BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins wil "op 10" maar moet dan wel wat laten zien!!!!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 10:47   quote  deeplink  
Luigi Bruins heeft aangegeven achter de spits "op 10" te willen/moeten spelen , ik denk dat hij daar wel de kwaliteit voor heeft maar zal wel iets moeten doen aan zijn lakse houding , is Luigi voor u dé kandidaat voor positie "10" ?????????????????????????
HosS
 HosS - zondag 31 augustus 2008 - 11:03   quote  deeplink  
die lakse houding van hem is al een tijdje zo goed als verdwenen, ik weet niet of jij de wedstrijden kijkt of alleen de samenvatting maar dat was vorig seizoen in het laatste deel al grotendeels weg, die laksheid, en dat flambojante is gewoon zijn speelstijl, dar kun je niks aan doen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 11:17   quote  deeplink  
ik heb al 20 jaar seizkrt en heb ook eredivisie kanaal voor de overige wedstrijden , ik heb in de vorbereiding 4 wedstrijden gezien (serieuze wedstrijden, niet tegen amateurtjes) ik vond hem nou niet uitstralen dat hij echt vol voor de "10" positie ging , ik ben bang dat hij te statisch is , die houding kan hij wellicht niet veel aan doen maar je kan je er wel kapot aan ergeren! Wel kan je enorm van hem genieten als hij het op zijn heupen heeft maar dat moet ie dan wel wekelijks gaan laten zien.
fey21
 fey21 - zondag 31 augustus 2008 - 16:45   quote  deeplink  
Biseswar speelde beter dan bruins
schiedam
 schiedam - zondag 31 augustus 2008 - 16:59   quote  deeplink  
opzouten met die bruins heb ik altijd al gezecht zit geen strijd bij
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 17:08   quote  deeplink  
je zal maar zoveel talent hebben en er zoo weinig mee doen !!!
ik snap best dat hij niet gaat jagen en gek doen , maar hij moet gewoon laten zien dat hij de bal wil hebben en niet als een dood schaap zich verstoppen!!

ik snap je opmerking wel schiedam , maar met 11 havenwerkers komen we er ook niet hoor!
Kevin1978
 Kevin1978 - zondag 31 augustus 2008 - 17:35   quote  deeplink  
Deze ongeinspireerde luibak,(oh nee flegmatiek )kan beter zijn muil houden,en is gaan voetballen.Ik wil op 10 spelen.Wat erger ik me kapot aan dat ventje.Ik doe geen stap teveel.Een leuke voetballer als je 3-0 voor staat.Maar als de mouwen opgestroopt moeten worden,is het maar een klein jongetje.Je kan allemaal een slechte wedstrijd spelen,maar je kan ook slecht spelen maar er wel voor 100% voor gaan.Bij Bruins heb ik altijd het gevoel dat het maar 50% is.Hij heeft vorig jaar niks laten zien,op een paar bevliegingen na.Maar hij is absoluut niet constant.Hij moet nu maar is een echte man worden,en gaan laten zien dat hij het Feyenoord shirt waardig is.
Sebbe
 Sebbe - zondag 31 augustus 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 17:35 schreef Kevin1978 het volgende:
Deze ongeinspireerde luibak,(oh nee flegmatiek )kan beter zijn muil houden,en is gaan voetballen.Ik wil op 10 spelen.Wat erger ik me kapot aan dat ventje.Ik doe geen stap teveel.Een leuke voetballer als je 3-0 voor staat.Maar als de mouwen opgestroopt moeten worden,is het maar een klein jongetje.Je kan allemaal een slechte wedstrijd spelen,maar je kan ook slecht spelen maar er wel voor 100% voor gaan.Bij Bruins heb ik altijd het gevoel dat het maar 50% is.Hij heeft vorig jaar niks laten zien,op een paar bevliegingen na.Maar hij is absoluut niet constant.Hij moet nu maar is een echte man worden,en gaan laten zien dat hij het Feyenoord shirt waardig is.
Je kan best eens een slechte wedstrijd spelen, maar toch niet je hele loopbaan. Hij is misschien wel een talent maar als hij niets laat zien hoort hij gewoon op de bank. Liever iemand die het snot voor zijn ogen rent en het team voorop stelt dan een die 90 minuten niets doet en wacht op 1 steekpass die goed aankomt.
fey21
 fey21 - zondag 31 augustus 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Bruins is niet Feyenoord-waardig.
Leuk spelertje voor FC Utrecht, zeker nu sanmartean daar weg is.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 11:03 schreef HosS het volgende:
die lakse houding van hem is al een tijdje zo goed als verdwenen, ik weet niet of jij de wedstrijden kijkt of alleen de samenvatting maar dat was vorig seizoen in het laatste deel al grotendeels weg, die laksheid, en dat flambojante is gewoon zijn speelstijl, dar kun je niks aan doen.
Vandaar dat de Haan hem thuis heb gelaten!!!!!!!
legrande
 legrande - woensdag 22 oktober 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Luigi is een goede voetballer maaqr blijft vreselijk laks. Geen speler voor Feyenoord. Wij moeten spelers hebben die het gras opvreten en gelijk beetje kunnen voetballen. Doe luigi maar weer naar excelsior.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 22 oktober 2008 - 18:48   quote  deeplink  
luigi is een speler die we nu effe niet nodig hebben , maar als t straks weer beter loopt natuurlijk super-bruikbaar is ! Zeker als je bedenkt dat Guzman aan zn laatste maanden bezig is (als iemand hem nog wil hebben) dan komt er echt wel weer plekje voor hem , nu het op vechtvoetbal aankomt is hij idd niet geschikt maar hem afschrijven vind ik wel erg kortzichtig!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 oktober 2008 - 20:05   quote  deeplink  
mentaal moet ie nog ff aangepakt worden door verbeek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5973
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins wil "op 10" maar moet dan wel wat laten zien!!!!!!!!!!!!!









0.0066359