BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Podolski Denkt Aan Vertrek Bij Bayern

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Fr-1908
 Fr-1908 - donderdag 04 september 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Lukas Podolski is nog altijd niet tevreden over zijn toekomstperspectief bij Bayern München. De Duitse aanvaller moet al meer dan een jaar opboksen tegen zijn reserverol en heeft dan ook openlijk toegegeven of het in de winterstop niet verstandig is om een andere club uit te kiezen. Zowel bij op de vertrokken Ottmar Hitzfeld als nieuwkomer Jürgen Klinsmann kon Podolski geen verpletterende indruk maken. De international beklaagde zich over zijn minimale rol bij de regerend landskampioen, zeker omdat hij deze zomer juist koos in Beieren te blijven vanwege de positieve perspectieven.

Volgens manager Uli Hoeness moest Podolski ‘maar eens ophouden met in een hoekje te zitten jammeren' en zich concentreren op zijn veldprestaties. “Waarom moet hij mij van achteren aanvallen?”, beet Podolski in Bild van zich af.. “Ik heb tot nu toe weinig gespeeld. Ik kan mezelf ook niets verwijten. Ik ben niet teleurgesteld in Hoeness. Hij wil mij helpen en zet zich ook helemaal in voor het succes van de ploeg.”

Toch wil de oud-speler van 1. FC Köln zijn onvrede niet onder stoelen of bank stoppen. “Maar in sportief opzicht ben ik teleurgesteld, dat is duidelijk. Ik heb het idee in een reuzenrad te zitten. Dan gaat het omlaag en dan gaat het weer omhoog”, vindt Podolski

De offensieve speler is dan ook voornemens om over een paar maanden echt actie te ondernemen. “Als de situatie niet verandert, moet ik een vertrek in de winterstop overwegen. Ik zou een slechte speler zijn als ik tevreden zou zijn met een plaats op de bank.”

Naar mijn idee moet Feyenoord pogingen gaan ondernemen om Podolski te halen. Maar of dit financieel haalbaar is...
netsurfer
 netsurfer - donderdag 04 september 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Dat lijkt me niet haalbaar. Anders had men er nu al wel een spits bijgehaald.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 04 september 2008 - 14:33   quote  deeplink  
pogingen kan nooit kwaat.... vind ik
craven
 craven - donderdag 04 september 2008 - 14:50   quote  deeplink  
huren?....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 september 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 14:33 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
pogingen kan nooit kwaat.... vind ik
opletten op school ook niet...
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 04 september 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Wat is dit nu weer voor onzinnige topic. Helaas is Feyenoord nog niet eens in staat om Arnautovic bij Twente op te halen en heeft het Portugese talent Coentrao de Segunda Division verkozen boven Feyenoord. Denk je nu echt dat een speler van het kaliber Podolski naar Feyenoord komt?! Er zitten tal van Engelse, Spaanse, Duitse en Italiaanse clubs te wachten op het moment dat Bayern zegt dat hij mag vertrekken. Geloof maar niet dat hij interesse heeft om in de Eredivisie te komen voetballen en al helemaal niet bij de nummer 6 van het afgelopen seizoen. Ook ik ben een Feynoord supporter maar probeer wel realistisch te blijven. Ik ben al blij als ze in de winterstop een speler als Botteghin van Zwolle kunnen halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door Morpheus79 --
Fr-1908
 Fr-1908 - donderdag 04 september 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 15:18 schreef Morpheus79 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzinnige topic. Helaas is Feyenoord nog niet eens in staat om Arnautovic bij Twente op te halen en heeft het Portugese talent Coentrao de Segunda Division verkozen boven Feyenoord. Denk je nu echt dat een speler van het kaliber Podolski naar Feyenoord komt?! Er zitten tal van Engelse, Spaanse, Duitse en Italiaanse clubs te wachten op het moment dat Bayern zegt dat hij mag vertrekken. Geloof maar niet dat hij interesse heeft om in de Eredivisie te komen voetballen en al helemaal niet bij de nummer 6 van het afgelopen seizoen. Ook ik ben een Feynoord supporter maar probeer wel realistisch te blijven. Ik ben al blij als ze in de winterstop een speler als Botteghin van Zwolle kunnen halen.
Misschien dat Podolski wel weer heel graag met Makaay zou willen spelen en dat dat de doorslag kan geven. Nooit geschoten is altijd mis :)
schiedam
 schiedam - donderdag 04 september 2008 - 16:02   quote  deeplink  
bij feyenoord zijn alleen al een tijdje de kogels op
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 17:52   quote  deeplink  
Dit speelde al toen Makaay naar Feyenoord kwam, zie hem echter eerder naar een andere duitse club gaan.
AppieR
 AppieR - donderdag 04 september 2008 - 18:21   quote  deeplink  
We kunnen niet eens een rechtsback van zwolle betalen, dus Podolski kunnen we rustig vergeten
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 18:51   quote  deeplink  
misschien had ie als kind wel een poster van Smolarek sr. boven zijn bed hangen.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 15:18 schreef Morpheus79 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzinnige topic. Helaas is Feyenoord nog niet eens in staat om Arnautovic bij Twente op te halen en heeft het Portugese talent Coentrao de Segunda Division verkozen boven Feyenoord. Denk je nu echt dat een speler van het kaliber Podolski naar Feyenoord komt?! Er zitten tal van Engelse, Spaanse, Duitse en Italiaanse clubs te wachten op het moment dat Bayern zegt dat hij mag vertrekken. Geloof maar niet dat hij interesse heeft om in de Eredivisie te komen voetballen en al helemaal niet bij de nummer 6 van het afgelopen seizoen. Ook ik ben een Feynoord supporter maar probeer wel realistisch te blijven. Ik ben al blij als ze in de winterstop een speler als Botteghin van Zwolle kunnen halen.
Dit is geen goed voorbeeld
Arnoutovic wilde zelf wel
Maar Twente wilde niet meewerken, voor geen enkele prijs
En als een club dat vol houd dan kan zelfs Real Madrid met al hun geld niks. Of is Real Madrid dan ook ineens een slechte club?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:19 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit is geen goed voorbeeld
Arnoutovic wilde zelf wel
Maar Twente wilde niet meewerken, voor geen enkele prijs
En als een club dat vol houd dan kan zelfs Real Madrid met al hun geld niks. Of is Real Madrid dan ook ineens een slechte club?
eens, Arnoutovich toont karakter dat ie het niet op een arbitrage laat aankomen, is misschien niet in ons voordeel, maar ik kan niet anders als respect voor hem hebben. Had ie dit echter wat eerder gezegd had dat hier een topic of 6 gescheeld.
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:19 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit is geen goed voorbeeld
Arnoutovic wilde zelf wel
Maar Twente wilde niet meewerken, voor geen enkele prijs
En als een club dat vol houd dan kan zelfs Real Madrid met al hun geld niks. Of is Real Madrid dan ook ineens een slechte club?
C. Ronaldo speelt toch ook niet bij Real, maar goed terug naar het eigenlijke onderwerp in dit topic. Denk niet dat Podolski haalbaar is laat staan dat hij hier wil voetballen. Duitsland behoort samen met spanje engeland en italië tot de topcompetities van europa, voor dat soort spelers is de rest toch al snel te min, hetzij financieel hetzij sportief.
sevillana
 sevillana - donderdag 04 september 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Ben het wel eens met de mening dat Feyenoord toch moet proberen of hij hier wil komen spelen samen met Roy, als hij positief reageert kan Feyenoord altijd bij Bayern de mogelijkheid onderzoeken of hij gehuurd kan worden.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 05 september 2008 - 04:50   quote  deeplink  
Alleen het salaris van deze speler kan Feyenoord niet ophoesten, laat staan de tansfersom. Ik zou het wel prachtig vinden als hij zou komen, maar ik zou blijer zijn met een goede rechtsback en nog een verdediger daar lichen toch de zwakke punten lijkt mij.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:09   quote  deeplink  
als lucius en greene zich op hun verdedigende taken zouden focussen zou daar het lek ook boven zijn
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 05 september 2008 - 21:18   quote  deeplink  
Beste Hotjumper Lucius meschien oke maar Greene kan echt niet hij is veels te licht voor een club als Feyenoord, anders was hij toendertijd bij Ajax echt wel doorgebroken soms moet je gewoon stoppen met een speler en bij Greene is die tijd aangebroken hoop ik.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 21:45   quote  deeplink  
ach zn eerste seizoen deed ie het zeker niet slecht, ze hadden hem alleen niet over dat paard moeten tillen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Podolski Denkt Aan Vertrek Bij Bayern









0.0113909