BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Collins John zet zijn loopbaan voort bij NEC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 18:08   quote  deeplink  
ECHT NIET TE GELOVEN K BESTUUR
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 18:09   quote  deeplink  
jezus zeg
james
 james - maandag 01 september 2008 - 18:09   quote  deeplink  
Ik ben bang dat er echt niemand bij komt...
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 18:13   quote  deeplink  
weet wel zeker
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 18:16   quote  deeplink  
goede zet van NEC , deze jongen heeft echt wel tijd nodig om op zijn topnivo te komen (als hem dat ooit nog lukt) die tijd krijg je in rotterdam niet en talenten voor de toekomst hebben we wel met Janota en Erasmus , onder Mario zal hij weer opbloeien en over 2 jaar samen met Mario lekker naar de kuip verkassen!
Voor ons was hij niet de juiste man op dit moment , we moeten niet doen of hij nou echt een ster is want in de Engelse 1e divisie presteerde hij ook niet!
even rustig blijven nog mannen!
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 18:23   quote  deeplink  
rustig blijven waar valt er rustig over te blijven dan.
je heb net 3-1 verloren van de graafschap en de enige die goed aan het voetballen was is 4 wedstrijden geschorst.
en er komt niets verder bij kwa versterking.
dus hoe moet ik me gvd rustig houden als feyenoord lief hebber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Is jammer. Bestuur zit weer te slapen, maar Janota gaat het maken. Alleen moet Gert-Jan wel hem er in zetten inplaats van een bejaarde Mols. Mols kan nog wel van waarde zijn voetbaltechnisch gezien maar hij leert niets meer en Janota wel. Janota kan dus alleen maar beter worden en ik vind hem nu al niet slecht.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:23 schreef schiedam het volgende:
rustig blijven waar valt er rustig over te blijven dan.
je heb net 3-1 verloren van de graafschap en de enige die goed aan het voetballen was is 4 wedstrijden geschorst.
en er komt niets verder bij kwa versterking.
dus hoe moet ik me gvd rustig houden als feyenoord lief hebber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schiedam let op wat ik hier schrijf : er komen nog 2 of 3 mensen bij! er zullen er ook nog 2 of 3 vertrekken . Gaat echt gebeuren , dus nog 6 1/2 uur inhouden en dan mag je los!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:23 schreef schiedam het volgende:
rustig blijven waar valt er rustig over te blijven dan.
je heb net 3-1 verloren van de graafschap en de enige die goed aan het voetballen was is 4 wedstrijden geschorst.
en er komt niets verder bij kwa versterking.
dus hoe moet ik me gvd rustig houden als feyenoord lief hebber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij bent een echt liefhebber zie ik!!!! We hebben verloren van HERACLES!!!!!! Moet wel zeggen dat ik me eigen er net zo voor schaam als dat we van de Graafschap zouden verliezen.
stalio
 stalio - maandag 01 september 2008 - 19:26   quote  deeplink  
@jantje 1974..

als er 2 of 3 komen voor 0.00 uur weet je dan ook wie er gaan en komen naast van dijk??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door stalio --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
ze schijnen met meerdere bezig te zijn , het gaat allemaal per mobiel en mail , ze onderhandelen en als de een niet lukt dan gaan ze over op optie b en zo verder , zo zie je bij keepers , krul lukte niet en ineens was daar v dijk , namen weet ik ook niet maar dat t een gekkenhuis bij de technische leiding weet ik wel ...........
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 19:32   quote  deeplink  
je heb ook gelijk jantje 1974 maar waarom nou altijd op het laatste moment alles als ze het geld hebben hadden ze dat 3 weken geleden of zo toch ook ?
stalio
 stalio - maandag 01 september 2008 - 19:43   quote  deeplink  
blijft toch voelen als paniek...
we wachten wel af..hoop toch nog op iets echt goeds...
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:47   quote  deeplink  
clubs wachten ook met verkopen tot t laatst om de prijs op te drijven!
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Het is een feit dat sommige clubs net voor de deadline toch nog verkopen tegen een lagere prijs dan ze in gedachten hadden als minimum. En meestal duren de onderhandelingen in de andere weken langer bij de 1ste keuze's die soms zoals ook nu bij Krul afketsen op de laatste dag waardoor het nog even geregeld moet worden bij optie B,C en zo maar door.
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 19:51   quote  deeplink  
vind het gewoon grofweg k.u.t hahahaha maar ja oke dan we wachten af

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Collins John zet zijn loopbaan voort bij NEC









0.0072309