BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax hooghartig inzake Huntelaar en dient contractbepalingen met KJ te onthullen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 27 augustus 2008 - 12:04   quote  deeplink  
Je zou zeggen dat de financiele positie van Ajax, meer dan 70 miljoen er doorheen gedraaid van het geld van de beursgang, het noodzakelijk maakt Huntelaar te verkopen.

Real Madrid betaalde 10 of 12 miljoen voor vander Vaart. Toch een betere speler en zet hem in de spits en hij scoort ook veel.

Scouts hebben hun twijfels over de Hunter dus een prijs van 14 miljoen die Valencia wil betalen lijkt prima.

De Ajax fans denken dat Huntelaar tussen de 25 en 30 miljoen kan opbrengen. Met eem contract dat in 2010 afloopt (of wellicht eerder) lijkt dit niet realistisch, en wellicht is het zelfs zo ér een gelimiteerde transfersom in KLaasjan´s contract staat. Aangezien dit beursgevoelige informatie is moet Ajax dit onmiddelijk bekend maken.

Binnenkort meer over de beursgrappen en grollen van de vereniging Ajaz.

www.sportdwaas.blogspot.com
www.rbmb.tk
cj
 cj - woensdag 27 augustus 2008 - 12:34   quote  deeplink  
@sportdwaas
De vorige financieel directeur van Ajax,die nu naar Az is gegaan
Die had tog een deal in Azie geregeld dat Ajax binnen 4a5 jaar
100miljoen kon verdienen met met sponsering ect..

Gaat dat nog door???
ik hoop het wel
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 27 augustus 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Als ik mijn niet vergis hebben wij vorg jaar vele miljoenen voor onze kleinde dappere strijder Sneijder gekregen...helaas bleek de consequentie dat wij de Champions Legue niet haalden...dit heeft ons vervolgens weer vele miljoenen gekost waardoor de netto opbrengst van Wesley ca 10 tot 15 miljoen lager is uitgevallen dan het in eerste instantie lijkt...denk daarom dat je klaas beter gewoon kunt houden met als (gehoopt) resultaat Champions legue voetbal waardoor hij zichzelf terugverdient...of is dat te simpel berekend??
cj
 cj - woensdag 27 augustus 2008 - 13:41   quote  deeplink  
zo zit het denk ik idd deels inelkaar jah,
maar als AJax de champ l haalt dan moeten ze Huntelaar
niet goedkoper verkopen,maar dat is mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door cj --
bully
 bully - woensdag 27 augustus 2008 - 14:42   quote  deeplink  
ik persoonlijk vind 14 miljoen een lachertje voor dit kaliber spits
en ajax had zowiezo dit niet kunnen verkopen tegen hun supporters
via Champions legue voetbal is dit bedrag er zo uit
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 27 augustus 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Ik denk dat elke speler die nog een contract heeft van 2 jaar of korter , verkocht moet worden zodra er een goed bod komt , stel AJAX kan nu 22milj€ vangen voor Huntelaar dan moeten ze dat toch doen!!!! Volgend jaar levert hij slechts de helft op omdat zijn contract dan nog maar 1 jaar duurd.

22milj dat is 1/3 vd begroting van AJAX !
Je kan zeggen: ja maar als hij ons de cl inschiet heeft ie het weer terugverdiend : maar daar heeft hij al 2 jaar de kans voor gehad maar zijn doelpunten waren niet genoeg. Daarbij komt dat de beste spits van Argentinie naar AJAX is gekomen en volgens mij is deze speler gekocht omdat verwacht werd dat Hunter voor héél veel geld weg zou gaan , wat nog niet is gebeurd.... nog 5nachtjes..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax hooghartig inzake Huntelaar en dient contractbepalingen met KJ te onthullen









0.0064840