BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar(25) is meer waard dan Berbatov(28)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 19:40   quote  deeplink  
Huntelaar(25) is meer waard dan Berbatov(28)

Uw mening graag
Als jullie Man United waren en Huntelaar en Berbatov
waren 35miljoen wie zouden jullie dan kopen
en wie is zijn geld waard en wie word er overschat??
Cas
 Cas - maandag 25 augustus 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Berbatov heeft zich al bewezen in een grote competitie, Huntelaar heeft alleen nog gepresteert in de Eredivisie. Met Berbatov heb je in ieder geval dus meer zekerheid.
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 20:25   quote  deeplink  
Berbatov heeft zich nooit bewezen als een echte goalgetter
maar dat is mijn mening,en qua leeftijd zou ik tog voor Huntelaar gaan,Huntelaar speelt zich vrij op een manier als een echte wereldspits en doet dat steeds beter ik zie Berbatov dat niet weekelijks doen en heeft gevoel voor de goal jah in nderland maar iedereen kan tog zien dat het ook in de het buiteland lukt zo erg is de nederlandse competitie nou ook weer niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door cj --
Elwin
 Elwin - maandag 25 augustus 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Huntelaar is veel meer waard dan berbatov, Berbatov is zelf een matige spits vind ik zelf. Huntelaar heeft al bewezen dat hij overal kan storen of het nou bij ajax is of in het nederlandse elftal. Het is ook geconstateerd dat huntelaar de meest trefzekere speler van de wereld is.
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 20:57   quote  deeplink  
@elwin Precies ik denk dat 90% van de mensen zo denken en 10% niet maar dat zijn dan ook geen Ajax supporters die kunnen maar door 1bril kijken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Huntelaar is een echte spits zoals van Nistelrooij in zijn beste jaren bij Manchester. Berbatov is een techische speler die zelf kansen kan creeren.
Dus is Klaas Jan de juiste optie naast SAHA of Ronaldo.
WAAROM vraagt Ajax(van Basten) 35 miljoen euro voor Klaas Jan, met het EK was Klaas Jan nog niet goed genoeg toen was van Nistelrooij zijn eerste man terwijl zdeze hooguit 15 miljoen euro waard is. Van Basten blijft een vervelende arrogante eigenheimer, erger dan Cruijff. Ik ben en blijf Ajaxsupporter maar geen fan van van Basten, Hij kan een verdediging niet wegzetten, let maar op!
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 22:11   quote  deeplink  
V Nistelrooij is ouder en niet 35miljoen waard
V nistelrooij heeft meer ervaring op europees niveua dan Huntelaar
Maar je kunt toch niet aan ajax en aan de Ajax aanhang verkopen dat:
Oh laten we Huntelaar voor minder dan 35miljoen verkopen omdat hij niet
in de basis stond bij het ek ?? Dat van basten voor Van nistelrooy koos op het EK
dat wilt tog niet zeggen dat Ajax hem nu goedkoper moet verkopen omdat Van Basten de trainer is?????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door cj --
HosS
 HosS - maandag 25 augustus 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Maja Elwin, KJ mag dan het meest trefzeker zijn van alle spitsen, volgens jou, je moet dan ook zwaar rekening houden met het niveau van de competitie waar ie in speelt. Berbatov schiet misschien er maar 20 in en KJ 35 maar de competitie hier in NL is dan ook stukken minder zwaar, uitslagen zoals 7-0 zul je niet snel zien in de Engelse competitie terwijl ze hier regelmatig vallen, tegen vooral de degradatie kluppie's. Als KJ in Engeland zou spelen, zal ie er naar mening niet meer dan Berbatov inschieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Het is voor mij duidelijk waarom van Basten koos voor de veel oudere van Nistelrooij niet omdat hij beter is, absoluut niet, maar omdat hij al met zijn hoofd bij Ajax zat.
Huntelaar niet opstellen, stel je voor dat Klaas Jan topscoorder wordt tijdens het toernooi dan is hij zijn spits kwijt. ook nog eens: van Basten blijft op deze manier ook nog eens de succesvolste spits van Oranje.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 augustus 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Zijn we het toch een beetje eens met elkaar. Ik vind dat van Basten nog steeds teveel met zich zelf bezig is, zich profileren. Ik ben een Ajaxsupporter maar ik wordt een beetje onpasselijk van Marco. Arrogante beslissingen zoals met Perez, straks heeft hij hem weer nodig of hij gaat naar AZ.
Stel je voor dat AZ kampioen wordt met Perez dan kan hij zijn koffers wel pakken.
Maar goed dan kan hij nog altijd gaan golfen.
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 23:22   quote  deeplink  
edit Boudewijn:

geen persoonlijke aanvallen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn --
cj
 cj - maandag 25 augustus 2008 - 23:28   quote  deeplink  
boudewijn verwijder jantje dan
je moet blind zijn om niet te zien wie er steeds begint
ga dat eerst na voordat je alle berichten verwijdert
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 augustus 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 23:28 schreef cj het volgende:
boudewijn verwijder jantje dan
je moet blind zijn om niet te zien wie er steeds begint
ga dat eerst na voordat je alle berichten verwijdert
degene die begint EN degene die erop antwoorden krijgen een waarschuwing dus jij bent echt niet de enige die zich aangesproken moet voelen.

voor een ieder geldt: gewoon negeren die hap en bij elk bericht staat er een fijne 'meld dit bericht' link in de rechter onderhoek en dan krijg ik die meldingen vanzelf binnen...
bully
 bully - dinsdag 26 augustus 2008 - 00:38   quote  deeplink  
laten we eerst eens wachten hoe van basten presteert
om hem nu al zo aftevallen is niet correct
ook ik heb mijn twijfels omdat hij totaal geen ervaring heeft buiten oranje
maar vind hem wel zeer goed ingekocht hebben
en perez vind ik wel terecht
perez kan nu eenmaal slecht tegen een reserveplaats
en dan gaat hij de boel in kleedkamer verzieken waar hij al om bekent staat
en vind perez nadat hij is terug gehaald van psv nu niet echt een meerwaarde is geweest voor ajax
en als je als trainer het vooruitzicht heb met andere speler tegaan spelen
kan je beter voorkomen dat de boel verziekt word
perez vond zich ook beter als wesley scheijder en begon te zeuren
dus dat zegt genoeg over de persoon perez
dus laten we marco eerst het voordeel van de twijfel geven
en hem een kans geven
en discussie over huntelaar is denk verder nutteloos
ieder heeft zijn eigen mening daarover
we zullen wel zien of hij word verkocht en voor hoeveel
ik hoop het niet
zie ze liever hun miljoenen uitgeven aan berbatov

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door bully --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 26 augustus 2008 - 10:01   quote  deeplink  
eigenlijk lijkt het mij een geheel zinloze discussie aangezien Huntelaar of in het geheel niet vertrekt bij AFC Ajax of (indien real madrid Villa niet kan kopen) naar Real gaat...
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 11:20   quote  deeplink  
hoogste bod is tot nu toe 14milj.€ van VALENCIA , volgens mij ben je waard wat de gek er voor geeft !
Maar zonder die hunter wordt AJAX toch ook gewoon kampioen of hangt alles nu ineens van hem af??? Cvitaniets is toch Argentijnse topper????
Fr-1908
 Fr-1908 - woensdag 27 augustus 2008 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 20:57 schreef cj het volgende:
@elwin Precies ik denk dat 90% van de mensen zo denken en 10% niet maar dat zijn dan ook geen Ajax supporters die kunnen maar door 1bril kijken
of jullie zijn allemaal ajax supporters die door 1 bril kunnen kijken en zeggen dat huntelaar beter is. Al vraag je aan een buitenlander welke speler meer waard is dan kiezen ze echt voor Berbatov. Huntelaar is idd een goede speler maar die heeft zich alleen nog in de eredivisie bewezen en berbatov heeft in mijn ogen al veel meer ervaring dan huntelaar.
Twiggy
 Twiggy - woensdag 27 augustus 2008 - 12:14   quote  deeplink  
ik ben wel ajax-supporter in hart en nieren, maar huntelaar is toch wel de mindere van berbatov. berbatov heeft een veel betere techniek, en draait ook weer even mee in de premier league. en dat is gewoon een stuk pittiger dan onze eredivisie.
wanneer je naar de leeftijden kijkt is huntelaar in het voordeel, maar laten we niet vergeten dat hij zich alleen nog maar in nederland bewezen heeft, waar je veel mindere verdedigers hebt dan in de premier league. ik wil het nog wel zien wat ie presteerd tegen verdedigers als terry, campbell, carvalho en ga zo maar door.
en onder die omstandigheden presteerd berbatov natuurlijk wel weer constant, en daar is men zich bij man. united ook van bewust, dus ik snap wel dat zij liever voor de bulgaar gaan.

en zo kunnen wij nog een jaar genieten van te hunter!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 13:06   quote  deeplink  
het gaat er niet om wat wij voor een speler vragen , maar wat de grote jongens uit buitenland ervoor geven!

Maar dit topic heb jezelf geopend met de vraag wie er meer waard was! das iets anders als het verhaal wat u hierboven verteld! Het verhaal hierboven is een goed verhaal , maar dat betekend niet dat Hunter ook echt meer waard is (voor de kopers Man U / Real) dan bijv. Berbatov. Wat u hierboven schrijft is juist datgene wat ik u wilde aantoen
cj
 cj - woensdag 27 augustus 2008 - 13:15   quote  deeplink  
jantje reageer nou is een keer inhoudelijk.
ik sta er nog steeds achter dat ik vind dat Huntelaar meer waard is dan Berbatov
Alleen die disucssie heb ik al allang gehad,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Boudewijn --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 27 augustus 2008 - 13:32   quote  deeplink  
Hallo mensen die reageren op deze tpoic en dan vooral de mensen die zichzelf erg serieus nemen (jantje en cj dan met name)...volgens mij voeren jullie hier een eigen wedstrijdje uit over wie wel of niet geljk heeft.....nu heb ik ooit eens geleerd dat iedereen zijn eigen gelijk heeft en dat dat ook prima is...wellicht is het in ieder geval zinvol om in deze topic het over voetbal te hebben en niet over wellus en nietus....weet natuurlijk helemaal niets van jullie en ookniet van jullie leeftijd maar het getuigd in ieder geval niet van volwassenheid...best irritant in een verder best interessante topic...
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 13:33   quote  deeplink  
maar dit topic gaat juist over deze discussie! kijk naar de opening!
cj
 cj - woensdag 27 augustus 2008 - 13:37   quote  deeplink  
De meningen zijn verdeelt netzoals de meningen van Ajax Real en Man united
maar dat hoort allemaal bij het spelletje vraag en aanbod..

Maar Valencia is niet serieus bezig,eigelijk wel een beetje om te lachuh.omdat:
haha Valencia veegt Reals bod van tafel 52Miljoen voor Villa
En zelf bieden ze 14 miljoen voor Huntelaar

Jah hallo dat probeer ik met deze topic te zeggen,,
Wij als Nederland moeten dan niet onder doen voor Spanje,italy,engeland,ect..
Ik had de zelfde mening als Hutnelaar bij Feyenoord speelde of bij PSV

Wand het is niet leuk om te zien dat er over ons heen word gelopen
ik kan 3 ploegen in nederland opnoemen die meer europees succes hebben
gehad dan Valencia,Dus ik vind het beledigent dat ze zelf tientallen miljoenen
afslaan maar zelf omdat het nederland is 14miljoen bieden

het gaat mij niet zozeer om Huntelaar,(ik ben niet zijn woordvoerder of zijn makelaar zowieso ik supporter de club niet de spelers wand echte clubliefde bestaat niet meer,maar ik vind dat De nederlandse ploegen niet als schoothondjes erbij moeten gaan lopen maar het zelfde eisen of iniedergeval in de buurt,,maar
Als nederland dan toehapt dan worden onze competitie
tog ook al niet meer serieus genomen,,Een aanvaller van Sochaux een kleinere club in frankrijk,Hij wou niet naar PSV omdat het de nederlandse Competitie is,dat zegt dan al genoeg denk ik.als nederland dan nu ook al gaat onderdoen met spelers goedkoper verkopen dan zie ik de toekomst voor nederland niet goed in.

AL is het maar voor de toekomst voor de nederlandse competitie
De Belgische Competitie hebben de boot allang gemist in die positie moeten
wij dan tog ook niet in belanden,,
;-)
ciao ciao
MvB_4_President
 MvB_4_President - woensdag 27 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Huntelaar is beter als goalgetter, daar is voor mij geen twijfel over... Berbatov is voetballend weer iets beter... het ligt er maar net aan wat voor soort speler een team nodig heeft want ik vind deze 2 spelers absoluut niet vergelijkbaar. Bij ajax heb ik persoonlijk liever klaas-jan als berbatov. Ajax heeft al genoeg zeer technische voetballers. Maar dat is mijn mening :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door MvB_4_President --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 15:12   quote  deeplink  
Zelfs ik ben het met je eens!!
cj
 cj - woensdag 27 augustus 2008 - 15:20   quote  deeplink  
het ging mij nu niet zo zeer om de vergelijkingen van die 2 spelers
maar ofdat nederland meer een rechte rug moet trekken tegen de top clubs ect..maarjah lees me bericht eerst maar beter you missing the point president

ik maak er wel een aparte topic van
verandering van gesprek blijkt hier moelijk te kunnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Boudewijn --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 augustus 2008 - 17:57   quote  deeplink  
CJ,
Ik ben het eens met je dat wij niet onder moeten doen in de transferwaarde anders gaan we appels met peren vergelijken.
Maar hoe zit het nu met Huntelaar zien jullie die nog voor a.s. maandag vertrekken ?
Ik niet meer of het moet met een klein kansje Manchester worden.
MvB_4_President
 MvB_4_President - woensdag 27 augustus 2008 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
CJ,
Ik ben het eens met je dat wij niet onder moeten doen in de transferwaarde anders gaan we appels met peren vergelijken.
Maar hoe zit het nu met Huntelaar zien jullie die nog voor a.s. maandag vertrekken ?
Ik niet meer of het moet met een klein kansje Manchester worden.
Ik denk van niet... zoals hij zelf al zei wil hij alleen naar een echte topploeg vertrekken, hier vallen voor hem Valencia en Tottenham niet onder (hier waren ook de nodige roddels over). Maar ook Man Utd. en Real zie ik hem niet meer binnenhalen... sterker nog; ik denk dat huntelaar op niet al te lange termijn gaat bijtekenen bij Ajax om volgend jaar voor een hoger bedrag weg te gaan.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 20:55   quote  deeplink  
laten we gewoon 1 september afwachten op die dag weten we wat beide of 1 van beide werkelijk waard geweest blijkt te zijn! tot de dag van vandaag is Huntelaar 9milj waard , dat is de prijs wat AJAX ervoor betaalde en laten we hopen voor de competitie dat hij blijft al is het ook leuk om ned.spelers te zien schitteren in buitenlandse competities , persoonlijk vind ik Huntelaar wel een spits voor Manchester want zo een type hebben ze eigenlijk nog niet , Ronaldo=Huntelaar-Rooney is wel een voorhoede waar alles inzit, snelheid , passeeractie,kopkracht en vooral scorend vermogen.
Moi
 Moi - zondag 31 augustus 2008 - 15:17   quote  deeplink  
Yeah right huntelaar beter dan Berbatov, hij heeft alleen meer restwaarde (door de leeftijd), Berbatov heeft veel meer kwaliteiten, Huntelaar is alleen echt goed in de zestien...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 15:36   quote  deeplink  
wie er ook beter mag zijn : voor Huntelaar staan ze nog niet in de rij en zeker niet voor die gekke bedragen !! Je ziet dat er een paar spelers voor meer dan 15milj van de hand gaan en dat zijn de echte toppers , verder is t héél rustig , al zal er komende 24 uur nog heel wat gaan gebeuren hoor!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 26 juni 2009 - 14:05   quote  deeplink  
kan gek lopen nu willen ze Huntelaar inplaats van Berbatov haha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 13:26   quote  deeplink  
voorlopig zit Berbatov bij Manchester en Huntelaar 3e ring in Madrid en de rest is allemaal speculatief en dus afwachtten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2009 door Thomas --
k-1cj
 k-1cj - zondag 28 juni 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Het blijft al een tijdje stil bij Ajax op de transfermarkt
Eerst wat bekendere namen werden gelinkt aan Ajax nu weer wat onbekende de spits van ajax Capetown. Ik denk dat ze dadelijk met namen komen die we niet hadden verwacht..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2009 door Thomas --
www.ajaxforza.nl
 www.ajaxforza.nl - maandag 29 juni 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Ja hij is jonger, hij is beter.. hij is een heel stuk meer waard als hij op de goede manier word gebruikt.
Thomas
 Thomas - maandag 29 juni 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Jongens, houd dit topic even ontopic, ipv bespreken welke gebruiker wat doet. Dat mogen jullie via prive-berichten wel uitmaken (zolang het op een nette manier gebeurt). Nog een paar van dit soort berichten en het topic gaat op slot, mede omdat het een nogal oud topic is.
nummer10
 nummer10 - maandag 29 juni 2009 - 13:12   quote  deeplink  
ok BAAS.. :) zijn beide even veel waard en hebben beiden hun specifieke kwaliteiten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar(25) is meer waard dan Berbatov(28)









0.0139391