BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Meest overschatte voetballer van de laatste jaren Robinho

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cj
 cj - woensdag 03 september 2008 - 16:49   quote  deeplink  
Of zit ik er helemaal naast?
Het is een goede voetballer maar
De ophef over hem altijd en de geboden bedragen.
Naar mijn mening niet helemaal terecht

zoveel en zo goed heb ik hem bij Real niet altijd zien spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 03 september 2008 - 18:08   quote  deeplink  
zéér goede speler hoor! let maar op dit jaar bij City gaat hij knallen! Bij Real opvallen valt natuurlijk niet mee , maar is echt goede speler en veel meer waard dan bijv. Robben want die speeld maar 10 wedstrijden per jaar!
cj
 cj - woensdag 03 september 2008 - 18:19   quote  deeplink  
En als er volgens u nog meer overschatte spelers zijn graag uw mening
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Cvitanich , deze zomer gehaald als topspits maar heeft echt nog geen pepernoot geraakt , aanpassing kost tijd maar deze jongen geeft niet het idee vol te lopen van kwaliteit!
bully
 bully - zondag 28 september 2008 - 17:03   quote  deeplink  
hetgeen ik van Civitanich heb gezien zegt mij dat het echt geen overschatte speler is
en daartegen hebben wij hem geen eens gezien op de positie waar hij voor is gehaald
dus voordat je iets zegt geef speler dan eerst de kans zich te bewijzen
na oefenpartijtjes en paar invalbeurten
dan al zeggen dat hij overschat is pleit niet van veel voetbal kennis
er zijn al meer spelers afgeschreven terwijl ze later een topper werden
en over robinjo denk dat je daar ook bij moet afwachten
heeft zich alleen nog bij real madrid kunnen bewijzen
met heel veel concurentie laten we eerst kijken hoe hij zich in engeland presenteerd
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 28 september 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Een nederlandse club die de zgn. topscorer van Argentinie haalt (wat hij niet was) voor 7 milj. € mag toch wel verwachtten dat dat direct een meerwaarde is??? En hij is 24 jaar , geen ventje van 18 die nog moet groeien! Jij zegt : we hebben hem nog niet gezien op zijn juiste positie : dat is niet mijn fout maar die van MvB , ik zeg niet dat Cvitanich niets kan maar de persoon die deze topic heeft geopend zegt in andere topics dat Cvitanich absolute top is , nou dat is dus (tot nu toe) zwaar overschat. Verder is er met mijn voetbalkennis niets mis hoor , al hoeven anderen het daar niet altijd mee eens te zijn!
bully
 bully - zondag 28 september 2008 - 20:22   quote  deeplink  
dit gaat toch niet om jullie persoonlijke oorlog die jullie beiden in elke topix voeren
en vind het nogal kortzichtig dat je een speler beoordeeld op oefenwedstrijden en korte inval beurten
en er zijn weinig spelers die zich met dit aantal speel minuten al hebben bewezen bij hun nieuwe club
dan maakt het niet uit of je 18 of 24 bent

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2008 door bully --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 29 september 2008 - 09:21   quote  deeplink  
nee hoor geen pers. oorlog meer!
Ik vind gewoon dat als een ned. club een speler haalt van 7 milj. € , we wel wat mogen verwachtten , en natuurlijk kan ik niet helemaal oordelen , (al heb ik veel oefenwedstrijden gezien) maar als ie echt zo goed was had ie wel meer minuten gemaakt hoor! Verder vind ik dat een speler die bij Real regelmatig in de basis stond en bij Brazilie uitblinkt nou niet bepaald de meest overschatte vbler van de laatste jaren is! Ik ga op zoek naar betere voorbeelden dan Cvitanich want dit ligt schijnbaar gevoelig in Amsterdam.
bully
 bully - maandag 29 september 2008 - 19:59   quote  deeplink  
ligt niet gevoelig maar een speler voor overschat uitmaken terwijl hij er pas net is en nog geen complete competitie wedstrijd heeft gespeeld vind ik wat tever gaan
naar jou mening zouden bergkamp henri enz allemaal overschat zijn
want dat waren ook spelers die tijd nodig hadden bij een nieuwe club ook op latere leeftijd
en vind Civitanich de minuten die hij kreeg in competitie toch voor veel gevaar zorgen
en daarom denk ik ook dat wij de echte Civitanich nog zullen zien
en over robinho wat ik al eerder opmerkte vind ik dus ook niet overschat
daar zijn we het wel over eens
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 oktober 2008 - 09:40   quote  deeplink  
best met je eens hoor bully , al is t een verschil of je nu bij Arsenal , Barca of het Ajax van nu moet aanpassen , verder zie ik vandaag dat de Jong speelt ipv Sarpong en dus ook nu niet Cvitanich of wordt hij echt alleen gezien als centrumspits?????????
bully
 bully - zondag 26 oktober 2008 - 14:06   quote  deeplink  
ik lees net dat niet de jong maar cvitanich inplaats van sarpong
maar denk ook meer dat cvitanich een centrum spits is
die meer aan het spelen komt als huntelaar weg is
wat ik eigenlijk snel zie gebeuren
want heb het idee dat huntelaar het niet echt meer naar zijn zin heeft
teleurgestelt in de mislukte transfers
ps ik ben blij dat je er weer bent jan
want was wel stil zonder jou

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door bully --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 oktober 2008 - 17:13   quote  deeplink  
thanx , bully! zag dat de sorm is gaan liggen en heb t een en ander uitgezocht en dus ben ik er weer met mijn eigen , scherpe mischien soms wat pesterige mening maar recht uit mijn hart!Nou t werd dus Leonardo!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 oktober 2008 - 17:16   quote  deeplink  
oeps , zag net pas dat Cvitanich is uitgevallen na 11 min , dat had ik niet gezien!
wat is dat toch met al die spierblessures??????
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 oktober 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................
weed
 weed - dinsdag 28 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:
Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:
Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................
wat ben jij tog zielig
en een ruziemaker puur sang
cj maker van dit bericht is zelfs
weg gegaan omdat de fourm beheerder er niks aan deed
ik mis nog steeds zijn topics!!!
wat doe jij hier dan \???
ruziemaken en dan verkondige dat het jou mening is
en dat je alleen discussie wilt mij kun je daarmee
niet manupuleren

WAT BEN JE TOG ZIELIG
EEN BERICHT VAN 03 septembeR HAAL JIJ ERBIJ
IEMAND VIND ROBINHO NIET TOP
EN TOEVALLIG SCOORT TIE 3 KEER
EN DAN NEEM JIJ EEN BERICHT VAN 03 septembeR
WAT ZIELIG IEMAND VIND EEN SPELER NIET TOP
EN JIJ WACHT NETZOLANG TOT DIE SPELER 3KEER SCOORT
JONGEN JIJ DISCUSEERT NIET MAAR JIJ MAAKT RUZIE!!!!

en hij zegt niet van europa
jij hebt een obsessie met hem!!
boudewijn
wanneer houd hij nou op
zlefs nu cj weg is
jantje maakte niet zoveel goed bezochten leuke
topics als cj,cj is nu weg en nu zlefs nu
blijft tie doorgaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door weed --
bully
 bully - dinsdag 28 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
laten we allemaal gezellig over voetbal discuseren waar dit forum voor is
zonder op de persoon te spelen
wat er tussen jan en cj was sta ik buiten
we hebben allemaal een eigen mening over voetbal
dus gewoon weer lekker discuseren zonder mekaar te kleineren of uitteschelden
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 oktober 2008 - 22:27   quote  deeplink  
ik geef gewoon reactie op topics , maakt mij niet uit wie hem opent , je hebt altijd aangevers en criticasters en ik speel de criticasters ook om de discussie op gang te houden! heeft niets met cj of wie dan ook te maken! Verder is t wel weer toevallig dat er ineens weer een nieuw iemand op t forum is met exact dezelfde manier van schrijven(en daarbijbehorende schrijffouten) als cj, maar dat buiten beschouwing, ik zal voortaan héél goed uitkijken wat ik schrijf want ik wil niet dat mensen denken dat ik ruzie maak..........
ieder gewoon zijn mening laten geven en niet persoonlijk worden dan is er niets aan de hand!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 09 november 2008 - 08:12   quote  deeplink  
zag je vd week die goal weer van robinho tegen twente ????? sorry hoor maar ik moet dit toch weer even vermelden! gewoon goede speler!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Meest overschatte voetballer van de laatste jaren Robinho









0.0113890