BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Markus Berg over 1 jaar 15 miljoen??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cj
 cj - donderdag 28 augustus 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Berg scoorde 15 doelpunten in 25 wedstrijden
Is Berg zijn geld waard??
En is Berg de toekomstige Spits van Ajax ??

Vind Berg beter en meer potentie hebben dan
bijvb Rosenberg
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 28 augustus 2008 - 19:59   quote  deeplink  
Berg is zéker goede spits , al was t afgelopen seizoen ook wel alles doelpunt wat hij aanraakte , en dat was niet alleen echt pure klasse het zat hem ook gewoon mee. Vind niet dat hij 10milj. waard is , tenminste ik zou het er niet voor geven als ik Ajax was , Rosenberg doet het goed hoor in Duitsland , maar is wel echt een 4/4/2 spits dus niet echt voor AJAX , Berg daarentegen kan wel in 4/4/3 want kan wel met rug naar doel vd tegenstander spelen , Als Klaas/Jan 25milj opleverd kan je natuurlijk wel 10milj betalen voor Berg al denk ik dat 10 milj nog niet is geboden want denk dat groningen dan wel had toegehapt. De waarde van spelers blijft moeilijk , er is eigenlijk geen waarde tis net wat de gek ervoor geeft.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Berg gaat in de winterstop naar Manchester City voor 20 miljoen. En Ron Jans wordt daar volgend seizoen trainer
cj
 cj - woensdag 03 september 2008 - 22:08   quote  deeplink  
humor
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 26 juni 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 - 19:59 schreef jantje 1974 het volgende:
Berg is zéker goede spits , al was t afgelopen seizoen ook wel alles doelpunt wat hij aanraakte , en dat was niet alleen echt pure klasse het zat hem ook gewoon mee. Vind niet dat hij 10milj. waard is , tenminste ik zou het er niet voor geven als ik Ajax was , Rosenberg doet het goed hoor in Duitsland , maar is wel echt een 4/4/2 spits dus niet echt voor AJAX , Berg daarentegen kan wel in 4/4/3 want kan wel met rug naar doel vd tegenstander spelen , Als Klaas/Jan 25milj opleverd kan je natuurlijk wel 10milj betalen voor Berg al denk ik dat 10 milj nog niet is geboden want denk dat groningen dan wel had toegehapt. De waarde van spelers blijft moeilijk , er is eigenlijk geen waarde tis net wat de gek ervoor geeft.
denk je nu het zelfde erover nu Berg zich zo ontwikkeld heeft nu al topscoorder alle tijden op jeugd ek en fiorentina en Ajax die achter hem aan zitten voor minimaal 10miljoen dat is nu al zeker
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 13:31   quote  deeplink  
weet niet wat je nu eigenlijk wil zeggen maar ik gaf ook toen al aan dat hij een prima speler was maar geen 10 milj waard was , inmiddels is hij idd weer een jaar verder en beter ontwikkeld en waarschijnlijk ook wat meer waard en idd presteren op jeugdtoernooi verhoogt je waarde!

zoals ook al een jaar geleden bekend was , : jij leest niet wat een anders schrijft maar geeft er je eigen (gestoorde) intrepetatie aan, blijkt maar weer dat jij alleen in de zomerperiode op t forum bent , dit is omdat je dan voor 3 maanden uit je instelling mag denk ik................
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 13:31 schreef jantje 1974 het volgende:
weet niet wat je nu eigenlijk wil zeggen maar ik gaf ook toen al aan dat hij een prima speler was maar geen 10 milj waard was , inmiddels is hij idd weer een jaar verder en beter ontwikkeld en waarschijnlijk ook wat meer waard en idd presteren op jeugdtoernooi verhoogt je waarde!

zoals ook al een jaar geleden bekend was , : jij leest niet wat een anders schrijft maar geeft er je eigen (gestoorde) intrepetatie aan, blijkt maar weer dat jij alleen in de zomerperiode op t forum bent , dit is omdat je dan voor 3 maanden uit je instelling mag denk ik................
hahahahahahahaha een paar dingen van deze man gelezen maar ik ben het volkomen met je eens.

Hij beweert ook dat sulejmani het hele seizoen op rechts buiten heeft gespeeld en dat bij heerenveen ook doet, BAN DEZE GAST VAN HET FORUM AUB!!!
bully
 bully - zaterdag 27 juni 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

hahahahahahahaha een paar dingen van deze man gelezen maar ik ben het volkomen met je eens.

Hij beweert ook dat sulejmani het hele seizoen op rechts buiten heeft gespeeld en dat bij heerenveen ook doet, BAN DEZE GAST VAN HET FORUM AUB!!!
mee eens remco
dat zegt ook genoeg over zijn voetbal kennis.
en met zijn uitspraken als je het er niet mee eens bent zegt genoeg over zijn niveau.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2009 - 11:35   quote  deeplink  
ik denk dat Berg over een jaar meer waard is dan 15 miljoen zekerdoor dit jeud EK.

Was Quincy Owusu Abeyi ofzo trouwens niet samen met messi de smaakmaker van het Ek 2005 voetbalt nu geloof ik in praag , ook maar weer weinig van gehoord, misschien iets voor Ajax
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 juni 2009 - 11:40   quote  deeplink  
dat vind ik niet remco , quincy kon 1 kunstje en dat was verschrikkelijk hard lopen met bal , tactisch was hij mega-slecht en door zijn karakter is hij ook niet bereid om dit te verbeteren , jongen heeft inmiddels al 4 clubs gehad maar nergens t gehaald , typisch gevalletje van mislukt carierre door karakter.
k-1cj
 k-1cj - zondag 28 juni 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 11:35 schreef remco k het volgende:
ik denk dat Berg over een jaar meer waard is dan 15 miljoen zekerdoor dit jeud EK.

Was Quincy Owusu Abeyi ofzo trouwens niet samen met messi de smaakmaker van het Ek 2005 voetbalt nu geloof ik in praag , ook maar weer weinig van gehoord, misschien iets voor Ajax
als vervanger voor Leonardo is het misschien wel wat Quincy maar niet meteen voor in de basis misschien kan Jol wel de juiste snaar raken bij hem..Want Elia komt niet Twente wil hem gewoon niet verkopen aan Ajax.HSV wil 8 miljoen in termijnen betalen en twente wil dat liever dan dat Ajax hem koopt in 1 termijn..dus dat munsterman zei van die termijnen dat het daarom niet tot een akkoord kwam met ajax is onzin
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 juni 2009 - 20:54   quote  deeplink  
beetje logisch dat Twente hem liever aan HSV verkoopt , zo maak je je concurrent niet sterker , verder wilde juist Ajax hem in meerdere termijnen betalen en HSV in 1 of 2 keer , dus net andersom volgens mij.

Maar buiten dat termijn verhaal is t natuurlijk wel logisch , stel dat PSV 12 milj had geboden voor Vermaelen dan had Ajax hem ook liever aan Arsenal verkocht , en verder is t voor de speler financieel ook interessanter.............
k-1cj
 k-1cj - zondag 28 juni 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 20:54 schreef jantje 1974 het volgende:
beetje logisch dat Twente hem liever aan HSV verkoopt , zo maak je je concurrent niet sterker , verder wilde juist Ajax hem in meerdere termijnen betalen en HSV in 1 of 2 keer , dus net andersom volgens mij.

Maar buiten dat termijn verhaal is t natuurlijk wel logisch , stel dat PSV 12 milj had geboden voor Vermaelen dan had Ajax hem ook liever aan Arsenal verkocht , en verder is t voor de speler financieel ook interessanter.............
nee HSV in 4 termijnen,maar kon je niet weten dat is update nieuws.ajax in 2 termijnen maar dan spreken we over 8 miljoen..en Psv en Ajax is anders dan Twente en Ajax..omdat Twente het 2jaar beter doet wil nog niet zeggen dat ze concurent zijn van Ajax dat is zo overdreven!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 juni 2009 - 08:38   quote  deeplink  
zo ziet Twente dat natuurlijk niet over die concurrentie! Verder is jou update volgens mij niet de juiste maar dat is welles / nietes denk ik.

blijft logisch dat een NL top-5 club liever niet aan andere NL top-5 club verkoopt als er ook buitenlandse interesse is , verder heeft de speler natuurlijk ook nog wat te zeggen .............. PSV is idd anders dan Ajax : PSV eindigde onder Ajax en Twente erboven dat dat volgend jaar anders kan zijn doet niets aan de denkwijze van Twente af natuurlijk en juist om te voorkomen dat Twente niet wegzakt moet je niet je spelers aan de concurrent verkopen maar Twente is wel degelijk concurrent van Ajax als je dat ontkent volg je t voetbal niet of ben je de realiteit verloren! (waarmee ik natuurlijk niet zeg dat Twente ineens groter is dan Ajax natuurlijk!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juni 2009 door jantje 1974 --
wytze
 wytze - maandag 29 juni 2009 - 17:06   quote  deeplink  
beste speler van groningen Markus Berg 1 jaar 15 miljoen??
is veel beter voor ajax en maar voor 1 jaar 15 miljoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Markus Berg over 1 jaar 15 miljoen??









0.0104649