BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager wil Amrabat drie duels schorsen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Nordin Amrabat heeft dinsdagmiddag een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk, gekregen. De PSV-aanvaller wordt door de aanklager betaald voetbal bestraft voor een charge op Feyenoorder Nick Hofs.

In het duel om de Johan Cruijff-schaal (2-0 winst voor PSV) ging Amrabat in de fout. Hij raakte de Feyenoord met een onbesuiste charge net boven de enkel. Hofs moest zich even later geblesseerd laten vervangen. Arbiter Kevin Blom zag het incident over het hoofd, maar op basis van tv-beelden besloot de aanklager een onderzoek te starten.

Amrabat moet woensdag voor 12.00 uur laten weten of hij akkoord gaat met het voorstel. Als de PSV'er besluit in beroep te gaan belandt de zaak voor de tuchtcommissie.

Die schorsing zie ik graag tegemoet...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 16:44   quote  deeplink  
hij heeft hem verdiend
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 16:54   quote  deeplink  
lijkt me terecht, ook met het oog op de straf die De Guzman heeft gekregen. Hierna kunnen ze moeilijk die charge van arme-rat onbestraft laten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager wil Amrabat drie duels schorsen









0.0075449