BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: De kop is eraf, wat is jullie mening

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 31 augustus 2008 - 21:57   quote  deeplink  
ik dacht duurd het nog lang? en vond het erg rommelig knip en plakwerk. ik blijf het nog wel kijken, want een film is ook niet in het begin meteen spannend.
we zullen zien wat het word.
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Echt ranzig! Kneuzige deelnemers. Seksistisch.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 31 augustus 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Trieste vertoning, het niet gebruiken van de streams zal dan ook wel de doodsteek van het programma worden!
Caramba
 Caramba - zondag 31 augustus 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Wat een capsones hebben die lui he
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 22:18 schreef Caramba het volgende:
Wat een capsones hebben die lui he
Welke lui? De deelnemers?
Caramba
 Caramba - zondag 31 augustus 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Natuurlijk de deelnemers
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 01 september 2008 - 10:47   quote  deeplink  
Wat een vetoning.kan nog leuk worden. ik heb nu al 1 anti favo. Lisa.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Het hele programma is gewoon gelegaliseerde prostitutie. Je vraagt je onwillekeurig af wat dat over de psyche van JdM zegt ...
kossie
 kossie - maandag 01 september 2008 - 13:30   quote  deeplink  
ik vind het echt 3 keer niks
7 bitches en 5 gasten die daar uiteraard gebruik van gaan maken ,ik denk dat het nog wel ns aardig uit de hand kan gaan lopen
maar of ik er iedere avond naar ga kijken net als naar dgk ,nou nee
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 september 2008 - 20:15   quote  deeplink  
Zelfrespect is ver te zoeken bij Lisa. Let maar op. Hoe goedkoop kan je zijn.
Kelly is volgens mij THE bitch. Chelsea mag er ook wezen. Leuk koppie en neemt geen blad voor de mond. Mijn favo is Yasmin.
joortje
 joortje - maandag 01 september 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe Fiona uit gaat pakken.Heeft nu beste kaarten denk ik. Hoewel ik hoop op meer surprises van Chelsea, wat ze zegt is raak. Lisa mag meteen koffers pakken van mij, net als die tattookoningin suzanne
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:07 schreef joortje het volgende:
Ben benieuwd hoe Fiona uit gaat pakken.Heeft nu beste kaarten denk ik. Hoewel ik hoop op meer surprises van Chelsea, wat ze zegt is raak. Lisa mag meteen koffers pakken van mij, net als die tattookoningin suzanne
Dat zijn ook meteen de twee die nog geen man hebben weten te scoren.
joortje
 joortje - maandag 01 september 2008 - 23:15   quote  deeplink  
des te beter
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Ik vind het nog steeds een heel fout programma, maar vind het wél leuk om er hier over van gedachten te wisselen. Conclusie: fora als dit zijn de redding van JdM.
patrick37
 patrick37 - woensdag 03 september 2008 - 15:09   quote  deeplink  
zeer droevig niveau en hoe je went of keert,het komt eropneer dat de vrouwen zich
moeten prostitueren voor te mogen shoppen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 september 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 15:09 schreef patrick37 het volgende:
zeer droevig niveau en hoe je went of keert,het komt eropneer dat de vrouwen zich
moeten prostitueren voor te mogen shoppen
alleen zijn ze niet zo gewillig, hoop dat ze dit volhouden.
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 15:09 schreef patrick37 het volgende:
zeer droevig niveau en hoe je went of keert,het komt eropneer dat de vrouwen zich
moeten prostitueren voor te mogen shoppen
Heb al eerder ergens gepost dat dit programma gewoon gelegaliseerde prostitutie is.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 september 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 15:52 schreef draakje het volgende:

[..]

Heb al eerder ergens gepost dat dit programma gewoon gelegaliseerde prostitutie is.
ik denk dat ze zich in deze meiden vergist hebben bij JDM want die gaan niet zo snel met de benen wijd. ik denk dat ze nu hopen op die 2 nieuwe meiden die eind van de week erin komen.
maar dat het gaat gebeuren daar ben ik haast wel zeker van.
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 16:58 schreef moha het volgende:

[..]

ik denk dat ze zich in deze meiden vergist hebben bij JDM want die gaan niet zo snel met de benen wijd. ik denk dat ze nu hopen op die 2 nieuwe meiden die eind van de week erin komen.
maar dat het gaat gebeuren daar ben ik haast wel zeker van.
Tuurlijk gaat het ervan komen, anders wordt ome John boos. Slecht voor de kijkcijfers als het niet gebeurt.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 03 september 2008 - 19:33   quote  deeplink  
Het slimste wijf loopt het eerste vrijwillig weg als de neukdruk te hoog wordt, en de bijpassende vergoeding te laag.. ik schat nog één week...
cestmoi
 cestmoi - woensdag 03 september 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Wat een trieste vertoning. Wat een ontzettende infantiele deelnemers met name Kelly en Rory. Die hebben echt de intelligentie van een grindtegel. En maar blijven hopen dat ze BN'er worden. Welkom bij de club van belspelpresentatoren
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 september 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Walgelijk
Wat een stelletje hufters die jongens.
Zo denigrerend over de meisjes
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 03 september 2008 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 19:46 schreef cestmoi het volgende:
Wat een trieste vertoning. Wat een ontzettende infantiele deelnemers met name Kelly en Rory. Die hebben echt de intelligentie van een grindtegel. En maar blijven hopen dat ze BN'er worden. Welkom bij de club van belspelpresentatoren
Hmm.. het is top-geilbekje NeeNee uit de GK-1 nog niet eens gelukt om succesvol belHoertje te worden... laat staan die 2e hands cassiëres die nu in die villa zitten..
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
Het is idd een dieptrieste vertoning.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 03 september 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Ik ga het steeds leuker vinden. Maar waar de klasse is gebleven van dit forum? Vooral van jou had ik dit niet verwacht draakje, zo snel vooroordelen? wats kebeurd?
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 23:13 schreef Xanne@headliner het volgende:
Ik ga het steeds leuker vinden. Maar waar de klasse is gebleven van dit forum? Vooral van jou had ik dit niet verwacht draakje, zo snel vooroordelen? wats kebeurd?
Niets, maar ik vind het gewoon hoererij. Bovendien vind ik het geen leuke mensen.
mossa
 mossa - woensdag 03 september 2008 - 23:25   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen dat ik een kerel ben en voledig achter de vrouwen sta in deze kwestie want wat zijn die kerels een stel zoutzakken zeg!! zitten er uberhaupt wel "echte" mannen in dat huis? Ze lopen de hele tijd maar te klagen op die vrouwen dat ze geen initiatief nemen maar dat is toch de omgekeerde wereld? Ik heb nog geen enkele versierpoging gezien van die gasten dan is het toch logisch dat de dames niet happen. Ze hoeven ze alleen maar op de gemak te stellen dan komt de sex vanzelf wel het lijkt wel of deze "mannen" totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. Als die gasten geen moeite/versierpogingen gaan doen dan kunnen ze beter meteen maar stoppen met dit spel.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 03 september 2008 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 23:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Niets, maar ik vind het gewoon hoererij. Bovendien vind ik het geen leuke mensen.
en je punt? dgk was tien keer zo erg, die Joost klets zijn eigen hoofd eraf met schuttingtaal, denk dat hij het minst scoort bij de vrouwtjes.en de rest? gelijk ook, niet gelijk wippen meiden des te eerder zitten jullie thuis.
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 23:27 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

en je punt? dgk was tien keer zo erg, die Joost klets zijn eigen hoofd eraf met schuttingtaal, denk dat hij het minst scoort bij de vrouwtjes.en de rest? gelijk ook, niet gelijk wippen meiden des te eerder zitten jullie thuis.
Het gaat erom dat het hele spel maar om één ding gaat, want als de vrouwtjes niet happig zijn, moeten ze weg. Dat zag je vanavond ook aan bijv. Lisa, die een glaasje water voor die Ribas ging halen met de woorden: "Tenslotte zijn wij hier om jullie een beetje te verwennen." In dgk ging het niet om seks, maar om wegpesten. Daar kon ik de humor wel van inzien. Dit vind ik gewoon seksistisch, rolbevestigend en voor mij als vrouw vernederend om naar te kijken.
joortje
 joortje - donderdag 04 september 2008 - 11:02   quote  deeplink  
Jaaa draakje, mooi verwoord, zo voel ik het ook. Nooit gedacht dat IK zoiets zou zeggen (ben dol op sex persoonlijk) maar hier gaan zelfs mijn feministische walgklieren van op spelen! Ook bij de dames zelf: (Chelsea: " Als die stomme jasjes dan nog tenminste wit waren geweest..." )Die hele Yab-yum-harem-sfeer is echt te erg.
Vanavond beginnen de opdrachten en dan zal de machte gelijker verdeeld gaan worden neem ik aan. Want anders haak ik af, absoluut.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 19:46 schreef cestmoi het volgende:
Wat een trieste vertoning. Wat een ontzettende infantiele deelnemers met name Kelly en Rory. Die hebben echt de intelligentie van een grindtegel. En maar blijven hopen dat ze BN'er worden. Welkom bij de club van belspelpresentatoren
hahahahhha
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 11:02 schreef joortje het volgende:
Jaaa draakje, mooi verwoord, zo voel ik het ook. Nooit gedacht dat IK zoiets zou zeggen (ben dol op sex persoonlijk) maar hier gaan zelfs mijn feministische walgklieren van op spelen! Ook bij de dames zelf: (Chelsea: " Als die stomme jasjes dan nog tenminste wit waren geweest..." )Die hele Yab-yum-harem-sfeer is echt te erg.
Vanavond beginnen de opdrachten en dan zal de machte gelijker verdeeld gaan worden neem ik aan. Want anders haak ik af, absoluut.
Kn je nagaan als ze echt gaan seksen, wat zal jij dan ziek zijn geweest van DGK. dr is nog geen seks geweest in het huis. althans in beeld.
draakje
 draakje - donderdag 04 september 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 11:21 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kn je nagaan als ze echt gaan seksen, wat zal jij dan ziek zijn geweest van DGK. dr is nog geen seks geweest in het huis. althans in beeld.
Het gaat niet zozeer om de seks, maar om het seksistische element van dit "spel". Volgens mij is het pure zelfbevrediging van JdM. Die zou ook wel een huis vol lekkere wijven in korte rode jasjes willen hebben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 11:36 schreef draakje het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om de seks, maar om het seksistische element van dit "spel". Volgens mij is het pure zelfbevrediging van JdM. Die zou ook wel een huis vol lekkere wijven in korte rode jasjes willen hebben.
Lekkere wijven? Mooie vrouwen hoop ik dat je bedoelde, het peil daalt snel. Hahahahahah
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 12:11   quote  deeplink  
() ik krijg geen mails meer van update die heb ik uitgezet want mijn inbox raakte overbevolkt, dus soms duurt het ff, voor ik reageer.
draakje
 draakje - donderdag 04 september 2008 - 12:13   quote  deeplink  
Waarom ben je hier bijna nooit meer?
draakje
 draakje - donderdag 04 september 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 12:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Lekkere wijven? Mooie vrouwen hoop ik dat je bedoelde, het peil daalt snel. Hahahahahah
Ik vind dit geen mooie vrouwen, meer categorie "lekkere wijven".
joortje
 joortje - donderdag 04 september 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 11:21 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Kn je nagaan als ze echt gaan seksen, wat zal jij dan ziek zijn geweest van DGK. dr is nog geen seks geweest in het huis. althans in beeld.
Nee,idd; sex sells; ook bij mij hoor, ook als onderdeel van een spel. Maar ik mis dat spelelement juist nog; moet wel iets van evenwicht in tegenstanders inzitten toch. Fiona en Joost, kan zeggedn wat je wilt, maar die brengen nog enigszins kans op psychologische oorlogsvoering met zich mee. Dat mag ik.

De rest; tja; hoofstad van Belgie???
patrick37
 patrick37 - donderdag 04 september 2008 - 13:03   quote  deeplink  
Het is echt schandalig,zoals die Joost bv zich gedraagt,
hoe deze flapdrol praat over vrouwen is echt niet normaal,
je gaat jezelf schamen om man te zijn,wat denkt die sukkel wel niet.
Hoop oprecht dat geen van deze vrouwen ooit de fout maakt zich te laten chanteren
om sex te hebben
reely
 reely - zondag 07 september 2008 - 01:38   quote  deeplink  
Zielig dat gezeik van die meiden!
En die mannen steken hem overal in!
Lisa is echt een hoer!
draakje
 draakje - zondag 07 september 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 13:03 schreef patrick37 het volgende:

Hoop oprecht dat geen van deze vrouwen ooit de fout maakt zich te laten chanteren
om sex te hebben
Te laat, patrick37!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 13:03 schreef patrick37 het volgende:
Het is echt schandalig,zoals die Joost bv zich gedraagt,
hoe deze flapdrol praat over vrouwen is echt niet normaal,
je gaat jezelf schamen om man te zijn,wat denkt die sukkel wel niet.
Hoop oprecht dat geen van deze vrouwen ooit de fout maakt zich te laten chanteren
om sex te hebben
Hij heeft met niemand ( nog) seks gehad.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 07 september 2008 - 21:04   quote  deeplink  
Ik mis Lise en Nana in de lijst kandidaten..
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Geduld, geduld. Hoezo; heb je al een duidelijke visie op het verse vlees?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd naar Lise. Die kop van d'r.
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:14   quote  deeplink  
Ja. Door de wol geverfd, zeg maar.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 07 september 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 21:08 schreef joortje het volgende:
Geduld, geduld. Hoezo; heb je al een duidelijke visie op het verse vlees?
Nee maar die Gribus.. ehh Ribas duidelijk wél, die heeft het snel door, duikt hoogstwaarschijnlijk elke week op het nieuwe verse vlees als ze nog zwak en onzeker het huis inkomen... die kereltjes krijgen het steeds makkelijker met die vrouwen, als ze het goed spelen hebben ze alle 5 elke 6 weken een verse kut ter beschikking..
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:16   quote  deeplink  
hahahah, beetje plastisch uitgedrukt maar ik snap je punt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: De kop is eraf, wat is jullie mening









0.0145618