bahia en greene een contractverlenging aanbieden is dat niet voor niets. Dat wordt gedaan met het oog op latere winsten, en, zij die er dicht op staan hebben de beste visie.
jaapbo
 jaapbo - zondag 24 augustus 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Emoties zijn geen goede raadgevers... Beter dat Bosz en co aan het roer zijn dus. Al begrijp ik best dat het geduld op de proef gesteld wordt. Over een paar jaar kijken of je dan ook je ongelijk kunt toegeven?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet het legioen een groter aandeel krijgen in de beslissingen in de club???









0.0081429