BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 2 (02-09-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 2 (02-09-2008)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door Boudewijn --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 02 september 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Het neuken gaat de "Jonges" blijkbaar niet snel genoeg.. "Bandjes inleferéé!!" aldus de tip vd Redactie.. wisseléé.. misschien wil er nu wél een voor Safe neuken.. nog 4 dagen? voor er twee nieuwe probeersels komen.. jeetje dat duurt nog lang zeg.. ik hoop dat de kijkcijfers het redden tot die tijd...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:08 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Het neuken gaat de "Jonges" blijkbaar niet snel genoeg.. "Bandjes inleferéé!!" aldus de tip vd Redactie.. wisseléé.. misschien wil er nu wél een voor Safe neuken.. nog 4 dagen? voor er twee nieuwe probeersels komen.. jeetje dat duurt nog lang zeg.. ik hoop dat de kijkcijfers het redden tot die tijd...
Misschien hebben ze live-streams als backup plan!

bij deze: IK BETAAL WEL WEER HOOR TALPA/RTL!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 02 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Misschien hebben ze live-streams als backup plan!

bij deze: IK BETAAL WEL WEER HOOR TALPA/RTL!
Zonder streams is het zeer snel afgelopen.. ja ook ik zou weer gaan betalen voor streams.. maar die 2e hands opgenomen ge-editte filmpjes sucken helemaal...
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 21:14   quote  deeplink  
En nog slecht ge-edit ook ...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 03:12   quote  deeplink  
Rond 7:30 - de mannen zijn blijkbaar even 'bij de buren' geweest en ineens weten ze wat ze gaan doen... we gaan hun bandjes afpakken!

En waarom moeten die bandjes verdelen elke keer in godsnaam in nachtkleding? Allemaal halfnaakt terwijl je toch niets ziet in een rijtje staand waarvan je de helft ziet denken "hoe lang moet ik nou hier nog staan"!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 2 (02-09-2008)









0.0083398