BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wordt Ajax Kampioen? Het kan nog steeds!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:07   quote  deeplink  
Hey,
Denken jullie dat Ajax met deze selectie kampioen wordt?
Ik denk van wel, aangezien ze het best hebben ingekocht, en PSV de twee zo'n beetje beste spelers heeft verkocht. (Gomez, Farfan)
(We gaan er even vanuit dat Huntelaar blijft!)

En hoe ver gaan we komen in de UEFA Cup?
Nu ze Fiorentina hebben geloot wordt het zwaar, maar zeker niet onmogelijk. Ze overwinteren in ieder geval Europees.

Ik denk de kwart finales.

---

Slechts 3 punten achter op AZ. En maarliefst 8pnt voor op PSV.

Ik denk dat de top-5 zal bestaan uit Ajax, Psv, AZ, NAC Breda, en FC Groningen.

======

Ik denk dat we goed op weg zijn.
Cvitanich is ook lekker op dreef.

We hebben geen extra versterking nodig, we hebben al zoveel spelers alleen zijn er steeds veel geblesseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 december 2008 door Rutger --
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 15:09   quote  deeplink  
ik denk het wel ik weet het niet zeker ik ben geen waarzegger
ik denk dat PSV geen kampioen word ik weet ook dat niet zeker
is niet te voorspellen...

en in de uefa weet ik het ook niet
je kan net zo goed in de 4de ronde tegen schalke spelen
en net niet door gaan en in de kwart pf halfe finale
tegen een makkelijkere tegenstander spelen als je wel doorgaat bijvb tegen sofia ect..is ook niet te voorspellen

we weten de basiselftal nog niet hoe dat zich gaat vormen
of er veel bleseures komen ect... is allemaal niet te voorspellen al heb ik er wel een goed gevoel over ,maarjah toen ik een staatslot kocht had ik ook een goed gevoel;-) haha we zien het allemaal wel

vind ook nu dat PSV een sterk en degelijke elftal heeft en speculeren is altijd leuk jah
maar 1 ding is wel zeker Gomes pakte heel veel punten voor PSV elk jaar weer jammer dat hij geen punten meer in de champL haalt voor PSV maar heel goed voor AJAX voor in de competitie scheelt tog zo'n 10 a 15 punten ,of overdrijf ik nu???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door cj --
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Nee, maar wel over te speculeren...
Vandaar ook dit topic ;)
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Denk persoonlijk niet dat Ajax kampioen wordt, vorig jaar hadden ze ook veel versterkingen maar kwamen ze toch tekort. Ik denk dat Ajax 2de of 3de wordt. In Europees contrijen denk ik dat ze niet ver komen, de laatste jaren gaat het niet echt goed met Ajax in Europa, al is het goed als ze ver komen voor het Nederlandse voetbal.
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:16   quote  deeplink  
Ik ben Ajax fan, en zal dus niet helemaal objectief kijken ;) .
Ik vind dat we eigenlijk geen een goede club hebben in Nederland. Ik bedoel, als je al kampioen wordt met 72 punten (PSV), dan is dat niet echt bepaalt spectaculair.
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 15:17   quote  deeplink  
Rutger jij zegt dat je zeker weet dat AJAX geen kampioen word
dus wees gerust jij bent echt niet objectief ,;-) haha
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Klopt ;)
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 15:23   quote  deeplink  
En omdat ik zei dat je niet objectief bent wat niet slecht is
je zei klopt ,dan verander je je menign van je topic,nu staat er in jou bericht
dat je denkt dat AJAX wel kampioen word en toenet wist je zeker van niet
heb ik dan zo'n invloed dat je dan meteen je mening 180 graden veranderd ?? haha

want toenet wist je tog ook dat AJAX goed had ingekocht,,trouwens PSV heeft ook degelijk goed ingekocht Waaronder Amrabat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door cj --
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Doe nou is effe niet zo flauw! ;)
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:34   quote  deeplink  
En PSV heeft amrabat wel gekocht, maar die is niet te vergelijken met Farfan denk in zo.
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Ik doe niet zo flauw,jij verandert van mening
alleen maar omdat ik zei dat je niet objectief ben wat niet erg is
maar je kunt in je topic tog niet je mening 180graden veranderen alleen maar
omdat ik je verbeterde dat vind ik nou flauw,dan neem ik deze topic niet
meer serieus
en ik vergelijk ook niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door cj --
Rutger
 Rutger - donderdag 28 augustus 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Jaja, relax.
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 15:52   quote  deeplink  
ik ben heel relax ;-)
ik verander niet van mening door zoiets
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 18:19   quote  deeplink  
Ajax heeft veel ingekocht maar niet het best naar mijn mening. Iemand zoals Sulejmani kan heel waardevol worden maar iemand zoals Sno vind ik niet echt een speler voor Ajax, daar kan je beter iemand als Siem de Jong laten spelen. De andere aankopen vind ik niet echt vreemd kwa kwaliteit ofzo, dat zijn aankopen die elke club op zijn eigen niveau doorvoert.

Bij PSV vind ik het aankoopbeleid echter redelijk dramatisch, ze vangen un spr keeper op met een 2de hands keeper uit Engeland, die het daar nooit heeft kunnen maken en halen de eerste de beste topspeler weg uit een degradatieclub, die naar mijn mening ook nog niet klaar is voor de top, Amrabat heeft hetzelfde probleem als Robben, hij voetbalt met oogkleppen op zoals Derksen dat zegt haha.

Maarja zoveel maakt het me niet uit wie kampioen wordt want mijn kluppie wordt het waarschijnlijk toch niet met al die blessure's. Liefst zie ik AZ eens kampioen worden, goed voor Nederlandse voetbal denk ik zo
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Jah nu hoefd voor mij Az niet meer kampioen te worden
ik was er ook wel een beetje ziek van toen ze de kans hadden
tegen excelsior toen mochten ze het worden van mij
maar meer dan 5jaar zonder kampioenschap van Ajax dat is niet relax
dus Az heeft de kans gehad,
maar jah wie weet wie weet
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 28 augustus 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Ajax wordt zéker kampioen en MOET ook wel kampioen worden , deze zomer voor meer dan 30milj. gekocht , beste spits van Europa in het elftal , beste jeugdopleiding , nee deze enige echte topploeg van dit land gaat die titel gewoon ophalen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door jantje 1974 --
bully
 bully - donderdag 28 augustus 2008 - 19:11   quote  deeplink  
ik heb er dit jaar een goed gevoel over
maar de bal is rond dus zullen moeten afwachten
freakie
 freakie - donderdag 28 augustus 2008 - 20:19   quote  deeplink  
k denk dat ajax zeker kampioen wordt er zei hier ook iemand dat ajax geen beste spelers heeft gekocht maar ff he is evander sno slecht? als back up? of als verdediger? vindt ik niet dan ben ik eerder bang dat sulejmani het niet gaat doen want heb nu nog niks gezien.. plus kijk naar psv.. de houden vaak hele belangrijke spelers en kunnen goed samen spelen.. ajax hou nu ook de echte bel;angrijke spelers dat is dus bevoordelijk dus ajax kan nu veeel meer tegenstand geven.. omdat suarez en huntelaar gewoon dodelijk...
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Nou Sno vind ik geen geweldige aankoop voor Ajax zoals ik al zei. Is misschien iemand voor in de breedte ja, maar hij heeft naar mijn mening niet zo veel potentie als een Siem de Jong die in de toekomst veel belangrijker kan worden dan Evander Sno, die het ook niet heeft kunnen maken bij Celtic, wat nu ook echt niet bepaald een topclub is in Europa.
freakie
 freakie - donderdag 28 augustus 2008 - 22:44   quote  deeplink  
haha hosS sno zat bij celtic k geloof dat zij wel champions league doen:P maar dat terzijde siem de jong is niet verdedigent dat is sno wel hij zou dus over 2 of 3 jaar voor gabri moeten kunnen spelen...
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 22:48   quote  deeplink  
Celtic heeft ook echt potten kunnen breken in europa :S
Nou Celtic is in vergelijking tot PSV de laatste jaren geen topclub, PSV heeft vele malen beter gepresteerd om een voorbeeld te noemen. In een topclub in europa is o.a Chelsea, Inter, Milan etc. en daar zit Celtic nou niet echt bij.
Victor
 Victor - donderdag 28 augustus 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Hm,
Ajax heeft leuke aankopen gedaan maar heeft niet geinvesteerd in ervaring op Olequer na.
Suljemani moet ik nog maar zien ondanks dat uiteraard hij bij Heereveen geweldig gepresteerd heeft!

Ik heb veel vertrouwen in Suarez en Huntelaar. Maar ook in Sno dit seizoen. Ik heb hem op de training zien spelen en ben sterk onder de indruk.

Toch vind ik het heel vreemd waarom Ajax geen 2e verdediger heeft aangeschaft. Als je Kompany of Ben Haim wellicht had kunnen halen.

Ik had ook graag Davids nog een jaar gezien bij Ajax. Je moet het vergelijken met een ploeg als AC Milan. Een goede mix van ervaring op leeftijd en talent komt verder.

Als je Ajax bent moet je niet alleen praten over kampioenschap. Je hoort ook zeker minimaal in de kwartfinale van de uefa cup te komen.
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Ben Haim en Kompany hadden ze niet kunnen halen omdat ten eerste ze bij hun vorige werkgever al veel meer verdiende dat Ajax kan en wil geven en ten tweede, ze willen bij een club spelen maar ze zeker van zijn Champions te spelen of een sterke competitie opzich zoals Engeland, Italie. Z'n spelers zijn 'out of reach' voor elke Nederlandse club.
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 23:38   quote  deeplink  
@victor idd daar heb je gelijk in
Maar Sno kan ook in de verdediging spelen,Goede aankoop voor in de breedte
Sommige zeggen bij elke aankoop die moet in de basis
Maar er woord haast nooit gesproken van die is goed voor in de breedte
wand als er blesures zijn in het seizoen dan moet je ook wel wat kwaliteit
op de bank hebben zeker wel! zie Feyenoord die missen nu een paar spelers
En de invallers waren niet van die Kwaliteit om de wedstrijden te winnen
zelfs niet tegen Barendrecht,Maar iedere club kan in 1van de 7jaar oefenwedstrijden
tegen Amateurs wel een keer op de neus gaan ,d8 dat Ajax tegen Noordwijk een
paar jaar geleden 2-2 speelde of zelfs verloren
en vorig jaar in de beker pas na verlenging maargoed wat jij zei victor
Mischien gaat dat ook nog gebeuren ?? wie weet
Wand er word al manden gesproken van dat Ajax spelers nu of in de toekomst gaat huren van Ac Milan en Arsenal ,Er werd laatst gezegd dat Ajax Djourou gaat huren
van Arsenal maar ik zag hem spelen tegen Fc Twente dus ik denk
dat dat niet doorgaat maar wie weet
Victor
 Victor - donderdag 28 augustus 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Daarbij wil ik nog even vermelden dat ik het zeer betreur dat Luque geen kansen krijgt. Ik vind hem erg goed.
Koop van die 17 miljoen die Suljemani kostte een super achterroede! Goede voorhoede spelers zijn er zeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Victor --
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 23:54   quote  deeplink  
idd
wand wat sommige vergeten
Hoeveel centrumspitsen heeft Ajax??
precies
Dus luque op de bank dan heb je tog mogelijkheden
Als Bijvb Van Basten Huntelaar wilt sparen voor een belangrijke wedstrijd
Dan heb je spelers als Luque nodig
en zo slecht is hij ook weer niet alleen hij verdient veelste veel
Dankzij Van Geel...
HosS
 HosS - vrijdag 29 augustus 2008 - 00:03   quote  deeplink  
Mensen ga aub niet klagen dat Feyenoord verliest van Barendrecht, want de 2de helft stonden er alleen jeugdspelers in, waar de winnende goal viel. Maarja iedere club speelt wel eens dramatisch tegen een amateur club, zie Ajax in de beker tegen Kozakken Boys, daar door een lucky goal net voor de penalty's gewonnen. Dat is voetbal
cj
 cj - vrijdag 29 augustus 2008 - 00:18   quote  deeplink  
@Hoss
Mensen?? de enige die het zei was ik..
Als je goed leest spreek ik niet met een toon van schande voor
Feyenoord je moet wel goed de Nuances begrijpen
En niet meteen aangevallen doen,Jij zegt Ajax in de beker
dat heb ik zelf erbij gezet in mijn tekst
Dus dat toont aan dat jij alleen maar ziet Dat ik wat over feyenoord zeg
Waarom zo snel negatief willen reageren HOSS ,dit is niet de eerste keer Denk 2keer na en doe niet zo primitief
Of kan je niet socialer doen??
Ik kan nu ook zeggen de eerste helft was 0-0
met de basis opstelling
Eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Landzaat, Bruins, Hofs, Wijnaldum; Mols en Biseswar.

2de helft
Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.

,Praat lkker over voetbal en heb meer weerstand en uit je frustraties niet zo snel
Waar gaat het tegenwoordig over gozer

Zie mijn andere topic onder de naam .,.loesje 010 020 onzin.,.
Dan begrijp je wat ik bedoel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 29 augustus 2008 - 08:36   quote  deeplink  
CJ hou jij nou eens op met je wijze praat man! Volgens jou is iedereen gefrustreerd en a-sociaal behalve jij! Je hebt gelijk dat Hoss beetje snel reageerd zonder wellicht je topic goed te hebben gelezen , so be it , dan reageer je gewoon kort daarop en ga niet de psychiater uithangen! Kijk naar jezelf , je fasntaseert dat je een prof-kickboxer bent en eigenaar ben van café en sportschool wat helemaal niet waar is! Maakt allemaal niet uit maar ga niet andere mensen beschuldigen van wat je zelf bent................................
Rutger
 Rutger - vrijdag 29 augustus 2008 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 - 08:36 schreef jantje 1974 het volgende:
CJ hou jij nou eens op met je wijze praat man! Volgens jou is iedereen gefrustreerd en a-sociaal behalve jij!
...
Daar ben ik het nou helemaal mee eens :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door Rutger --
dikie
 dikie - vrijdag 29 augustus 2008 - 09:55   quote  deeplink  
Onderschat Psv niet. Ik moet het eerst zien.
roybinho
 roybinho - vrijdag 29 augustus 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Onderschat psv zeker niet, want ze verliezen al 5 jaar lang super spelers, maar worden ook al 5 jaar lang kampioen. maar moet wel zeggen dat AJAX dit jaar een hele goeie kans maakt. en heb er ook veel geloof in.....
mevrouw huntelaar
 mevrouw huntelaar - vrijdag 29 augustus 2008 - 12:51   quote  deeplink  
ajax wordt dit jaar gewoon kampioen
altans dat hopen we;)
maar er kan van alles gebeuren een bal is en blijft rond
cj
 cj - vrijdag 29 augustus 2008 - 14:23   quote  deeplink  
rutger
jantje en hoss zijn hier de enige die hier primitief doen
de webmaster heeft al heel vaak hun berichten verwijdert
ook op mijn topics telkens weer ik geef ze antwoord niet op hun manier
maar zonder gescheld en andere kinderachtige bla bla
natuurlijk steunt jantje hoss hier weer in,ze moeten maar is ophouden
mij prive berichten sturen en hier steeds aangevallen reageren zie hier de bericht van
hoss waar ik normaal op reageer,,dat ik er verbaal opreageer zonder gescheld maar hun laat weten hoe kinderachtig ze bezig zijn daar kunnen ze natuurlijk niet normaal meer op reageren,dan raken ze helemaal in de war,ze zijn immers primitieve teksten gewend,,Ik snap niet waar je mee bemoeit rutger als je naar mijn bericht kijkt kun je moeilijk zeggen
dat dat provocerend,jij krijgt niet steeds prive beirchten van die rare mannetjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door cj --
Rutger
 Rutger - vrijdag 29 augustus 2008 - 14:31   quote  deeplink  
cj,
Jij voelt je gewoon te snel aangevallen,
Ga dan niet op een forum mensen vertellen wat ze wel en niet moet doen.
Kom op zeg.
cj
 cj - vrijdag 29 augustus 2008 - 14:46   quote  deeplink  
maargoed over voetbal
De nederlandse ploegen hebben gunstig geloot
Jammer dat Gabri nu gebleseert is ik hoop niet voor lang
Wand zonder Gabri is er volgens mij heel wat % weg van de balans
in het elftal,daarom zijn spelers als Lindgren en Sno goed om er bij te hebben
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 augustus 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 - 14:23 schreef cj het volgende:
rutger
jantje en hoss zijn hier de enige die hier primitief doen
de webmaster heeft al heel vaak hun berichten verwijdert
ook op mijn topics telkens weer ik geef ze antwoord niet op hun manier
maar zonder gescheld en andere kinderachtige bla bla
natuurlijk steunt jantje hoss hier weer in,ze moeten maar is ophouden
mij prive berichten sturen en hier steeds aangevallen reageren zie hier de bericht van
hoss waar ik normaal op reageer,,dat ik er verbaal opreageer zonder gescheld maar hun laat weten hoe kinderachtig ze bezig zijn daar kunnen ze natuurlijk niet normaal meer op reageren,dan raken ze helemaal in de war,ze zijn immers primitieve teksten gewend,,Ik snap niet waar je mee bemoeit rutger als je naar mijn bericht kijkt kun je moeilijk zeggen
dat dat provocerend,jij krijgt niet steeds prive beirchten van die rare mannetjes
Als je prive-berichten krijgt moet je die naar mij doorsturen zodat ik maatregelen kan treffen.
Verder verwijder ik berichten maar ook reageer jij soms iets te snel op mensen die hun mening geven. Er staat een linkje 'meld dit bericht' bij elk bericht en daar kun je aangeven wat er onbehoorlijk is en dan krijg ik het vanzelf binnen.
In deze thread bijvoorbeeld valt niemand je aan en is er niets aan de hand.
cj
 cj - vrijdag 29 augustus 2008 - 17:11   quote  deeplink  
boudewijn zie jou prive bericht(en)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door cj --
freakie
 freakie - vrijdag 29 augustus 2008 - 17:25   quote  deeplink  
roybinho? uu weet je psv verlies topspelers? k vraag me af welke? ze verliezen mensen als ze ze kunne nverliezen.. dat is verschil bij ajax er is elk jaar wel een speler die heeeeel erg opvalt psv is farfan en gomez kwijt maar die weten egt wel dat ze isakson en ambrabat daar neer konden zette.. en dan is alles weer goed.. en daardoor is t team altijd op elkaar ingespeelt.. ajax heeft spelers kwijt geraakt die egt heeel veeel van waarde waren voor ajax dat is altijd op het einde van transfer periode.. dus vervanging is niet meer haalbaar dan of geen goede.. nu heeft ajax eigelijk t zelfde gedaan.. goede spelers houden en slechte mochte weg behalve heitinga maar daar kan je wel nog vervanging voor halen die was aan het begin van transferperiode weg.. en cj uu lindgeren staat al in de basis en ja sno is prima als vervanger maar nu al?:O k ben benieuwt zou heel goed zijn voor de concurentie als sno het goed doet.. k ga teminste morge kijken bij broer van me die kan het zien op tv:D:P en cj jij voelt je aangevallen geloof k want k geloof dat jij op je achterste poten ging staan maar ja dat terzijde..
mevrouw huntelaar
 mevrouw huntelaar - vrijdag 29 augustus 2008 - 23:23   quote  deeplink  
waar maken jullie een probleem van?
aan het eind van het seizoen zien we het vanzelf;)
we kunnen niet in de toekomst kijken!
freakie
 freakie - zaterdag 30 augustus 2008 - 11:02   quote  deeplink  
haha mevrouw huntelaar.. daar is een forum voor daar discuseer je over dinge ..
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 augustus 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Of Ajax kampioen wordt waag ik eerlijk gezegd te betwijfelen. Ik vind namelijk de achterhoede, ondanks (de aankoop van gigant) Oleguer en Stekelenburg, niet bijster zeker. Voorin zit het wel goed, middenveld denk ik ook. Je zag het weer tijdens de voorbereiding: Ajax moest opnieuw veel tegendoelpunten incasseren. Weliswaar zijn Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Urby Emanuelson nu weer terug, maar Thomas, een centrale verdediger, is wel erg blessuregevoelig. Wat als hij weer eens wegvalt? Ik heb de afgelopen weken vaak van de leiding van Ajax gehoord dat er nog een verdediger bij zou moeten komen. Helaas, dat is niet gebeurd. Aan de andere kant, zolang de spitsen meer doelpunten maken dan de verdedigers erdoor laten is er niks aan de hand, maar dan moet je de kansen wel benutten en dat is jammergenoeg wel eens een probleem geweest. Als Ajacied hoop ik overigens het beste en dat de schaal eindelijk weer eens bij ons terecht gaat komen!
mevrouw huntelaar
 mevrouw huntelaar - zaterdag 30 augustus 2008 - 20:52   quote  deeplink  
hahaha freakie!
alsof ik dat niet weeeettt..!
ik ben niet dom hoor..
!
draakje
 draakje - zaterdag 30 augustus 2008 - 20:53   quote  deeplink  
De eerste wedstrijd was iig geen succes.
freakie
 freakie - zaterdag 30 augustus 2008 - 21:19   quote  deeplink  
haha mevrouw huntelaar gelukkig:P k dacht al dat je niet dom was maar toch... en draakje helemaal gelijk:P t was egt niet goed... k werd niet goed de 2e helft.. eerste helft was wel; goed...
freakie
 freakie - zaterdag 30 augustus 2008 - 21:39   quote  deeplink  
maar ja twente doet het nu ook niet egt heleemaal uitemate goed... en ja als k dan naar de eerste wedstrijden kijk van nu worden groninge en psv de gene die champions league spelen xD xD nou ja k geloof dat er 34 wedstrijden zijn dus kunne we er nog 33 winnen:P...
mevrouw huntelaar
 mevrouw huntelaar - zondag 31 augustus 2008 - 02:04   quote  deeplink  
agg,,
volgende x better..
het is net begonnen!
dus kan nog van alles gebeuren natuurlijk
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 10:38   quote  deeplink  
Zo amsterdam is ook weer even op zijn plek gezet! Het door velen als `vedette/ensemble` geroemde topteam blijkt nog een onsamenhangend zootje te zijn.

En PSV wint ´gewoon` weer zijn wedstrijd met 1/5 bij utrecht , vanmiddag Feyenoord de vuurdoop , als die hun wedstrijd weten te winnen is het de wereld op zijn kop...........
freakie
 freakie - zondag 31 augustus 2008 - 11:32   quote  deeplink  
haha jantje je heb gelijk maar dat twente gelijk speelt zegt ook genoeg... en k heb nog nooit gezien dat een team 102 punten had op t einde:P
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 11:39   quote  deeplink  
nee , maar de eerste klap is een daalder waard , Twente speelde verder wel gewoon heel erg goed en gaf de punten knullig weg , Ajax vond ik nou niet bepaald imponeren met dit miljoenenteam! Verder schat ik Roda wel paar klasse hoger in dan Willem2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wordt Ajax Kampioen? Het kan nog steeds!









0.0089449