BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ondanks nederlaag de rust bewaren en nu niks geks doen op transfermarkt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 12:52   quote  deeplink  
ondanks de eerste nederlaag is paniek totaal overbodig , de selectie staat moet alleen nog bijgeschaafd worden.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Ik mag jou wel, jantje.
Wassenaar
 Wassenaar - maandag 01 september 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Rust bewaren! Die gasten moeten tot op het bod vernederd worden door het bestuur incl. de trainer. Het is toch een grof schandaal wat ze samen teweeg hebben gebracht. Een van Basten is toch op voetbalgebied in communicatie - sociale en technische/tactische vaardigheden zwakbegaafd!
cj
 cj - maandag 01 september 2008 - 16:48   quote  deeplink  
@wassenaar
sjo sjo
Had jij een half miljoen gewed op Ajax in de toto en hun op winst gezet
Jah dan weet ik ook niet hoe ik zou reageren,

Voor het eerst sinds 20jaar de eerste wedstrijd verloren
voorgaande jaren een paar keer gewonnen maar geen kampioen geworden
dus laat het dit keer andersom zijn
freakie
 freakie - maandag 01 september 2008 - 17:29   quote  deeplink  
zooo waar cj.. egt zooo waar.. egt wasssenaar heeft inderdaad half miljoen gewed denk ik anders kan k me ook niet voorstelle ja.. jaa wel hij zou zomaar een feyenoorder of een psv-er? nee toch? dan toch gewed op een half miljoen dat ajax ging winne.. als ik dat geld had had ik dat ook gedaan!! maar ja jantje je ben een man naar mijn hart dat vindt ik nou ook er zijn nog 33 wedstrijden te gaan dus 99 punten te verkrijgen... als we maar niet meer dan 6 keer verliezen dan zou het zomaar goed kunnen komen...
dvdb1
 dvdb1 - maandag 01 september 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Klopt het is maar de 1e wedstrijd. Maar waarom had ik het idee dat ze vaak net een stapje te kort kwamen, alsje bij ajax speelt moet je gvd 100% willen elke wedstrijd en geen gezeik! Ik ben ajaxfan dus vind dat zulke kwaliteit soms mentaliteit mist..
cj
 cj - maandag 01 september 2008 - 18:03   quote  deeplink  
@ dvdb1

Maar gelukkig bepaalt het geld de uitslag niet
En is voetbal gelukkig niet voorspelbaar.
En gelukkig kan het publiek en de motivatie van een mindere team
toch de doorslag geven in een wedstrijd

Daarom zijn er elke jaar bij Psv en Ajax genoeg wedstrijden
tegen mindere Teams waar ze steeds een stapje te laat komen
dat is inarent aan de sport.

Wand Ajax kan toch ook gewoon van Real Madrid winnen
Dat is precies hetzelfde verschil tussen Ajax en Willem2
En als Ajax tegen Madrid wint
dan ga jij niet zeggen dvdb1 van Madrid kwam steeds een stapje te laat enz..
maar dan heb je het over de pluspunten van Ajax.
Netzoals de supporters van Willem2 dat nu doen.

En bij Ajax is het balans er nog niet.
Zonder Gabri heeft Ajax niet echt een leider in het elftal
Veel Klasse maar nog geen Balans

Maar ik heb er alle vertrouwen in
en heb alle vertrouwen in V Basten,
freakie
 freakie - maandag 01 september 2008 - 19:55   quote  deeplink  
cj k denk inderdaad ook dat gabri voor sno een groote verandering is weet niet waarom maar gewoon met hem is opbouw goed(komt bal halen en zet druk op de bal) en gewoon bal afpakken gaat stuk makkelijker en lindgeren die wordt daar ook daar geleid.. alleen k denk dat ze emanuelson gewoon moeten laten verdedigen en aissatie in moeten zette..
freakie
 freakie - maandag 01 september 2008 - 22:05   quote  deeplink  
ze hebben zelfs iets heel goed gedaan.. luque niet gelijk weggooien is fantasties want k denk dat hij wel iets in zich heeft en als hij zich bewijst op de andere velden dan is dat prima!!
freakie
 freakie - maandag 01 september 2008 - 22:05   quote  deeplink  
en heb je hem ook nog behouden.. en het salaris wordt ook nog betaalt voor een deel of helemaal...
MvB_4_President
 MvB_4_President - maandag 01 september 2008 - 23:58   quote  deeplink  
ik zie het allemaal erg zonning in dit seizoen voor ajax, zo'n eerste wedstrijd zegt mij nog helemaal niets... ze waren nog geen eens een week met de hele ploeg samen aan het trainen. Ook Gabri miste we (niet dat we zonder hem niet kunnen winnen). Verder gaan we dit jaar gewoon die titel pakken!
Peter 666
 Peter 666 - dinsdag 02 september 2008 - 12:27   quote  deeplink  
Wat een drukte om niets, WE worden gewoon kampioen hoor dit seizoen......
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 03 september 2008 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:58 schreef MvB_4_President het volgende:
ik zie het allemaal erg zonning in dit seizoen voor ajax, zo'n eerste wedstrijd zegt mij nog helemaal niets... ze waren nog geen eens een week met de hele ploeg samen aan het trainen.

BOVENSTAAND IS ONZIN , DIT IS EEN KEUZE VAN VAN BASTEN GEWEEST , HIJ HAD OOK SPELERS OP KUNNEN SPELEN DIE WEL MET ELKAAR HDDEN GEOEFEND! BIJV. HET TEAM DAT TEGEN ARSENAL STARTTE!
freakie
 freakie - woensdag 03 september 2008 - 18:33   quote  deeplink  
uu jantje dat is niet helemaal waar.. als we sno niet hadden in gezet had de verdediging slecht geweest en als je sulejmani niet in hadden gezet dan hadden we gezegt jaa waarom stond hij der niet in!!!:O.. emanuelson is normaal beeter dan sarpong.. en vermealen en vertonghen die zijn ook beter dan wie je daar wil neerzette.. van der wiel had miss wel gekunt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ondanks nederlaag de rust bewaren en nu niks geks doen op transfermarkt









0.0085439