BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column: Er is niets veranderd bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 31 augustus 2008 - 17:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Column: Er is niets veranderd bij Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 31 augustus 2008 - 17:55   quote  deeplink  


Column: Er is niets veranderd bij Feyenoord

Of je nou Bert van Marwijk of Gertjan Verbeek als trainer hebt, het maakt niet uit bij Feyenoord is er helemaal niets veranderd. De gehele zomer waren er al de voortekenen dat het wéér een 'ramp-seizoen' gaat worden, en dat begon vandaag...

Na een zeer matige voorbereiding ging vandaag het 'echte werk' van start. In Almelo was degradatie-kanditaat Heracles een maatje te groot voor de Rotterdammers. De inzet bij de spelers was net als vorig seizoen weer héél ver te zoeken en het leek op bepaalde momenten dat sommige spelers bang waren voor de bal. Het doet veel pijn om als trouwe Feyenoord-supporter elk seizoen mijn cluppie weer verder te zien zinken. Een bestuur die 'on-Feyenoord-waardige' spelers als Greene en Bahia een contractverlenging aanbieden en dingen beloven die niet worden waargemaakt, kan je ook niet meer serieus nemen. Er zal bij Feyenoord met name in de scouting en in het bestuur opnieuw een hele frisse wind moeten gaan waaien!

Komende weken heeft Feyenoord een lastig programma zo krijgt het Ajax, NEC en Heerenveen op bezoek en moet het uit naar Groningen, maarja tegenwoordig is zelfs Heracles al een geduchte tegenstander.

Legioen Weblog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door Legioen Weblog --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 18:02   quote  deeplink  
bullshit! t is niet best maar deze conclusie is echt overdreven! Ga nou niet vertellen dat Wim Jansen er ook geen verstand van heeft! Nu zit ALLES tegen , wellicht dat het tij straks weer beetje omkeert , vorig jaar om deze tijd liepen we allemaal de polonaise want ze hadden geweldig ingekocht , dat waren dezelfde mensen!
jesset
 jesset - donderdag 04 september 2008 - 22:50   quote  deeplink  
ER zullen genoeg mensen binnen Feyenoord zijn die er verstand van hebben,maar zonder euries koop je nou eenmaal niks.En dan kom je vanzelf bij Rob van dijk uit,en bied je Greene en Bahahahahahia contractverlenging aan.Waar zijn nou die investeerders die zogenaamd stonden te trappelen om feyenoord financieel naar de europese top te stuwen? Dat zou gebeuren zodra V.D.H. weggestuurd was! Die man verdient een standbeeld!!!!
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Je moet niet alles ophangen aan een slechte voorbereiding en een slechte eerste wedstrijd. Als je kijkt wie er allemaal geblesseerd zijn en wie er weer aan zitten te komen alsmede de jeugdige talenten ga ik van een ommekeer uit. Als je bovenstaande column leest denk je dat het seizoen alweer voorbij is.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Zondag na de wedstrijd geschreven, dus zeer begrijpelijk, en ik herken het gevoel. de afgelopen jaren was ik altijd positief aan het begin van elk seizoen, nu niet. Hopenlijk worden wij nu dan wel kampioen.
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we in 1993 met 8-2 of zo verloren van PSV en werden we ook kampioen. Het voordeel van onze competitie is dat iedereen van elkaar kan winnen, waardoor de subtop erg groot is geworden. 2 seizoenen geleden werd PSV toch ook kampioen doordat AZ het liet afweten op de laatste speeldag. Over 33 wedstrijden weten we meer.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 05 september 2008 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 23:05 schreef Sebbe het volgende:
Volgens mij hebben we in 1993 met 8-2 of zo verloren van PSV en werden we ook kampioen. Het voordeel van onze competitie is dat iedereen van elkaar kan winnen, waardoor de subtop erg groot is geworden. 2 seizoenen geleden werd PSV toch ook kampioen doordat AZ het liet afweten op de laatste speeldag. Over 33 wedstrijden weten we meer.
na komende speelronde weten we ook meer :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Ch€sz --
FR1908FR
 FR1908FR - vrijdag 05 september 2008 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 22:50 schreef jesset het volgende:
V.D.H. Die man verdient een standbeeld!!!!
indd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2008 - 07:48   quote  deeplink  
Ik zie er zo naar uit al deze negatievelingen tegen de winterstop nog eens te spreken...

Ik bewaar mijn commentaar tot dan. Ik heb nog geen representatief elftal gezien dit seizoen. Zo lang de beoogde basis elf nog niet gespeeld heeft, hoor je mij niet over het elftal an sich.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Stylzz --
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 05 september 2008 - 09:07   quote  deeplink  
@ Legioen, wat een onzin column. De enige reden dat we problemen hebben met een tegenstander als Heracles is omdat er zoveel spelers ontbreken. Als dan bij een 1-0 voorsprong ook nog eens één van je betere spelers de kleedkamer moet opzoeken vanwege een rode kaart dan wordt Heracles voor iedere tegenstander lastig. Kom op zeg: Makaay, Tomasson, Vlaar, Hofland, Lucius, El Ahmadi, Vincken en Slory dat verlies vang je niet zomaar even op. Ajax kan met een volledig fitte selectie al niet winnen van Willem II gaan ze daar direct lopen zeiken over een nieuw rampseizoen?! Als Ajax: Huntelaar (vergl. Makaay), Suarez (vergl. Tomasson), Vermaelen (vergl. Vlaar), Oleguer (vergl. Hofland), Bruno Silva (vergl. Lucius), Lindgren (vergl. El Ahmadi), Rommedahl (vergl. Vincken), Bakircioglü (vergl. Slory) moet missen, en tijdens de wedstrijd Gabri (vergl. De Guzman) er met rood uit moet, wil ik 't nog wel eens zien of ze in Almelo winnen. Daarnaast vind ik Bahia helemaal geen Feyenoord onwaardige speler, hij heeft een prima mentaliteit en zeurt nooit. Wat is trouwens mis met de scouting??? Ze hebben Arnautovic, Coentrao, Krul e.a. geprobeerd aan te trekken maar dat is helaas niet gelukt. Daar kan de scouting weinig aan veranderen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:08   quote  deeplink  
Ik geef mn commentaar gewoon nu, maar ik ben de eerste die toe zal geven dat ik er naast zat en ik kan je wel vertellen dat ik hoop dat ik er helemaal naast zit met mijn negatieve gevoelens over het komend seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column: Er is niets veranderd bij Feyenoord









0.0068790