BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Terechte rode kaart voor Sno?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 30 augustus 2008 - 23:01   quote  deeplink  
Terechte rode kaart voor Sno?

Was het een terechte rode kaart voor Sno vandaag?
Het leek mij 100% van niet en ik kan me niet voorstellen dat Vink het anders gezien kan hebben...



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2008 door Boudewijn --
mr^e
 mr^e - zaterdag 30 augustus 2008 - 23:50   quote  deeplink  
DUIDELIJK GEEN ROOD ZO JA WAT HAD DIE DEMOUGE DAN WEL NIET MOETEN KRIJGEN..!

VINK HAD WEER EENS 1 VAN ZIJN MINDERE DAGEN CKER..
soccer
 soccer - zondag 31 augustus 2008 - 00:06   quote  deeplink  
zeker rood alle voetballers lopen te pas en te ompas met hun armen en ellebogen te zwaaien dat moet afgelopen zijn. alleen zou er dan consuqent tegen opgetreden moeten worden. dat geveurt helaas niet
HosS
 HosS - zondag 31 augustus 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Zekere rode kaart, de jongen werd van het veld afgedragen op een brancard en ijszak op zijn gezicht en werd meteen gewisseld. Nee, Sno zegt ik heb niks gevoeld, nou lijkt me sterk. Maar zoals soccer zegt, dan moet Meneer Donzeveer Vink ook consequent zijn en Demouge en Bruno Silva rood geven, want die deden ongeveer het gelijke.
erikgc
 erikgc - zondag 31 augustus 2008 - 01:16   quote  deeplink  
Onzinregel, probeer maar eens te springen zonder met je armen kracht te zetten..........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Vond het niet echt een rode kaart , Sno heeft het probleem dat alles wat hij doet er lomp en onbehouwen uitziet , is duidelijk een speler waar nog veel aan gesleuteld moet worden.
ikke64
 ikke64 - zondag 31 augustus 2008 - 11:57   quote  deeplink  
Geel was meer dan genoeg. Je kan moeilijk als een pinquin omhoogspringen. En als er rood gegeven had moeten worden dan was het de overtreding tegen Lindgren. Zonder dat er een bal in de buurt was een klap krijgen en dat voor de ogen van Pietertje VINK. Pak hem beet 4 meter ervandaan stond hij!!!!! Blinde.
erik
 erik - zondag 31 augustus 2008 - 12:02   quote  deeplink  
dat slaan moet gewoon stoppen net zoals bij amrabad die slaat ook maar wat om zich heen. oh ja en ik vond het geen rode kaart maar wel geel
HosS
 HosS - zondag 31 augustus 2008 - 12:13   quote  deeplink  
mensen mensen, gele kaart, ga aub niet kutten, terechte rode kaart, zoals ik al zei die vent wat hij raakte was zo ongeveer k.o. man, op brancard en weg ermee, zuivere elleboog. Wij dachten toen we het zagen hier dat het ook niks was, maar de herhaling vanuit meerdere punten gezien te hebben was het een rode kaart klaar. Jullie kijken alleen de samenvatting en 2x een herhaling, ik heb het wel 10x gezien bij de nabeschouwing van de wedstrijd.

Silva en Demouge hebben geluk gehad, want hun deden iets soorts gelijks, maar dat werd ma 1x herhaald.
Moi
 Moi - zondag 31 augustus 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 10:40 schreef jantje 1974 het volgende:
Vond het niet echt een rode kaart , Sno heeft het probleem dat alles wat hij doet er lomp en onbehouwen uitziet , is duidelijk een speler waar nog veel aan gesleuteld moet worden.
Hehe, mooie uitleg!!!
freakie
 freakie - zondag 31 augustus 2008 - 16:37   quote  deeplink  
ik weet het niet k vindt het eigelijk beetjee jammer voor hem want nou is het net alsof hij egt alles fout doet en dat is weer niet zo... alleen ja weetje t ligt niet aan de rode kaart dat we verlore hebben maar gewoon aan hoe alles ging k hoop egt dat ze volgende week eens wel mooi voetbal gaan laten zien.. dan vindt ik nos sportjournaal gelijk een stuk leuker:P en op de bank bij mijn broer is t ook gelijk een stuk leuker:P
Johan11
 Johan11 - zondag 31 augustus 2008 - 18:11   quote  deeplink  
Bericht voor Hoss:

Heb je wel gezien dat die speler die met brancard can het veld ging nog geen minuut later alweer langs het veld liep.
En dat hij na het fluitsignaal voorop liep in de polonaise. Gewoon een matennaaier niks anders!! En Demouge dan??
Jarno73
 Jarno73 - zondag 31 augustus 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Handen langs het lijf, niks aan de hand. dus terecht ROOD.
cj
 cj - maandag 01 september 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Rood is Rood ,En verloren is verloren
Volgende week Beter
Maar zie mijn Topic Balans
Zat toch een kern van waarheid in
Veel Klasse bij Ajax Maar geen Balans
Zeker als Bijvb Gabri niet mee doet
Stel je voor een paar spitsen zijn dan ook nog is gebleseerd
Tsjah dan kun je Ogararu,Delorge,Luque,Perez,Mitea,Manuchar,enz..,Schilder,
Leonardo wel allemaal wegdoen
maar dan is de Balans in de breedte al helemaal ver te zoeken
Ze moeten verder kijken dan de eerste 11 basis spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door cj --
wimpiewim
 wimpiewim - maandag 01 september 2008 - 03:33   quote  deeplink  
Deze rode kaart was zwaar maar Marco deed er beter aan om hem te wisselen zat niet in de wedstrijd helaas is mijn vraag ook wat moet SNO bij AJAX laat Assatti lekker spelen
MBB
 MBB - maandag 01 september 2008 - 09:32   quote  deeplink  
Het kan niet een probleem zijn van de laatste paar jaar. Daarnaast kan je zeggen dat het praktisch onmogelijk is om omhoog te springen zonder je armen te gebruiken. In dit geval heeft Sno nog netjes zijn armen gerecht, zodat je geen elleboog, maar een arm tegen je aan krijgt.

Nu gaat het me niet om Sno, maar om het Nederlandse voetbal. Scheidsrechters zijn echt de weg kwijt. Vink geeft hier rood voor, terwijl Demouge ongeschonden uit de strijd komt. Waarom gebruiken we in NL de 4e official niet? Die kan de herhalingen zien en op basis daarvan doorgeven wat er is gebeurd. Daar wordt het voetbal toch veel eerlijker van?

De KNVB moet daarnaast scheidsrechters schorsen (of niet in actie laten komen) die openlijk falen. Een trainer stelt een voetballer toch ook niet op die enorm heeft gefaald? Laat hem maar eerst goed nadenken over zijn acties en dan weer aan de slag (in het algemeen, niet zozeer naar Vink bedoeld).
freakie
 freakie - maandag 01 september 2008 - 17:32   quote  deeplink  
adiosssssss rode kaart en halooooo kut schiedsrechterrr... egt erg zoiets.. ag ja ajax had gewoon moeten winnen met grote cijvers en dan had je zoiets niet gehad...
Jac
 Jac - maandag 01 september 2008 - 18:26   quote  deeplink  
duidelijk een geval van een scheids die nodig eens naar Hans Anders moet voor een goede bril.
pOLIFIMOS
 pOLIFIMOS - vrijdag 05 september 2008 - 08:41   quote  deeplink  
Het was geen rood. Penalty niet gegeven. Ik zeg het langer als vandaag: we worden benadeeld, ik maak tegenwoordig notities van de wedstrijden van ajax en pi$vee. ER MOET BETER OP DE SCHEIDSRECHTERS GELET WORDEN. PS: VERGEET NIET WAT UILENBERG GEZEGD HEEFT OVER ONZE SPITS EN DAT WAS TIJDENS 1 VERGADERING KEN JE NAGAAN WAT DAAR BESPROKEN WORD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 december 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Dit was zekersss geen rode kaart,oke oke beetje vreemd van een Feyenoorder maar eerlijk is eerlijk.Er was echt niks aan de hand ,het leek weer nergens op.Amrabat bijvoorbeeld had er vandaag wel 2 kunnen krijgen maar je die lucky lampie`s komen de laatste jaren overal mee weg.
bully
 bully - woensdag 31 december 2008 - 01:00   quote  deeplink  
we hebben er allemaal last van op dit moment
of je nu voor feyenoord ajax twente of groningen bent enz
je ziet ook steeds meer trainers er over klagen
booi met zijn kritiek en dan nog de vinger van jans
zegt denk wel genoeg over de scheidsrechters van dit moment
huntelaar die word gestraft omdat hij kritiek gaf
jans zal wel volgen denk ik

want van vrijheid van meningsuiting hebben ze bij de knvb nog nooit gehoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2008 door bully --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Terechte rode kaart voor Sno?









0.0073571