BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buik vol van Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 01 september 2008 - 22:12   quote  deeplink  
Ja,dat heb ik even....zondagochtend mijn Feyenoordgevoel laten spreken en voor 35 euro een kaart voor het eeuwfeest gekocht, s'middags de zeperd tegen een degradatiekandidaat, hoopvol headliners lezen voor nw aankopen en dan lezen dat ik gratis naar het eeuwfeest mag en lezen dat WIJ onze OUDE Timmer eventueel kunnen vervangen door een nog OUDERE VAN DIJK. Ik krijg hier een KRUL in mijn lul van. Krul, die naam zegt me iets!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:15   quote  deeplink  
en weer een feyenoorder in naam maar niet in doen en laten....
fan
 fan - maandag 01 september 2008 - 22:19   quote  deeplink  
sorry hoor, ik wordt hier niet goed van, ik wil na 1 speelronde niet voorbarig zijn . Ik denk weer een seizon naar de klote. Zullen we Eddie Pieters Graafland, Cor van der Gijp, Henk Schouten, Coen Moulijn niet terughalen
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 22:21   quote  deeplink  
haha een krul in mijn lul, vind ik wel een goede haha
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 01 september 2008 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:15 schreef Phyxsius het volgende:
en weer een feyenoorder in naam maar niet in doen en laten....
Volgens mij kan je niet lezen, ik zit zaterdag in de Kuip om het toch nog enigszins feestelijk te laten lijken. Ik wed dat JIJ er niet zit en vraag me af of je uberhaupt wel een Feyenoorder bent dus houd je commentaar voor je. Ik ga er zomaar vanuit dat ik in mijn pink meer Feyenoorder ben dan jij in hele lichaam. Ik word er gewoon doodziek van dat het Feyenoord niet eens lukt om een goede keepers als Waterman binnen te halen en toen dacht dan zal het wel Krul worden.....nee, wij krijgen Van Dijk......Je zag het zondag al...Timmmer heeft geen concurrentie en het was meteen minder scherp. In de Volkskrant stond zelfs dat hij als een patient met jicht naar de hoeken dook.....en zou was het ook!.
zuiderling
 zuiderling - maandag 01 september 2008 - 22:26   quote  deeplink  
Weer een jaar denken dat het niet slecheter kan gaan dan nu.
ben al 12 dagen aan de scheit en van het fantastiese nieuws dat we onze 2e keeper van toen op 39 jarige leeftijd weer binnen hebben gaat die niet over.
Scheitziek ben ik weer van feyebejaardenoord
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:36   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk kerel
Ik ben geen Feyenoorder
En waar heb je die wijsheid op gebaseerd?
Omdat ik vind dat je ook voor Feyenoord kunt zijn zonder iedereen belachelijk te maken?

maak jezelf niet belachelijk
Door een kaartje te kopen ben je geen betere Fan dan anderen
koffieleut
 koffieleut - maandag 01 september 2008 - 22:46   quote  deeplink  
hand in hand kameraden hand in hand VOOR feyenoord 1.Alleen in goede tijden mogelijk???
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 02 september 2008 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:46 schreef koffieleut het volgende:
hand in hand kameraden hand in hand VOOR feyenoord 1.Alleen in goede tijden mogelijk???
Dat we kritisch zijn op het beleid wil nog niet zeggen dat we niet meer voor Feyenoord zijn. Als je alleen positieve geluiden wil horen moet je eens naar Ene meneer Ratelband gaan!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 20:25   quote  deeplink  
toch grappig dat iedere discussie hier uitloopt op een veredeld pikkie vergelijken van wie de grootste Feyenoord supporter is.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:25 schreef hotjumper het volgende:
toch grappig dat iedere discussie hier uitloopt op een veredeld pikkie vergelijken van wie de grootste Feyenoord supporter is.
Hahaha, ja, dat is typisch des mans!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 21:17   quote  deeplink  
@Phyxsius
Ik begin zo langzamerhand een beetje moe van je te worden. Bij jou zijn alleen Feyenoord supporters die naar jou eigen standaard leven, reageren, en vooral kwakkeloos het gelieg en bedrieg geloven. Want als je roept dat je doodziek wordt van dat stelletje zoutzakken op het veld ben je geen supporter.
Nee Nicky Hofs een contractverlenging geven en hem dan verhuren., met een stalen gezicht beweren dat Green waarde heeft voor dit elftal, Bahia een contractverlenging geven van 4(?) jaar een reserve keeper van 38 halen is allemaal uitgekiend beleid.
Nou snap ik wel dat Feyenoord liever de kuip vol heeft zitten met klapvee dat zo uit een RTL show is weggelopen dan supporters die een kritisch geluid laten horen maar in het maasgebouw zullen ze zich toch moeten realiseren dat dit nooit zal gebeuren.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 21:18   quote  deeplink  
En jij trouwens ook. En als je dat niet aanstat blijf je toch lekker thuis.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:31   quote  deeplink  
De geest van balkenende waart door de kuip
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:
De geest van balkenende waart door de kuip
Was het zijn geest maar ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:35   quote  deeplink  
we krijgen een beetje een gereformeerde polder taliban in nederland
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:
we krijgen een beetje een gereformeerde polder taliban in nederland
Ja, ik vind ook dat we er met JPB en de Gristen-Unie niet op vooruitgaan ...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:
De geest van balkenende waart door de kuip
Klopt is ook een meester in het liegen en bedriegen, maar ja ook bij Feyenoord volgend jaar het zoet. Of volgend jaar...of het jaar daarop.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:43 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Klopt is ook een meester in het liegen en bedriegen, maar ja ook bij Feyenoord volgend jaar het zoet. Of volgend jaar...of het jaar daarop.
Als we maar blijven betalen, eeuwfeestje hier, legioentje daar, en je seizoenkaartje, dan komt het ooit goed.
voetbalfeyenoorder
 voetbalfeyenoorder - dinsdag 02 september 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Ik ben al mijn hele leven voor feyenoord heb van de laatste 10 jaar 8 jaar een seizoenskaart gehad
maar als we allemaal nu eens eerlijk zijn dit jaar wordt het echt niets ik snap ook niet dat er
uit een stad als rotterdam geen sponsers gevonden kunnen worden die echt wat voor de club kunnen betekenen en o ja dan die gasten die bruins een goede voetballer vinden snapen het spel niet die gozer heeft het voetbal inzicht van een baby
Leen
 Leen - dinsdag 02 september 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Phyxsius, jij bent degene die zich zelf belachelijk maakt. Wanneer de je je hele leven al supporter bent van de mooiste club van Nederland en deze club wordt ieder jaar steeds verder de vernieling in geholpen, dan mag je daar toch teleurgesteld en kritisch over zijn. Zo is dat netjes genoeg geformuleerd, eikel! Het komt nooit meer goed, ze moeten de club verkopen aan een rijke Rus! Ik heb mijn buik er van vol, ja!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 22:06   quote  deeplink  
dat is het nadeel van 3 bvo's in 1 stad. en een zwalkend beleid bij de grootste...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 23:05   quote  deeplink  
Voetbal was ooit een sport voor de hele familie
Nu durven veel ouders hun kinderen niet meer mee te nemn naar het stadion

Tuurlijk, er is niks met hoe supporters met elkaar omgaan en hun mening uiten...
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 23:09   quote  deeplink  
kheb eig hier nix aan toe te voegen (h) maar ik doe het lekker tog :p
Nonius2
 Nonius2 - dinsdag 02 september 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Ik word doodziek van die Phyxsius, loopt op elk forum n heilig boontje uit te hangen en te roepen dat echte Feyenoorders niet zo zeiken, nou, kan je vertellen dat iedereen zich gewoon besodemieterd voelt n al die beloftes. oorlogskas hier, superaankoop daar, en dan krijg je Rob van Dijk. Tenzij je Peter Bosz bent moet je misschien ff bij de EO kijken of er nog een forum voor je is. Juist omdat we zo'n Feyenoordsupporters zijn balen we dat we voor de zoveelste keer bedrogen worden, en dan vallen er soms wat harde woorden!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 23:05 schreef Phyxsius het volgende:
Voetbal was ooit een sport voor de hele familie
Nu durven veel ouders hun kinderen niet meer mee te nemn naar het stadion

Tuurlijk, er is niks met hoe supporters met elkaar omgaan en hun mening uiten...
??? heb nog nooit zoveel koters in de kuip gezien als de laatste paar jaar, iemand die nu nog durft de beweren dat je je kind niet veilig mee kan nemen naar de kuip staat een beetje buiten de werkelijkheid. goed je gaat met een knulletje van 5 niet op X staan want dan ziet ie niks. Mensen moeten zich niet zo bang laten maken door de media....
FR1908FR
 FR1908FR - woensdag 03 september 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:46 schreef koffieleut het volgende:
hand in hand kameraden hand in hand VOOR feyenoord 1.Alleen in goede tijden mogelijk???
wat nou alleen goeden tijden :@
al degraderen we blijf me club nog steunen mafkees !!!!!!!
ik vind ook dat het nu zwaar beroerd gaat maar daarom laat ik MIJN club nog niet vallen.
voor niks laat ik mijn club vallen.
wat ben je nou voor suporter man :S
echte suporters blijven achter hun club staan ALTIJD!!!!!!

grtz een echte feyenoord fan....
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 01:15   quote  deeplink  
Toen ik 7 was voetbalden Schouten en Moulijn en speelden we het mooiste voetbal van de wereld. Toen ik 19 was zat ik in San Siro en won Feyenoord de Europa Cup. Toen ik 20 was, was Feyenoord de beste club van de hele wereld. Daarna werd het al snel wat minder maar betekenden we nog steeds veel in Nederland en in Europa. We maakten goede en slechte tijden mee!Maar Feyenoord was Feyenoord! Maar nu is er sinds een jaar of 4 niets meer over van de club en pesten we van Persie de kuip uit en wordt het steeds minder. Gevolg van slecht beleid en slechte trainers ( Van Marwijk, Gullit etc). Nu wil er niemand meer graag voor Feynoord spelen! Verkoop de hele handel nu maar aan een rijke Rus, dat is de enige manier om nog een keertje iets goeds mee te maken met Feyenoord! En als dat niet gebeurt spelen we verder alleen nog voor de 5e plaats! Dan komt het nooit meer goed. De tijden zijn veranderd! Alleen geld maakt in deze tijd nog gelukkig!
Hardmart
 Hardmart - woensdag 03 september 2008 - 09:37   quote  deeplink  
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
Hardmart
 Hardmart - woensdag 03 september 2008 - 09:40   quote  deeplink  
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
Klop
 Klop - woensdag 03 september 2008 - 10:08   quote  deeplink  
Heren,

hier al eens over nagedacht:
Feyenoord kan wel elke speler willen, maar willen de spelers wel naar Feyenoord komen??
Realisme is voor ons rotterdammers wel eens moeilijk... ik weet het.

even voor alle duidelijkheid: Ik heb mn buik er ook vol van, maar blijf toch echt mijn cluppie steunen!!
JOHAN 22
 JOHAN 22 - woensdag 03 september 2008 - 10:26   quote  deeplink  
daarom gaat elk talent verloren in rotterdam
niets deugd.feijenoord staat met 2-0 achter voordat het begint.er zjn nu veel talenten
laat ze doorbreken.krijgen ze bij andere clubs de tijd voor.geniet van ze.moedig ze aan.als zij de tijd krijgen om zich waar te maken.durven andere spelers ook voor feijenoord te spelen.niet het bestuur maar het legioen maake feijenoord stuk elk jaar weer .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buik vol van Feyenoord









0.0083220