BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom haalt Feyenoord die Wormgoor niet?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 25 augustus 2008 - 16:42   quote  deeplink  
Weet dat hij weer van 020 komt maar denk dat die jongen zich wil revancheren. Heeft gewoon gepakt waar hij recht op had. Wie verliest met kaarten moet betalen. Ik denk dat je hem het voordeel van de twijfel moet geven. Hij kost toch niets want zijn contract is ontbonden. Hij was niet voor niets in 020. In ieder geval je selectie weer verbreed.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 augustus 2008 - 16:50   quote  deeplink  
contract voor jaar met optie 3 jaar geven , stallen op woudestein en na jaar balans opmaken: 3 jaar hierheen of weer weg laten gaan!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 25 augustus 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 16:50 schreef jantje 1974 het volgende:
contract voor jaar met optie 3 jaar geven , stallen op woudestein en na jaar balans opmaken: 3 jaar hierheen of weer weg laten gaan!
Je heb hem veel te hard nodig voor de breedte in de verdediging. Ook beter gelijk een contract voor een paar jaar geven. Als het wat is ben je straks anders weer voor weinig geld kwijt en anders kan je goed voor hem vangen. Is het niets kan je hem altijd nog voor weinig geld weg doen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 augustus 2008 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 16:56 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Je heb hem veel te hard nodig voor de breedte in de verdediging. Ook beter gelijk een contract voor een paar jaar geven. Als het wat is ben je straks anders weer voor weinig geld kwijt en anders kan je goed voor hem vangen. Is het niets kan je hem altijd nog voor weinig geld weg doen.
eenzijdige optie dan speel je op safe , laten we nou niet helemaal in paniek raken , speler v AJAX 2 gelijk bij ons in selectie , ik denk jaartje Excelsior echt goed is voor zo'n jongen....
Happel
 Happel - dinsdag 26 augustus 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Geen ajacieden meer bij Feijenoord graag. Zijn er al veel te veel op dit moment.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 14:57 schreef Happel het volgende:
Geen ajacieden meer bij Feijenoord graag. Zijn er al veel te veel op dit moment.
Ben ik op zich met je eens maar je moet de selectie verbreden zeker in de verdediging. Hij kost niets en wij hebben geen geld. Ik weet niet of jij betere opties weet?
schiedam
 schiedam - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:39   quote  deeplink  
wat maak dat nou uit ajakes of psv zolang het aar een versterking isstelletje zeikers kan je iemand halen die het team versterkt zeiken jullie nog pppppffff
Happel
 Happel - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 15:26 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Ben ik op zich met je eens maar je moet de selectie verbreden zeker in de verdediging. Hij kost niets en wij hebben geen geld. Ik weet niet of jij betere opties weet?
Doeter niet toe of ik betere opties weet. Ajacieden zijn er genoeg (teveel zelfs) bij Feijenoord. Gewoon van eigen kracht uitgaan.
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:59   quote  deeplink  
noem ze dan eens op als het teveeel zijn ??
Davalo
 Davalo - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:02   quote  deeplink  
Wormgoor begon bij HDS, waarna hij op zijn twaalfde overstapte naar DOVO in Veenendaal. De speler kwam de afgelopen jaren uit voor verschillende vertegenwoordigende elftallen.
,,Ajax was al van kleins af aan mijn favoriete club’’, vertelt Wormgoor, direct na de ondertekening van zijn contract. De Ajacied tovert een kamerbrede glimlach tevoorschijn. De pen waarmee hij zijn verbintenis heeft gesigneerd wordt gekoesterd. De Ajax-ballpoint krijgt ongetwijfeld een mooi plekje in huize Wormgoor. De tweejarige verbintenis wordt definitief bezegeld met een handdruk van technisch directeur Martin van Geel.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:14   quote  deeplink  
die ballpoint had ie zeker ook gejat xD
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Mols, Landzaat, Biseswar, Greene o.a. HosS
Deze spelers zijn nou ook niet echt een toegevoegde waarde :S

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door Ch€sz --
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:21   quote  deeplink  
sow kerel, Landzaat heeft 1x voor Ajax gespeelt, Biseswar helemaal niet naar mijn weten, misschien in de jeugd, en Mols heeft volgens mij niet voor ajax gespeelt of het moet ook de jeugd zijn geweest. Heb je dus deze drie volgens jou maarja, echte ajaxcieden zijn het niet. En in de jeugd heb je veel spelers die tussen de topclubs in Nederland wisselen, zo speeld het broetje van Wijnaldum bij AZ en die van Davids heeft bij ons gespeelt in de jeugd.
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 26 augustus 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Als het een aanwinst is in welk opzicht dan ook, zal het me jeuken waar hij overal gespeeld heeft. Tegenwoordig bestaat clubliefde alleen nog bij fans, voetballers willen gewoon voor hun 30ste financieel binnen zijn en waar dat gebeurd maakt voor hun niet uit. Er zijn nog maar weinig spelers tegenwoordig die hun hele loopbaan bij 1 club blijven zoals Maldini.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 27 augustus 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 14:57 schreef Happel het volgende:
Geen ajacieden meer bij Feijenoord graag. Zijn er al veel te veel op dit moment.
Nog eens na zitten denken, maar gaat het om het verleden of het heden? Ook al heeft het hele elftal in 020 gespeeld, ze kiezen nu voor Feyenoord en dan liever kampioen met een heel team ex-020 dan helemaal geen kampioen. er zijn natuurlijk uiterste zoals Snuivert,Richard Witschge, Dwergje Sneijder. dat zijn echt Joden die wil ik ook niet in de Kuip zien en dat willen ze zelf ook niet. Kies je voor feyenoord dan denk ik dat je voor de club kiest die jou het meeste lief is. Een echt Jood of Feyenoorder zal nooit de stap naar de vijand maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom haalt Feyenoord die Wormgoor niet?









0.0157289