BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'De Guzman naar Everton'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 25 augustus 2008 - 22:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'De Guzman naar Everton' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 25 augustus 2008 - 22:14   quote  deeplink  


'De Guzman naar Everton'

Volgens Sportweek gaat Jonathan de Guzman Feyenoord toch nog verlaten deze transferperiode. De jonge middenvelder van de Rotterdammers lijkt de overstap te gaan maken naar het Engelse Everton. Hoeveel Everton moet betalen voor de international is niet bekend.

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Legioen Weblog --
HosS
 HosS - maandag 25 augustus 2008 - 22:15   quote  deeplink  
Laten we hopen op een grote afkoopsom, waarvan een deel in een nieuwe spits en verdediger worden gestoken. De rest voor schulden (en nu een echt oorlogskasje :P)
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 augustus 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Denk inderdaad dat dit dan de enige oplossing is om geld aan te boren , al had ik liever gehad dat hij bijtekende voor 3 jaar om hem dan volgend jaar te verkopen , hij zal geen mega bedrag opleveren(ik schat tussen 5 en 7 milj??) maar anders is ie volgens mij volgend jaar transfervrij , wel jammer dat bij ons de talenten al weggaan voor we echt van ze genoten hebben.
Wordt nog een hele spannende week zo voor ons met wellicht toch nog wat verrassingen uit de hoed van Peter , GJ en Wimpie!
als we dan 1 goede verdediger en evt Koef kunnen halen is dat iig goed voor de totale selectie , maar blijft jammer van deze goede speler !
danny 1992
 danny 1992 - maandag 25 augustus 2008 - 23:12   quote  deeplink  
er staan zoveel geruchten daar dus het is waarschijnlijk niet eens waar

- Eric Botteghin van FC Zwolle naar Feyenoord
- Sherif Ekramy van Feyenoord naar Ankaragücü
- Ailton van Metallurg Donetsk naar Feyenoord
- Bryan Ruiz van AA Gent naar Feyenoord
- Jonathan De Guzman van Feyenoord naar Zenit
- Ebi Smolarek van Racing Santander naar Feyenoord
- Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
- Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
- Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord
- Rob Friend van Borussia Mönchengladbach naar Feyenoord

welke transfer is nou door gegaan van deze geruchten
geen een

dus de kans is groot dat het niet waar is
en ik hoop eigenlijk ook dat het niet waar is
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 26 augustus 2008 - 09:49   quote  deeplink  
voor tien miljoen of meer moeten ze hem gelijk weg doen. Kan je eindelijk die nodige versterkingen halen in de defensie. Spits vind ik niet zo belangrijk,want we hebben daarvoor genoeg talent uit de jeugd. De verdediging daar hangt het succes van komend seizoen vanaf.
adriaan
 adriaan - dinsdag 26 augustus 2008 - 10:18   quote  deeplink  
ik zeg: laat hem gewoon gaan voor een mooi bedrag! bruins kan zijn plek prima innemen en met el ahmadi, gio, landzaat en bruins staat er een goed middenveld. koop voor dit bedrag nog een lange, jonge spits en een goede rechtsback!
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 10:29   quote  deeplink  
De Guzman is volgend jaar nog niet transfervrij, het seizoen daarna pas. Dus hij zal zowiezo weggaan voor een mooi bedrag, ik schat zo rond de 12 á 13 miljoen met een clausule voor doorverkoop misschien, dat feyenoord daarvan zoveel procent van krijgt. Lijkt me het verstandigst.
Rowan
 Rowan - dinsdag 26 augustus 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Ik vind dat de guzman 15 miljoen waard is minstens maar zoveel zal er niet voor hem betaald worden... Maar ik hoop dat die blyft of dat die weggaat en dat we dan spelers halen.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 26 augustus 2008 - 13:24   quote  deeplink  
Zou fijn zijn als de Guzman nog een jaartje blijft. Everton heeft minder kans op prijzen dan Feyenoord. Als Feyenoord met de Guzman Champions League haalt hebben ze ook geld binnen. Gewoon een jaartje wachten.
Jamie
 Jamie - dinsdag 26 augustus 2008 - 13:43   quote  deeplink  
voel me bedrogen door mijn cluppie(de leiding)ze zeggen;geen woorden maar daden,maar ze hadden 5mlj over voor arnoutovich van Twente,dit lukte niet,net als n speler vn benfica,en Tim krul.Met welk geld boden ze dan,als ht nu opeens op is!Rare zaak
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 14:37   quote  deeplink  
gast, die van benfica was huur eventueel maar die koos zelf voor een andere club en Tim Krul was tot nu toe nog niet nodig dus daar niet over zeiken, er zou pas een nieuwe keeper komen ALS EKRAMY VERKOCHT/VERHUURD zou worden.

Wel de feiten bijhouden
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 14:37 schreef HosS het volgende:
gast, die van benfica was huur eventueel maar die koos zelf voor een andere club en Tim Krul was tot nu toe nog niet nodig dus daar niet over zeiken, er zou pas een nieuwe keeper komen ALS EKRAMY VERKOCHT/VERHUURD zou worden.

Wel de feiten bijhouden
Arnautovic is niet van Benfica maar van Twente en die wouden ze kopen voor vijf miljoen!!! Wel de feiten bijhouden!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 13:43 schreef Jamie het volgende:
voel me bedrogen door mijn cluppie(de leiding)ze zeggen;geen woorden maar daden,maar ze hadden 5mlj over voor arnoutovich van Twente,dit lukte niet,net als n speler vn benfica,en Tim krul.Met welk geld boden ze dan,als ht nu opeens op is!Rare zaak
Dat heb je goed gezien!!! Snap er helemaal niets van.
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 15:37   quote  deeplink  
Richard Lagrouw, wel fatsoenlijk lezen he voordat je onzin gaat spreken !!

Heb ik het over Arnautovic nee, maar over die vleugelspeler die verhuurd is die van Benfica is en Feyenoord wou hebben om te huren, ik zeg niks over Arnautovic die van Benfica is zoals ik het gezegd zou hebbben wat ik niet heb gedaan, kneus, net alsof ik niet weet dat ie fan Twente is en momenteel ook nog geblesseerd, kneusel
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 15:37 schreef HosS het volgende:
Richard Lagrouw, wel fatsoenlijk lezen he voordat je onzin gaat spreken !!

Heb ik het over Arnautovic nee, maar over die vleugelspeler die verhuurd is die van Benfica is en Feyenoord wou hebben om te huren, ik zeg niks over Arnautovic die van Benfica is zoals ik het gezegd zou hebbben wat ik niet heb gedaan, kneus, net alsof ik niet weet dat ie fan Twente is en momenteel ook nog geblesseerd, kneusel
Sorry je heb gelijk.
Guuske
 Guuske - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:07   quote  deeplink  
1/4 deel weer naar de rijke heren terug dus moet er wel genoeg geld voor komen anders kun je nog niets.
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:13   quote  deeplink  
excuses aanvaard ;) :P
m den hollander
 m den hollander - dinsdag 26 augustus 2008 - 16:59   quote  deeplink  
de guzman voor 15 a 18 mil verkopen en er een goeie spits voor terug kopen en als je wat over houd botteghin van zwolle kopen jong en het is een talent
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 26 augustus 2008 - 23:35   quote  deeplink  
Er is talent genoeg aanwezig, wat we nodig hebben is een verdediger die er meteen staat. Een spits zal toch(eventueel) alleen voor de breedte gehaald worden. Welke speler wil zich tussen Makaay en Tommasson (wanneer fit) voetballen, voor zo'n speler hebben we al helemaal geen geld.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 27 augustus 2008 - 11:48   quote  deeplink  
Meer dan genoeg goede middenvelders
En de Guzman is in zekere mate lui
Hij is technisch zeer sterk, maar verdedigd vaak niet mee
Bruins is net zo en daar moet je er geen 2 van in de basis hebben
je moet de Guzman verkopen, dat kan Bruins zijn plaats over nemen
En verder heb je dan (Zodra hij fit is) El ahmadi, van Bronkhorst en Wijnaldum (is een zeer groot talent en hij verdedigt ook goed mee)

De Guzman mag weg voor ongeveer 15 miljoen, dan gaat er ongeveer 3,5 miljoen naar de investeerders. je houdt 11,5 miljoen over.

Tel daar 5 ton (Zuiverloon) en 8 ton (Loovens) en 3 ton (Sno) bij op en je hebt ruim 13 miljoen.

Feyenoord heeft nog 3 miljoen (er is een investeringsfonds dat in totaal 10 miljoen moet opleveren dat was na de komst van Tomasson voor 30% gevuld, maar misschien word dat pas gebruikt als het helemaal is gevuld)

Dan heb je in elk geval 13 Miljoen en misschien zelfs 16 miljoen

Besteed 2 miljoen om de contracten van Buijs, Tiendallie, Derijck Saisi etc uit te kopen, want niemand wil die spelers nog en zo maak je ruimte vrij in het salarishuis voor nieuwe spelers

Je hebt dan nog 11 miljoen over
Daarvoor kun je halen:
- Wormgoor CV Gratis (Talent)
- Perez Kan in de gehele aanval en op 2 plekken van het middenveld Hij kost hoogstens een miljoen (Hij kan 2 jaar goed mee en dan staan Janota, Kermit en Pedro er wel)
- Botteghin CV 1,5 miljoen (Talent maar moet wel regelmatig bij het eerste spelen)
- Toivonen Grote kopsterke spits 3 miljoen (Met zijn 22 jaar toch een talent en kan de vaste wissel worden voor Makaay of Tomasson)
- Dan heb je nog 5,5 miljoen over voor een goede en sterke RV. Van ongeveer rond 25 ant je hebt daar gewoon een sterke kracht nodig die er gelijk staat.
- En als die 3 miljoen gelijk besteedt kan worden moet je daar een leuk talentje voor de RV positie zoeken. wordt die 3 miljoen pas besteedt als het hele fonds vol zit, dat moet je eerste aankoop uit dat fonds een talent voor de RV zijn

Als Feyenoord dit doen kan dan zijn ze een serieuze titel kandidaat
Maar ze moeten geen paniek aankopen doen
Mocht de Guzman pas op de laatste dag worden verkocht kunnen ze beter wachten tot de winterstop met het geld te besteden Of ze moeten snel kunnen handelen. In al deze spelers hebben ze al interesse gehad Behalve dan die sterke RV en dat talentje voor de RV positie. Dus als ze die nu pas na de winterstop halen, kunnen ze de anderen zelfs nog op de laatste dag halen. Die spelers zijn al vaak genoeg bekeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 27 augustus 2008 - 12:05   quote  deeplink  
Je team wordt dan:
(Zodra iedereen fit is natuurlijk)

Timmer

Aankoop Vlaar Hofland De Cler

Bronkhorst

El Ahmadi Bruins

Perez

Tomasson Makaay

Wissel:
Darley, Greene, Botthegin, Wormgoor, Hofs, Manteiga, Fer, Wijnaldum, Mols, janota, Kermit en Toivonen. En als Waterman niet te duur is koop je hem als 2e doelman en opvolger van Timmer
Happel
 Happel - woensdag 27 augustus 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 13:43 schreef Jamie het volgende:
voel me bedrogen door mijn cluppie(de leiding)ze zeggen;geen woorden maar daden,maar ze hadden 5mlj over voor arnoutovich van Twente,dit lukte niet,net als n speler vn benfica,en Tim krul.Met welk geld boden ze dan,als ht nu opeens op is!Rare zaak
Je voelt je bedrogen, de tering....

Gewoon een kwestie van nadenken en je kan zelf wel bedenken, waarom dat soort zaken niet zijn gelukt.

Feijenoord was rond met Arnautovic, maar Twente werkte niet mee en Bosz was te voorbarig in zijn conclusie, foutje van hem. Arnautovic exit.

Die knakker van Benfica zou op huurbasis komen. Dat ging niet door vanwege gezeur over papieren. Uiteindelijk bleek hij betrokken te zijn bij een ruil + geld tussen Benfica en een andere club.

Op Tim Krul is nooit geboden. Er is interesse in hem, maar meer ook niet.

Ik word een beetje moe van alle supporters die maar schreeuwen om aankopen en daarbij niet verder kijken dan hun neus lang is. Feijenoord komt uit een diep dal en is de laatste jaren begonnen met het wederopbouwen van de club. Iets waar ze ook nu nog mee bezig zijn. De schuld is aanzienlijk vermindert, misschien dat deze volgend seizoen helemaal verdwenen is.

Feijenoord is niet in staat om een batterij aan spelers te kopen en ik denk ook niet dat ze dat moeten willen. We hebben allemaal kunnen zien hoe dat in het verleden is gegaan met Ruudje Dil en Mark Wotte.

Feijenoord koopt nu alleen een speler, wanneer ze er 100% vertrouwen in hebben en ik ben blij dat ze op die toer zijn gegaan. Ze handelen rustig en doen geen rare dingen. Daarbij heb ik vertrouwen in het trio dat nu de dagelijkse leiding heeft (Bosz, Woerts en Jacobs). Mag ze alledrie niet, maar geef ze wel het vertrouwen om onze club naar een hoger plan te tillen. Vind dat ze daar tot op heden goed mee bezig zijn.

Denk dat we over een paar jaar pas kunnen concluderen of ze ook echt hetgeen hebben bereikt wat ze wilde bereiken. Voor nu vind ik dat ze goed bezig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Happel --
derq
 derq - woensdag 27 augustus 2008 - 13:32   quote  deeplink  
hulde aan happel
fey21
 fey21 - woensdag 27 augustus 2008 - 14:31   quote  deeplink  
hoe zijn die schulden van feyenoord eigenlijk ontstaan?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 14:31 schreef fey21 het volgende:
hoe zijn die schulden van feyenoord eigenlijk ontstaan?
heb je 20 jaar in t buitenland gezeten? zonder krant/media/internet/tv????
fey21
 fey21 - woensdag 27 augustus 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 14:58 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

heb je 20 jaar in t buitenland gezeten? zonder krant/media/internet/tv????
haha :) ik wist dat iemand zoiets zou zeggen.
maar ik ben nu nog maar een puber...
en de laatste jaren had ik het nogal druk met school, waardoor ik voornamelijk alleen naar de wedstrijden keek.

maar zou je het me dan kunnen vertellen?

was t gullit ofzo?
HosS
 HosS - woensdag 27 augustus 2008 - 15:19   quote  deeplink  
jantje houdt graag van die opmerkingen haha, let maar niet op hem ;)
fey21
 fey21 - woensdag 27 augustus 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 15:19 schreef HosS het volgende:
jantje houdt graag van die opmerkingen haha, let maar niet op hem ;)
eigenlijk heeft hij wel gelijk, als fan zou ik zoiets belangrijks moeten weten :(

was het dan v/d Herik?
en waren deze schulden al vóór de uefa-cup winst?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 27 augustus 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 15:36 schreef fey21 het volgende:

[..]

eigenlijk heeft hij wel gelijk, als fan zou ik zoiets belangrijks moeten weten :(

was het dan v/d Herik?
en waren deze schulden al vóór de uefa-cup winst?
Als (echte) supporter hoor je dat inderdaad te weten.
Je ben nog maar een puber zeg je en je weet wat het gezegde zegt. Wijsheid komt met de jaren!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2008 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 15:36 schreef fey21 het volgende:

[..]

eigenlijk heeft hij wel gelijk, als fan zou ik zoiets belangrijks moeten weten :(

was het dan v/d Herik?
en waren deze schulden al vóór de uefa-cup winst?
lees dit eens door: http://www.nrc.nl/sport/article1750827.ece/De_Kale_Leider_heeft_gezegd

Misschien maakt t iets duidelijker.

Ik vind t te veel werk om t allemaal in te tikken :)
fey21
 fey21 - woensdag 27 augustus 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

lees dit eens door: http://www.nrc.nl/sport/article1750827.ece/De_Kale_Leider_heeft_gezegd

Misschien maakt t iets duidelijker.

Ik vind t te veel werk om t allemaal in te tikken :)
bedankt, ik heb al een stuk gelezen.
de rest lees ik later wel, want zo'n grote tekst leest niet zo lekker op de psp :)
FR1908FR
 FR1908FR - donderdag 28 augustus 2008 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 - 13:43 schreef Jamie het volgende:
voel me bedrogen door mijn cluppie(de leiding)ze zeggen;geen woorden maar daden,maar ze hadden 5mlj over voor arnoutovich van Twente,dit lukte niet,net als n speler vn benfica,en Tim krul.Met welk geld boden ze dan,als ht nu opeens op is!Rare zaak
daar ben ik het helemaal mee eens .....
derq
 derq - donderdag 28 augustus 2008 - 01:03   quote  deeplink  
arnautovic was blufpoker van bosz...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2008 - 08:02   quote  deeplink  
OT: misschien dan toch Arsenal?

http://www.nu.nl/news/1719634/41/%27Wenger_wil_De_Guzman_voor_vijftien_miljoen%27.html
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 11:48 schreef Phyxsius het volgende:
Meer dan genoeg goede middenvelders
En de Guzman is in zekere mate lui
Hij is technisch zeer sterk, maar verdedigd vaak niet mee
Bruins is net zo en daar moet je er geen 2 van in de basis hebben
je moet de Guzman verkopen, dat kan Bruins zijn plaats over nemen
En verder heb je dan (Zodra hij fit is) El ahmadi, van Bronkhorst en Wijnaldum (is een zeer groot talent en hij verdedigt ook goed mee)

De Guzman mag weg voor ongeveer 15 miljoen, dan gaat er ongeveer 3,5 miljoen naar de investeerders. je houdt 11,5 miljoen over.

Tel daar 5 ton (Zuiverloon) en 8 ton (Loovens) en 3 ton (Sno) bij op en je hebt ruim 13 miljoen.

Feyenoord heeft nog 3 miljoen (er is een investeringsfonds dat in totaal 10 miljoen moet opleveren dat was na de komst van Tomasson voor 30% gevuld, maar misschien word dat pas gebruikt als het helemaal is gevuld)

Dan heb je in elk geval 13 Miljoen en misschien zelfs 16 miljoen

Besteed 2 miljoen om de contracten van Buijs, Tiendallie, Derijck Saisi etc uit te kopen, want niemand wil die spelers nog en zo maak je ruimte vrij in het salarishuis voor nieuwe spelers

Je hebt dan nog 11 miljoen over
Daarvoor kun je halen:
- Wormgoor CV Gratis (Talent)
- Perez Kan in de gehele aanval en op 2 plekken van het middenveld Hij kost hoogstens een miljoen (Hij kan 2 jaar goed mee en dan staan Janota, Kermit en Pedro er wel)
- Botteghin CV 1,5 miljoen (Talent maar moet wel regelmatig bij het eerste spelen)
- Toivonen Grote kopsterke spits 3 miljoen (Met zijn 22 jaar toch een talent en kan de vaste wissel worden voor Makaay of Tomasson)
- Dan heb je nog 5,5 miljoen over voor een goede en sterke RV. Van ongeveer rond 25 ant je hebt daar gewoon een sterke kracht nodig die er gelijk staat.
- En als die 3 miljoen gelijk besteedt kan worden moet je daar een leuk talentje voor de RV positie zoeken. wordt die 3 miljoen pas besteedt als het hele fonds vol zit, dat moet je eerste aankoop uit dat fonds een talent voor de RV zijn

Als Feyenoord dit doen kan dan zijn ze een serieuze titel kandidaat
Maar ze moeten geen paniek aankopen doen
Mocht de Guzman pas op de laatste dag worden verkocht kunnen ze beter wachten tot de winterstop met het geld te besteden Of ze moeten snel kunnen handelen. In al deze spelers hebben ze al interesse gehad Behalve dan die sterke RV en dat talentje voor de RV positie. Dus als ze die nu pas na de winterstop halen, kunnen ze de anderen zelfs nog op de laatste dag halen. Die spelers zijn al vaak genoeg bekeken
Ik zou zeggen solliciteer voor een functie als voorzitter bij Feyenoord ben je vast spekkoper... pfff. Als het zo simpel zou zijn, denk je niet dat ze dat al lang gedaan hadden? Geld wat je krijgt voor een speler is niet allemaal voor jou. Wat denk van tekengeld voor de speler en zijn zaakwaarnemer? Belastingen? Investeerders? Etc etc. Je mag bij zijn dat je tussen de 60-70% over houdt van een transferbedrag.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 augustus 2008 - 13:45   quote  deeplink  
De investeerders heb ik vermeld
Als een club de Guzman wil hebben, dan betalen zij zijn tekengeld
Ook betalen zij dan zijn zaakwaarnemer
Dat hebben wij al gedaan toen wij hem aantrokken
en de guzman heeft geen clausule dat hij of zijn zaakwaarnemer recht heeft op een deel van de transfersom

En de andere bedragen zijn totaal bedragen
Dus daar is al rekening mee gehouden

het enige waar je gelijk mee hebt is het tekengeld van Wormgoor
Dat ben ik vergeten

En het is zo simpel
het is nu zo simpel omdat alle spelers die ik noem al bekeken zijn
Als deze spelers niet bekeken waren was het niet zo simpel geweest
Op dit moment is het gewoon zo simpel
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Nou ja, wat let je dan om de gang naar de bestuurskamer van Feyenoord te nemen? Leg het ze uit en vergeet neit een paar procent voor jezelf te bedingen... Je schijnt exact te weten wat er in de contracten staat, dus ingangen heb je dan al genoeg bij Feyenoord.
Happel
 Happel - donderdag 28 augustus 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 - 13:58 schreef Pietje1 het volgende:
Nou ja, wat let je dan om de gang naar de bestuurskamer van Feyenoord te nemen? Leg het ze uit en vergeet neit een paar procent voor jezelf te bedingen... Je schijnt exact te weten wat er in de contracten staat, dus ingangen heb je dan al genoeg bij Feyenoord.
Hij heeft gewoon een levendige fantasie, niet teveel aandacht aan besteden...
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 augustus 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Maar als wat ik zeg zo dom is
Waarom kom je dan met een sarcastisch commentaar over mijn persoon en ga je niet inhoudelijk in op wat ik zeg?
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn aangezien ik zulke onzin uitkraam...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'De Guzman naar Everton'









0.0110709