BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het goed van Feyenoord dat ze het bod van 10 miljoen hebben afgewezen op de Guzman?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rowan
 Rowan - dinsdag 02 september 2008 - 10:07   quote  deeplink  
Het bericht gaat dat Feyenoord een bod van 10 miljoen heeft afgewezen van manchester city op Jonathan de Guzman..
Vinden jullie dat terecht, is hy meer waart? of vinden jullie dat Feyenoord het had moeten doen??
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 02 september 2008 - 10:23   quote  deeplink  
Ze hadden het gewoon moeten doen. Volgend jaar is hij transfervrij en loopt hij gratis en voor niets de deur uit, want hij schijnt ook niet bij te willen tekenen...
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 10:32   quote  deeplink  
contract tot medio 2010 gozert...
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 september 2008 - 10:33   quote  deeplink  
Ik vraag me af of het bericht klopt. Maar als dat inderdaad zo is, vind ik het niet slim. Ik vind 10 miljoen een prima bedrag voor een speler met nog maar 2 jaar contract en wiens positie toch al redelijk bezet is.
Joszef
 Joszef - dinsdag 02 september 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Goed dat ze het hebben afgewezen. Hij is veel meer waard. Als hij dit seizoen goed speelt krijgen we er veel meer voor.
craven
 craven - dinsdag 02 september 2008 - 11:24   quote  deeplink  
Na dit seizoen nog maar 1 jaar contract, dan krijg je er echt niet meer voor............
Joszef
 Joszef - dinsdag 02 september 2008 - 11:32   quote  deeplink  
In de winterstop is hij nog wel te verkopen.
PVDD
 PVDD - dinsdag 02 september 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Om verkocht te worden moet hij zich dan wel in de kijker blijven spelen en niet op de manier van afgelopen weekend. Als het al per ongeluk was dan had ie in ieder geval de schijn tegen. Of zochten ze iemand voor vechtvoetbal.
jdw
 jdw - dinsdag 02 september 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zou hem zeker verkopen omdat we op het middenveld veel goede spelers hebben.Tomasson en Bruins kunnen ook heel goed op die positie spelen.Voor dat geld zouden ze een hele goede centrale verdediger kunnen kopen.Douglas van FC Twente bijvooreeld.
Lavoe
 Lavoe - dinsdag 02 september 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Ik vind het op zich een goede keuze,bedoel voor 10miljoen koop je niet veel meer tegenwoordig en als je dan ineens een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt 10miljoen hebt ga je weer van die gekke aankopen doen,die we nu zo langzamerhand aan het lozen zijn,dus ik vind het een goede keuze,nu even half jaar aankijken en dan misschien in de winterstop verkopen,plus misschien nog 2/3 spelers en dan gewoon 2 spelers halen die direct in de basis kunnen spelen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 16:01   quote  deeplink  
ik vind het prima, nu ze hofs hebben laten gaan is de spoeling al dun genoeg, wellicht dat er in de winterstop een beter bod komt.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 02 september 2008 - 19:45   quote  deeplink  
hadden hem moeten verkopen voor dat bedrag en nog met een strik er om ook. Had je die zeer nodige versterkingen in de verdediging kunnen halen. Leverd straks geen ene fluit meer op. Contract blijft gewoon doorlopen en dan is hij straks lekker transfervrij.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Ik vind het een geluk bij een ongeluk, anders had petertje opeens 10 miljoen in handen gehad en je weet het, dan is het net een wijf vlak voor kerst en koopt ie kadootjes waar niemand op zit te wachten, want het geld brandt dan in zn knuistjes....
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:58 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het een geluk bij een ongeluk, anders had petertje opeens 10 miljoen in handen gehad en je weet het, dan is het net een wijf vlak voor kerst en koopt ie kadootjes waar niemand op zit te wachten, want het geld brandt dan in zn knuistjes....
Maar dan had je hem om die droogkap kunnen vragen ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:01   quote  deeplink  
dat dan weer wel maar was net zo nutteloos geweest, scheer me al jaren kaal... hahahahaha
Van der Kuip
 Van der Kuip - dinsdag 02 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Verpatsen en Joop van Daele terughalen. Veel te vroeg afgeschreven. Als die ook al niet wil: Clyde Best, Matthias Maiwald, Hans Posthumus, Jupp Kaczor of een van die andere legendarische spitsen van Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:19   quote  deeplink  
hoor net dat ze peter bosz met een schep betrapt hebben bij het graf van Puck van Heel
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:
hoor net dat ze peter bosz met een schep betrapt hebben bij het graf van Puck van Heel
Hahahaha!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:19 schreef hotjumper het volgende:
hoor net dat ze peter bosz met een schep betrapt hebben bij het graf van Puck van Heel
Kan ie beter naar Joegoslavie gaan .Liggen nog wel wat Kezmannetjes, Lazovicjes keuze zat
FR1908FR
 FR1908FR - vrijdag 12 september 2008 - 03:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:58 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het een geluk bij een ongeluk, anders had petertje opeens 10 miljoen in handen gehad en je weet het, dan is het net een wijf vlak voor kerst en koopt ie kadootjes waar niemand op zit te wachten, want het geld brandt dan in zn knuistjes....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het goed van Feyenoord dat ze het bod van 10 miljoen hebben afgewezen op de Guzman?









0.0077528