BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman blijft gewoon bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 27 augustus 2008 - 20:48
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Guzman blijft gewoon bij Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 27 augustus 2008 - 20:49   quote  deeplink  
De Guzman blijft gewoon bij Feyenoord

Jonathan de Guzman gaat er van uit dat hij ook dit seizoen gewoon in de Kuip speelt. ,,Ik reken niet op een transfer,’’ zei de 21-jarige middenvelder na de training van woensdag. ,,Ik ben gewoon met Feyenoord bezig. Punt uit.’’

Over een vertrek van de geboren Canadees wordt sinds zijn terugkeer van de Olympische Spelen volop gespeculeerd. ,,Er is ook wel naar hem geïnformeerd, maar ik heb nog nooit met een club rechtstreeks gesproken,’’ zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz, die het gerucht dat Feyenoord in de markt zou zijn voor Kenneth Perez ‘grote onzin’ noemt.

Ook Jan de Visser, de zaakwaarnemer van De Guzman, gelooft niet in een last minute-deal. ,,Je weet natuurlijk nooit wat clubs in Engeland en Spanje op het laatste moment nog gaan doen,’’ zegt de ex-Feyenoorder. ,,Ze hebben tenslotte tot maandagavond de tijd. Maar voorlopig zijn er alleen geruchten. De Guzman zit ook niet in de situatie dat hij weg moet. En áls er nog een club komt, moet eentransfer goed zijn voor hem én voor Feyenoord. Ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren.’’

En dus richt de Jong Oranje-international zich op de start van de eredivisie zondagmiddag in Almelo tegen Heracles. Het is nog de vraag of hij daarbij kan zijn. Want hoewel hij in China alles speelde, keerde hij vorige week geblesseerd terug in Rotterdam. ,,Aan het einde van het toernooi kreeg ik al wat last van mijn lies,’’ aldus De Guzman. ,,Dat werd erger nadat ik terug kwam.’’

Samen met Jon Dahl Tomasson, die kampt met een gekneusde rib, stond hij gisteren weer op het veld, waar het duo nog apart van de groep trainde. ,,Het gaat al een stuk beter. Ik hoop dat ik er zondag bij ben.’’

Ook trainer Gertjan Verbeek hoopt dat hij tegen zijn oude club over De Guzman en Tomasson kan beschikken. Datzelfde geldt voor de van zijn liesblessure herstelde Leroy Fer, die afgelopen maandag zijn rentree maakte in het beloftenelftal. Mede door een goal van Fer won Jong Feyenoord in Amsterdam met 2-1 van Jong Ajax.

In de aanloop naar het duel met Heracles traint Feyenoord zaterdag op kunstgras.

Bron: AD.nl
fey21
 fey21 - woensdag 27 augustus 2008 - 21:07   quote  deeplink  
zodat hij volgend seizoen voor niks naar engeland verkast??
ik vind hem te goed om gratis weg te geven...
sjonny
 sjonny - woensdag 27 augustus 2008 - 21:14   quote  deeplink  
Heeft iemand de video van johan derksen gezien???? ons kluppie zou aan de grond zitten en kunnen bijna niet de salarissen betalen??? daarom moet de Guzman verkocht worden WIE GELOOFT DIT?????
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 augustus 2008 - 21:35   quote  deeplink  
snorremans is een vuige intrigant die plaatsvervangend zijn gram wil halen voor Jorien. hij moet gewoon zijn video column vullen. is gewoon een mediahoer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2008 - 08:02   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/news/1719634/41/%27Wenger_wil_De_Guzman_voor_vijftien_miljoen%27.html
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 augustus 2008 - 09:05   quote  deeplink  
ARSENAL are poised to land Feyenoord’s Jonathan De Guzman for £12million.
Gunners boss Arsene Wenger has made his move for the tough-tackling midfielder, 20, who is known as the Dutch version of Owen Hargreaves

Vooral dat stukje "tough-tackling midfielder" hahahahahaha dat is precies het stukje dat ik nog mis bij hem.
Ik denk dat het nog wel een jaar of 4 duurt voor hij bij Feyenoord uit kan groeien tot een "heerser" op het middenveld. Eigenlijk een beetje hetzelde verhaal als Van Persie bij Feyenoord stond zijn ontwikkeling stil en de stap naar het hogere niveau van de Premiership heeft hem tot bloei doen komen. Voetballend zou zijn vertrek een aderlating zijn voor de club maar financieel en voor zijn persoonlijke ontwikkeling zou dit wel eens een goede stap kunnen zijn. Laat hem lekker 7 jaar in Engeland door groeien en zijn zakken vullen, dan kan hij op zijn 27ste mooi terugkomen als de verloren zoon.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman blijft gewoon bij Feyenoord









0.0066070