BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: De kickoff van CBML kon niet tippen aan de Gouden kooi.

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Gisteren is Neerlands nieuwste reality programma Can`t Buy Me Love van start gegaan. De bewoners hebben de villa in Eemnes betreden en het spel is van start gegaan. Wie of welk stel gaat er over 3 maand winnend naar huis?

De Kick Off van Can`t Buy Me Love kon geen moment tippen aan de kick off van De Gouden Kooi de voorloper van het programma. De Gouden Kooi de kick off was een programma vol alure en de bewoners waren een doorsnede van de Nederlandse bevolking. De miljonairs kwamen 1 voor 1 de villa binnen waardoor ze meteen geintroduceerd werden aan de kijker. Bij Can`t Buy Me Love vond ik de kick off zeer rommelig, wie is nu precies wie?

Can`t Buy Me Love oogt nu al ordinair terwijl De Gouden Kooi vanaf het begin alure uitstraalde, oke het was soms ook ordinair of over de streef. Maar de Gouden Kooi had altijd het miljonairs bestaan, wat de alure bracht.

De start van Can`t Buy Me Love ziet er niet veel belovend uit, gisteren keken er nog geen 300.000 kijkers naar de kick off. Ter vergelijking De kick Off van De Gouden Kooi trok bijna een miljoen kijkers. En daar bleven er zo`n 400.000 van over.

Kan Can`t Buy Me Love het gat van De Gouden Kooi volledig invullen? Ik ben er bang voor, het programma kan bij de start al niet tippen aan De Gouden Kooi.

Bron: tienfan.nl
joortje
 joortje - maandag 01 september 2008 - 23:34   quote  deeplink  
ik ben met je eens dat de kick off heel rommelig was. De allure is idd ook nog ver te zoeken, zucht.... ik wacht met afhaken tot het normen en waarden-spel dat ongetwijfeld onder de creditcardopdrachten van de heren zal zitten.
Die zich trouwens gedragen als opgefokte prijsstieren; wat een pasja's zeg!
amy
 amy - vrijdag 05 september 2008 - 03:59   quote  deeplink  
De Gouden Kooi & allure? Die vind ik persoonlijk toch wel héél vergezocht..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 15:40   quote  deeplink  
De eerste paar maanden was er wel degelijk sprake van klasse. Er werd ook veel gedaan om de miljonairs “klasse”bij te brengen. Het concept is vrij snel veranderd en de kijkcijfers gingen omhoog. Blijkbaar scoort trashy beter dan klasse.
Bij CBML is er, naar mijn mening, absoluut geen sprake van klasse. Bij de mannen net zo min als bij de vrouwen. Vernederend vind ik hoe de dames op een rij in hun kamerjas staan als er partners worden gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 15:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Vernederend vind ik hoe de dames op een rij in hun kamerjas staan als er partners worden gekozen.
Dat vindt ik nou ook! Maar ook de mannen in badjassen slaat werkelijk nergens op...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 16:11   quote  deeplink  
Tja, als men nu in Gala zou lopen en gekozen zou worden zouden het paradepaardjes zijn, nu lijkt het meer op een ordinaire seksclub, komt nog bij, dat ze pal daarop mee naar bed gaan. Misschien in opdracht van achteren, ik vraag mij af of JDM ook hier komt binnen scheuren, al gillend dat het een stelletje mietjes zijn?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 15:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:
De eerste paar maanden was er wel degelijk sprake van klasse. Er werd ook veel gedaan om de miljonairs “klasse”bij te brengen. Het concept is vrij snel veranderd en de kijkcijfers gingen omhoog. Blijkbaar scoort trashy beter dan klasse.
Bij CBML is er, naar mijn mening, absoluut geen sprake van klasse. Bij de mannen net zo min als bij de vrouwen. Vernederend vind ik hoe de dames op een rij in hun kamerjas staan als er partners worden gekozen.
en dan ook nog in het rood en zo kort pff nee ik vind het helemaal nix.
ik krijg ook bij elke uitzending het gevoel dat ik wat mis, en ik weet wel wat dat is de streams.
door de streams kon je echt alles volgen en nu zie je alleen maar de hoogtepunten.

maar aan de andere kant denk ik juist weer als er streams waren dan zien we dat het echt een kutprogramma is en dat ze dat risico niet willen nemen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 15:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat vindt ik nou ook! Maar ook de mannen in badjassen slaat werkelijk nergens op...
Nou een paar ECHTE mannen in badjassen is niet verkeerd, kan erg leuk zijn.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 19:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Nou een paar ECHTE mannen in badjassen is niet verkeerd, kan erg leuk zijn.
een paar echte mannen zie ik liever in kleding, na het douchen mogen ze wel een badjas van mij lenen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 19:11 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

een paar echte mannen zie ik liever in kleding, na het douchen mogen ze wel een badjas van mij lenen.
echter, er zijn van die momenten.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 19:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

echter, er zijn van die momenten.....
Meid, if you only Knew
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:07   quote  deeplink  
Inderdaad, if you only knew. Lol
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 05 september 2008 - 21:30   quote  deeplink  
Maar de eerste resultaatneukpartij is toch al een feit.. ondanks dat het "fokking heet" was onder dat dekbed, zijn de eerste beentjes toch al lekker kijkcijfersnel opzij gezet om de bonus als eerste neukers op te strijken.. Die overige nietneukers zijn nou zowat verplicht om hun "liefdeskoppels" óók maar een verkrachtingsbeurd te geven omwille van bestaansrecht.. nou "Dames.." WIJD die kut...of U ligt eruit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door GherAhnAhmon --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:32   quote  deeplink  
een beetje grof maar ik moet erg om je lachen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 05 september 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:32 schreef Mrs.B@headline het volgende:
een beetje grof maar ik moet erg om je lachen.
Sorry, ik was licht geirriteerd..dit programma gaat héél erg verkeerd..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:34 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Sorry, ik was licht geirriteerd..dit programma gaat héél erg verkeerd..
geeft niet hoor we kunnen wel wat hebben we zijn het alleen niet gewend,moet je zien hoe ik met mijn internetzussie lul heerlijk zij plat rotterdams en ik plat amsterdams. maar je hebt wel gelijk dat dit prog. fout is.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:34 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Sorry, ik was licht geirriteerd..dit programma gaat héél erg verkeerd..
Sorry? hoeft niet hoor.
Gooi het eruit zou ik zeggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: De kickoff van CBML kon niet tippen aan de Gouden kooi.









0.0075428