BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het geld van mijn Obligaties gebleven???????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - donderdag 04 september 2008 - 11:52   quote  deeplink  
heb jaren geleden een paar Obligaties van FEYENOORD gekocht om de club te helpen met een financiele boost.

Waar is dat geld gebleven en waar is dat in geinvesteerd???
Joszef
 Joszef - donderdag 04 september 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Moet je deze vraag niet gewoon aan Feyenoord zelf stellen? Denk niet dat er hier iemand is die je antwoord kan geven.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 04 september 2008 - 12:51   quote  deeplink  
ga niet zeiken over jou centjes man , alsof die paar rotcenten ons er bovenop zouden helpen! door figuren zoals jij loopt Feyenoord ook weer recettes mis , dus zeik niet ! Jij hebt geen obligaties gekocht voor Feyenoord maar voor eigen belang nepperd!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 september 2008 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 12:51 schreef jantje 1974 het volgende:
ga niet zeiken over jou centjes man , alsof die paar rotcenten ons er bovenop zouden helpen! door figuren zoals jij loopt Feyenoord ook weer recettes mis , dus zeik niet ! Jij hebt geen obligaties gekocht voor Feyenoord maar voor eigen belang nepperd!
Volgens mij was het een normale vraag die gesteld werd, maar ik begrijp dat jij het ook niet weet waarin het geinvesteerd is?
Happel
 Happel - donderdag 04 september 2008 - 13:23   quote  deeplink  
God...gaan we nu al zeiken over zaken die jaren gelden speelde...
Jas
 Jas - donderdag 04 september 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Daar is Jorien lekker van naar de hoeren geweest in Antwerpen.
Een prima besteding lijkt me. Ik word namelijk ook niet meer opgewonden van Feyenoord.
hermany
 hermany - donderdag 04 september 2008 - 14:09   quote  deeplink  
het geld van d3 obligaties is ca 15 jaar geleden gebruikt om de verbouwing van het stadion (gedeeltelijk) te financieren. De obligaties gaven 5% rente. Ook kon je de obligatie inwisselen voor een aandeel met recht op een zitplaats. dit hebben velen (o.a. ik) gadaan
Ronald W
 Ronald W - donderdag 04 september 2008 - 14:45   quote  deeplink  
he jantje 1974
Heb voor 2000 gulden aan obligaties gekocht om de club te steunen. Die 7 euro rente die ik ervan krijg per jaar nou dat is veel. Wil gewoon weten of het goed is geinvesteerd. En een nep supporter ben ik zeker niet.
RKl
 RKl - donderdag 04 september 2008 - 18:15   quote  deeplink  
Ook ik heb toen 2 obligaties gekocht. 1 X per jaar krijg ik hier iets van op mijn rekening gestort. Toevallig vorge week 2 X 4 Euro en nog iets. En die heb ik echt niet voor mijzelf gekocht, ze liggen in de kast en komen daar wat mij betreft nooit meer uit.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 18:31   quote  deeplink  
dan hoop ik maar dat het geld dat ik in de kuip over de balk gooi wel goed besteed wordt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het geld van mijn Obligaties gebleven???????









0.0068528