BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: GELREDOME PUBLIEKSHORECA HEEFT GROTE PLANNEN MET PROMENADE

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 03 september 2008 - 16:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

GELREDOME PUBLIEKSHORECA HEEFT GROTE PLANNEN MET PROMENADE (Officiële Vitesse Clubsite)

jan108
 jan108 - donderdag 04 september 2008 - 07:48   quote  deeplink  
Hier is maar 1 woord voor: SCHANDALIG !!!
Na het opdrijven van de prijs voor een seizoenkaart is dit de volgende stap. Ik dacht dat het Gelredome er gekomen is door Vitesse, bedankt voor die 4 % korting op een munt (van €2.50 voor €2.40).
Bedankt van Amstel, volgend jaar geen Vitesse meer voor mij.
Mike83
 Mike83 - donderdag 04 september 2008 - 09:05   quote  deeplink  
Ik vind de plannen wel leuk voor iemand die van picknicken houdt.. Maar voor de gemiddelde supporter heeft het weinig toegevoegde waarde!!! Alleen die bobo`s op west zullen het waarschijnlijk wel waarderen..
Maar Jan als je vanwege de catering niet meer naar Vitesse gaat volgend jaar dan kan je mischien ook beter nu al wegblijven toch??? Je komt voor de ploeg het club gevoel en dat er dan iets teveel geinvesteerd wordt in luxe hapjes en drankjes is een bijzaak je hoeft er niet gebruik van te maken!! ;-)
jan108
 jan108 - donderdag 04 september 2008 - 12:07   quote  deeplink  
Ja je hebt gelijk, misschien was ik wel een beetje teveel teleurgesteld na afgelopen vrijdag.....
Mike83
 Mike83 - donderdag 04 september 2008 - 12:18   quote  deeplink  
Ik was ook zwaar teleurgesteld in de wedstrijd van vrijdag! Ik leef al de hele zomer toe naar de start en dan krijg je een wedstrijd voorgeschoteld waarbij het lijkt of wij 11 amateurs in het veld hebben!!

Maar Jan het komt goed, volgend weekend pakken we een klinkende zege bij de superboeren!!! ik voorspel 3-1 in ons voordeel!!! Ik ben er iedergeval bij ik heb mijn kaartje al!
Thomas
 Thomas - donderdag 04 september 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Ik heb er niet echt een mening over. Aat komt waarschijnlijk omdat ik toch nooit wat op de promenade ging halen voor/tijdens/na de wedstrijd. Ik zal er dus geen voordeel uit halen, maar ook geen nadeel van ondervinden. Ik kom voor de wedstrijden en alleen dat. Maar kan me voorstellen dat voor bepaalde groepen mensen dit toch wat aantrekkelijker maakt, bijvoorbeeld dagjesmensen/familie mensen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: GELREDOME PUBLIEKSHORECA HEEFT GROTE PLANNEN MET PROMENADE









0.0077648