BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Eerste voorstelronde: kandidaten Can't Buy Me Love

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 27 augustus 2008 - 20:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Eerste voorstelronde: kandidaten Can't Buy Me Love (Zappen.blog.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 augustus 2008 - 02:10   quote  deeplink  
Het einde van De Gouden Kooi een paar maanden geleden betekende ook dat de riante villa leeg kwam te staan. Maar niet voor lang, want zondag start op RTL 5 de nieuwe real-life soap 'Can't Buy Me Love' die zich afspeelt in de Gooische villa. Het liefdesspel staat dus op het punt te beginnen, maar wie zijn de bewoners van het huis?
In de eerste weken het spel 'Can't Buy Me Love' een soort stoelendans. Elke week moeten de mannen in de villa twee vrouwen elimineren. Zij worden meteen vervangen door twee nieuwe single vrouwen die op hun beurt zullen proberen een man te veroveren.

Ene Kelly (20 jaar) uit Nijmegen is tijdens de eerste opnames voor het programma gekozen als 'first lady'. Dat houdt in dat zij de huishoudelijke taken verdeelt, dus ze bepaalt wie er moet wassen, strijken en stofzuigen. Kelly baarde al opzien tijdens de audities door voor de camera te verklaren dat ze bereid is tot seks met een man als ze daarna zijn creditcard mag gebruiken. Dit stukje is nu al veelvuldig te zien in de promo's die RTL uitzendt voor het programma.

Kelly vormt in het huis een setje met Rory (25 jaar) uit Tiel. Het leuke is dat Rory zijn verovering op elk moment kan inruilen voor een andere vrouw. In 'Can't Buy Me Love' zitten ook de dames Lisa, Kimberly, Suzan, Chelsea, Yasmin of Fiona.

'Can't Buy Me Love' gaat zondag 31 augustus van start om 19:30 uur op RTL 5. De nieuwe real-lifeserie uit het creatieve brein van John de Mol is vanaf dan van zondag tot en met vrijdag te zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Eerste voorstelronde: kandidaten Can't Buy Me Love









0.0059070