BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nijland was ook wel een speler voor feyenoord geweest!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pim
 Pim - maandag 25 augustus 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Goede speler en perfect voor de nieuwe talentpool
HosS
 HosS - maandag 25 augustus 2008 - 18:28   quote  deeplink  
overbodig topic, hij is al bij PSV, we gaan niet wat zeggen wat niet is of komt
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 augustus 2008 - 18:37   quote  deeplink  
hij was ook nog nooit genoemd in onze topics dus laten we ook niet zeggen dat Feyenoord heeft zitten slapen want dan hebben wij dat ook!
Best leuke speler hoor , maar laten we nu naar jongAJAX-jongFEYENOORD gaan kijken , kunnen we s kijken of daar nog wat bij loopt.....
ik ga s nadenken over welke speler(s) deze week nog kunnen komen...................
maar belangrijker is dat de 12 gebless. fit worden , als dat zo is zijn we al een heel eind en valt t allemaal best wel mee!
JMar
 JMar - maandag 25 augustus 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Ik had even de stille hoop dat de stille aanbidder voor Nijland Feyenoord zou zijn. Deze jongen (Nijland) had in korte tijd uit kunnen groeien tot een sensatie in de Kuip. Denk aan een nieuwe 'Coentje Moulijn'. Ondanks dat hij 4Miljoen moest kosten, heeft Feyenoord m.i. hier een steekje laten vallen. Of wilde Nijland niet?
HosS
 HosS - maandag 25 augustus 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Kijk je moet niet echt gaan overdrijven en de naam coen moulijn icm met nijland. Het is een talent maar mist toch nog op de nodige vlakken veel, heb hem vorig seizoen meerdere malen gezien en echt overdonderd was ik helemaal niet, vooral toen hij tegen Feyenoord speelde die wedstrijd waar ie zoveel kansen misste. Maja was wel welkom geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nijland was ook wel een speler voor feyenoord geweest!









0.0041680