BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord En Karim Saidi Uit Elkaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 01 september 2008 - 23:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord En Karim Saidi Uit Elkaar (Officiële Feyenoord Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord en Karim Saidi hebben overeenstemming bereikt over directe ontbinding van het contract van de Tunesische verdediger. Die verbintenis liep nog tot de zomer van 2009. Karim Saidi kwam in 2004 naar Feyenoord. Na een prima eerste seizoen kwam de klad in de prestaties van de international en verloor hij zijn basisplaats. Saidi werd in 2006 een half jaar verhuurd aan het Italiaanse Lecce en in 2008 aan het Turkse Sivasspor. Door de ontbinding van het contract heeft Saidi, die in totaal 59 officiële wedstrijden voor Feyenoord speelde, zijn handen vrij om een nieuwe werkgever te vinden.

‘Dit is voor alle partijen de beste oplossing´, aldus een opgeluchte Karim Saidi maandagavond. ´Het is jammer dat ik niet eerder een club heb gevonden zodat Feyenoord er nog wat aan had kunnen verdienen, maar zo is het nu eenmaal gelopen. Ik heb hier een heel mooi eerste jaar gehad en ik vind het spijtig hoe het daarna is gelopen. Maar dat is voetbal. Ik wens iedereen bij Feyenoord in ieder geval heel veel succes.´

quote:
zijn handen vrij om een nieuwe werkgever te vinden
nou, da's mooi dan had hij vast nog wel 10 minuten om een nieuwe club te vinden!
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 13:36   quote  deeplink  
10 minute ? :s
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 13:36 schreef Ch€sz het volgende:
10 minute ? :s
nou ok, 50 minuten ;)
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 14:07   quote  deeplink  
mwa transfervrij he, beetje vergelijkbaar met situatie van Wormgoor nu... kan dus nog ieder moment ergens een contract gaan tekenen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Scheelt toch weer in de salariskosten.

(voor dat geld haal je dus makkelijk een 39jarige keeper op)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Stylzz --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 03 september 2008 - 18:22   quote  deeplink  
na super eerste halfjaar , niets meer van geworden , toch moeilijk aanpassen zo een arabier , in begin doen ze hun taak perfect maar dan willen ze meer en gaat t fout (zie Ghaly) ik gun hem wel leuke voetbaltoekomst want eerste maanden echt van hem genoten!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 18:25   quote  deeplink  
vind het erg jammer dat ie nooit meer zijn niveau gehaald heeft, had een fantastische tackle in huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord En Karim Saidi Uit Elkaar









0.0077459