BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Suzanne - 24 jaar uit Alkmaar - EXIT

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 01:03   quote  deeplink  
Kandidate Suzanne - 24 jaar uit Alkmaar

“One-night-stands? Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.”



Ze is gek op aandacht van mannen, maar aan een serieuze relatie heeft ze geen behoefte. Suzanne gebruikt mannen wanneer ze daar zin in heeft en noemt zichzelf dan ook een happy single. De 24-jarige blondine uit Alkmaar is grof gebekt en daarom iemand met wie je absoluut geen ruzie wilt hebben. “Het belangrijkste in het leven vind ik dat ik zelf gelukkig ben!”, aldus Suzanne. Na een jarenlange relatie kiest ze nu eens voor zichzelf en dat zullen de mannen in de Villa merken ook!

Suzanne heeft jarenlang in de bediening van verschillende restaurants gewerkt en ziet haar deelname aan Cant Buy Me Love als een grote uitdaging. Dat ze het programma zou kunnen winnen sluit ze dan ook zeker niet uit. “Ik zal er alles aan doen om te winnen en aangezien ik goed gebekt en slim ben gaat dat vast wel lukken. Daarnaast weet ik hoe mensen denken, vooral mannen!”

De perfecte date bestaat voor Suzanne uit het gezellig genieten van een wijntje op het strand. Haar perfecte partner zou daarbij een dominant persoon zijn met veel humor en donker haar. Of ze haar ideale partner in de Villa gaat vinden is nog maar de vraag. Suzanne kan er namelijk absoluut niet tegen wanneer mensen liegen of ontrouw zijn. Ook aan mensen die roddelen kan Suzanne zich naar eigen zeggen verschrikkelijk irriteren.

Hoeveel bedpartners Suzanne heeft gehad weet ze zich niet meer te herinneren, wel zegt ze voor alles in te zijn en heeft ze zelfs de liefde bedreven op een begraafplaats. Suzanne heeft maar één relatie gehad en leeft zich daarnaast uit in het nachtleven. Met one-night-stands heeft ze geen probleem. “Zulke dingen gebeuren nu eenmaal wel eens…”

bron: RTL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2008 door Boudewijn --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 01 september 2008 - 08:58   quote  deeplink  
ik denk dat ze slimmer is dan ze eruitziet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 15:11   quote  deeplink  
lelijk dat haar, ik hou van tattoo's maar dit vind ik lelijk hoor.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 15:19   quote  deeplink  
Maar Suzanne had gisteren nog geen knullie om het bed mee te delen, en daar gaat het in dit programma helaas om. Dus of ze echt zo slim is ...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 15:19 schreef draakje het volgende:
Maar Suzanne had gisteren nog geen knullie om het bed mee te delen, en daar gaat het in dit programma helaas om. Dus of ze echt zo slim is ...
Ik heb het programma nog niet gezien, maar zijn die stelletjes in de eerste aflevering door de mannen zelf bepaald of vooraf er al zo ingezet?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 15:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb het programma nog niet gezien, maar zijn die stelletjes in de eerste aflevering door de mannen zelf bepaald of vooraf er al zo ingezet?
de mannen kiezen een dame uit, waar ze het bed mee delen.
olivier
 olivier - dinsdag 02 september 2008 - 00:55   quote  deeplink  
We hebben Suzanne niet gezien in de uitzending van vanavond...
Of heb ik er naast gekeken ?
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 00:55 schreef olivier het volgende:
We hebben Suzanne niet gezien in de uitzending van vanavond...
Of heb ik er naast gekeken ?
Klopt! Is mij ook opgevallen.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 02 september 2008 - 14:30   quote  deeplink  
wat mij opviel is vieze Lisa en Dirty Joost, met hem de dames op zijn plek zetten, wat een 8erlijk gebakkie
amy
 amy - vrijdag 05 september 2008 - 02:11   quote  deeplink  
Van mij mag ze eruit. Geen moer aan. Iq van een schuurspons, weinig actie, en een rotkop.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 17:18   quote  deeplink  
ze mag er ff in voor spek en bonen. want wat zij daar nou doet is mij een raadsel
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 september 2008 - 01:08   quote  deeplink  
nou ik denk dat ze gaat blijven, lekker gezoend met die kale wannebe. en ze mag zijn creditcard, nou die van mij mag ze ook, die is verlopen namelijk, hahahaha
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Nou, niet dus. wel een rotstreek van onze sam-sammer
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 20:48   quote  deeplink  
sam-sammer? wat is dat?
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Dat comedyprogramma van een tijdje terug: Sam sam. Van John-John Jones (ik verzin het niet)daar doet hij me zo aan denken op de een of andere manier. Al is die leuker.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Hebbes.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 07 september 2008 - 21:40   quote  deeplink  
ik vind het wel sneu voor haar, maar ik zag haar toch al niet ver komen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 21:43   quote  deeplink  
Is zeker sneu. Ze is flink belazerd.
draakje
 draakje - zondag 07 september 2008 - 21:56   quote  deeplink  
Ik vond het echt een rotstreek. Zeg dan niks, maar iemand opzettelijk voor de gek houden vind ik zelfs voor een programma als dit onder de maat.
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:58   quote  deeplink  
en dat wil wat zeggen....
draakje
 draakje - zondag 07 september 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Idd. Ik dacht ook dat hij het meende, al begreep ik niet waarom, dus hij moet er echt zijn best op hebben gedaan.
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 22:00   quote  deeplink  
zieke geest. Hopelijk keert het tegen hem. heel hard.
draakje
 draakje - zondag 07 september 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Voor mij mag het zich tegen allemaal keren, ik vind het echt allemaal nitwits en oelewappers.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 23:37   quote  deeplink  
gelukkig zit er een knop de tv, en kan je hem uitzetten, of op een ander kanaal. Zodra die wannebe in beeld komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Suzanne - 24 jaar uit Alkmaar - EXIT









0.0149660